w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Hund er det beste man kan ha når man er innadvendt 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 I går kveld fikk jeg tilbake Internett etter åtte dager uten. Tror du jeg savna det eller? 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hund er det beste man kan ha når man er innadvendt Følern! Savner denne lille mannen veldig. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 I går kveld fikk jeg tilbake Internett etter åtte dager uten. Tror du jeg savna det eller?Kanskje ikke, kanskje de siste par dagene fikk deg til å innse hvilken byrde Internett har blitt og at du var nesten en fri mann må. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 Begynte nesten å bli vant til å ikke ha nett. Var verst de første dagene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Hvis noen er i Bergen i morgen så kom innom standen til SM Bergen på Pride Park og si hei. Endret 6. juni 2019 av L4r5 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hva heter dette "fenomenet" der menn sitter å sutrer til andre menn om at de ikke får seg og er veldig opptatt av menns rettigheter og mener sex er en menneskerett og at det står i grunnloven at kvinner skal tilfredsstille menn. Disse ender "ofte" opp med å bli voldtektsmenn og gjerne i lag med flere. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Incels? 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) En av sangene fra Avicii's nye album er samplet av Sukiyaki. Veldig merkelig valg av melodi Kyu Sakamoto - Sukiyaki Avicii - Freak Endret 6. juni 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Søker på en jobb og i søknadsprosessen får jeg spørsmål om «Kan du stille en bankgaranti på 150.000 NOK?». Hva betyr dette? Er butikkleder jobb. Står at «må stille bankgaranti som sikkerhet for lønnsforpliktelse ovenfor egne ansatte». Litt rart for en butikksjef jobb....? Endret 6. juni 2019 av Lami Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Som jeg forstår det så må du ha muligheten til å signere noe i banken for opp til 150k hvis bedriften ikke kan betale for seg, sikkert da med egne penger? Nvm Bankgarantier. Ved inngåelse av avtale om bankgaranti forplikter vi som bank oss til å utbetale et beløp til en tredjepart, dersom en bedrift ikke selv klarer å betale til avtalt tid. Garanti kan være en forutsetning for å få en kontrakt, og en styrke i forhandlinger. Endret 6. juni 2019 av VegardBS Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Søker på en jobb og i søknadsprosessen får jeg spørsmål om «Kan du stille en bankgaranti på 150.000 NOK?». Hva betyr dette? Er butikkleder jobb. Står at «må stille bankgaranti som sikkerhet for lønnsforpliktelse ovenfor egne ansatte». Litt rart for en butikksjef jobb....? Er nok lettere å få svar om du linker til annonsen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. juni 2019 Del Skrevet 6. juni 2019 Hvis noen er i Bergen i morgen så kom innom standen til SM Bergen på Pride Park og si hei. Jeg henger bare på Nonna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Pulp Fiction ? - Eg får stå med ein einaste gång ! (om Sotrapedoen hadde vært filmanmelder , lol) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Pulp Fiction ? - Eg får stå med ein einaste gång ! (om Sotrapedoen hadde vært filmanmelder , lol) Lika du sånne hamburgara å smågått å sånt? Jaaja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Ja men ikke tvilsomme menn som Alfred Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Begynte å lære meg Tysk på Duolingo i dag. Tenker jeg skal la vær å fortelle noen om det, helt til jeg lærer meg å prate noenlunde sammensatt. Så er det å finne en gøy måte å avsløre det på Begynne å prate tysk i søvne? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Hva med å snakke tysk etter at du våkner fra narkose? Eller etter at du er dødelig syk av influensa eller noe. Litt avhengig av hva som kommer først når du har lært deg ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå