Styrmann Smisk Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Det hadde vært drømmen. Hvis jeg ikke gjør som Barney Stinson fra HIMYM, da han hadde lært seg teppanyaki i all hemmelighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg blei akkurat ferska. Nei, vent. Stryk den smilyen. Jeg eier ikke skam. But note to self: Vær sikker på alle veier det kan komme folk neste gang. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg blei akkurat ferska. Nei, vent. Stryk den smilyen. Jeg eier ikke skam. But note to self: Vær sikker på alle veier det kan komme folk neste gang.*insert pun om å komme* Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg blei akkurat ferska. Nei, vent. Stryk den smilyen. Jeg eier ikke skam. But note to self: Vær sikker på alle veier det kan komme folk neste gang. Hva har du gjort nå da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2019 Hva har du gjort nå da. Det var bare meninga at hu skulle kjøre meg hjem, men så blei jeg litt revet med og fikk hu til å stoppe på veien. Trodde vi var parkert ganske skjult, men ikke godt nok tydeligvis. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Jeg blei akkurat ferska. Nei, vent. Stryk den smilyen. Jeg eier ikke skam. But note to self: Vær sikker på alle veier det kan komme folk neste gang. But isnt that the point? What makes it hot? At dere kan bli ferska når som helst? Også ble dere det! Høres bare ut som en veldig artig kveld! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Skriv "vi" neste gang, så slepper jeg å tru du står å drar laksen langs riksveien. 4 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Skriv "vi" neste gang, så slepper jeg å tru du står å drar laksen langs riksveien. Det er like pirrende å bli busta når du driver på alene og. Men det var ikke like gøy når jeg prøvde meg i heisen i bygget her jeg jobber. 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Endelig har lysløypa tint såpass at man kan dogge uten vintersko Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Ikke planer å få sove, ligger der som en tørrfisk. Ser ut vinduet for å få bekreftet mistanken. Jada, svær gul måne rett der oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) Enkelte autografer er jævla vanskelig å finne , sukk (Byhring , Vilberg) , trenger Schønemann, og Endret 18. juni 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdJzxr/sjokkbilder-fant-doede-og-raatne-dyr-i-renset-drikkevann Å fy f... Kommunalt drikkevann er noe dritt eller kan være det. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 https://m.youtube.com/watch?v=0hRprydouLI 42 år siden i natt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 https://m.youtube.com/watch?v=0hRprydouLI 42 år siden i natt Hennes tårer skal få meg til å tenke Hennes hud, hennes lukt er i rommet En vakker stemme hvisker meg i øret "Tigergutt, kom å ta meg!" På avstand ser det ut som kjærlighet På avstand ser det grønt og pent ut Ingen kriger, ingen knurrer eller biter Tigergutt, gul og svart Hun er så rar og rå Dødsrå, dødsrå Hun er så rar og rå Og jeg er redd Psyco baby, hva har hendt med deg En "ja" dag og to nei, nei En rødvin og du klyper meg i armen Jeg trodde det var no' mellom deg og meg Hun er så rar og rå Dødsrå, dødsrå Hun er så rar og rå Og jeg er redd Alle trenger en pistol iblandt, tung og blank Det bor en liten jævel bak en hjerteklaff Søndag morgen, jeg står i ruiner Trill rundt, det er noe jeg ikke husker Jeg er litt redd så jeg lusker meg avgårde Mens frøken fryd ligger og sover Nå vil jeg pakke sammen, nå vil jeg langt avsted Hemmelig nummer, hemmelig adresse Hennes tigergutt trenger seg selv For gjennom en gardin er det ingen som kan se at Hun er så rar og rå Dødsrå, dødsrå Hun er så rar og rå Og jeg er redd Hun er så rar og rå Dødsrå, dødsrå Hun er så rar og rå Og jeg er redd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Bruce Lees "førstedame" Nora Miao har funnet seg en ung mann Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Det er vel ikke deg formoder jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Nei , for jeg er gammel , hø hø Sammo Hung : "Jeg er 29 år pluss moms" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 For en deilig helg. Har hatt ei venninne på besøk siden lørdag ormiddag. Vi har ikke gjort noe annet enn å lage drops, sitte i sofaen og drikke og se på serier. Absolutt ikke gjort noe fornuftig. Bare masse skitpreik. Trengte virkelig dette nå. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Har liggende en eldre ekstern hdd fra Western Digital. Fra tiden man hadde eget strømadapter. Denne kabelen er ødelagt, og jeg har noen filer jeg gjerne skulle fått berget fra disken, hvor får man tak i slikt? https://www.techexpress.co.za/product/western-digital-external-hard-drive-3-5-2tb-black/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå