L4r5 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2019 Fy faen. Takk Gud for kåte kvinnfolk! 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Awww. Fant denne stakkaren på hverandaen nå. Noen som vet hvilken art det er? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Ah, det kan stemme. Jeg trodde ikke det var det, for alle bildene viste oransje nebb. Men så står det følgende i beskrivelsen på miljølære: Kjennetegn: Hannen er helt svart med oransjegult nebb og en gul ring rundt øyet. Hanner i sin første vinter har mørkt nebb som lysner utover seinvinteren. Hunnen er mørkebrun med litt lysere strupe og bryst. Fra februar av synger den med en melodiøs plystring av fløytende og jodlende toner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) "skylapper" Ante Valente : Neida , neida , neida.....lapper , kan ikke fly ! Endret 31. mai 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Awww. Fant denne stakkaren på hverandaen nå. Noen som vet hvilken art det er? Gråter Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 https://www.nrk.no/rogaland/ungdommer-reagerer-sterkt-pa-de-voksnes-oppforsel-i-bompenge-debatten-1.14569045 Akkurat det jeg tenker hver gang jeg ser et kommentarfelt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Nå blir vel prisen på Elton Johns autograf å gå opp mht filmen , samme skjedde med Mercury George Michael signert bilde gikk for 1000$ nylig Mick Jagger vil knapt signere noe som helst så den er nok en god investering , så har man Clapton som ikke ville signere på 80s og siste 20 åra men pussig nok på 90s signerte han en del Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Sjaman Taliban Krokan Banan Gamla Stan he he...... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. juni 2019 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) DJ Khaled er en levende legende. https://www.youtube.com/watch?v=tcEpHnaZMgg&feature=youtu.be 05:20 Dj Khaled: “I promise you that if I stop, doesn’t mean that I gave up.” Sean: “Yes it does. By definition.” Endret 2. juni 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Jeg kan ikke høre det navnet uten å tenke på den videoen. For en premieidiot. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Så deilig å ikke ha TV, og å nesten aldri være inne på Youtube. Blir rett og slett i svært liten grad eksponert for sånt tull Cutthroat Bill: Hvordan går det med hunden din? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Ja, mye vas på YouTube. Sjeldent jeg finner nye kanaler som er verdt å følge. Det går veldig bra med Frøya. Hun var jo så umulig i bånd, dro hele tiden, bortsett fra da hun stoppet for å snuse. Hun strittet veldig imot da jeg da prøvde å dra henne med meg. Nyttet ikke å lokke med godbiter, eller noenting. Nå kan hun gå fint ved siden av meg både med og uten bånd, hun kommer med en gang når jeg roper på henne (med noen få unntak), og hun kan noen enkle triks, slik som sitt, dekk, gi labb med både høyre og venstre pote, også kan hun gi (veldig raske) klemmer. ? 7 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Fin poppy du har! Kunne tenkt meg hund selv, Shiba Inu er å foretrekke Endret 3. juni 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Veldig fin jente! Hun ser så lykkelig ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 https://www.aftenposten.no/norge/i/1klW8W/Nettroll-domt-for-hatefull-samehets Person : Det er jo ikke hets Ante Valente : Jodda , jodda , jodda ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Sjaman Taliban Krokan Banan Gamla Stan he he...... Ble lei av å høre om denne svarte sjarlatan heksedoktern derfor gjøn , he he (dessuten er rim-ord i grunn festlig , lol) Endret 4. juni 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Fin poppy du har! Kunne tenkt meg hund selv, Shiba Inu er å foretrekkeTakker. Det er veldig koselig med hund, og de er flotte turkamerater. Vet lite om Shiba Inu, men har fått inntrykk av at de er gode hunder. Lurer på om ikke jeg har fått dem som resultat på slike "hvilken hund passer deg-tester." Veldig fin jente! Hun ser så lykkelig ut Takk. Det tror jeg hun er. De eneste gangene hun virker ulykkelig er når vi nærmer oss huset her, på vei inn fra tur. Var det opp til henne kunne hun sikkert vært ute 24/7. Endret 4. juni 2019 av Cutthroat Bill 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Sitat : For meg er det omvendt. Jeg kan nesten ikke gå i butikken lenger, uten å bli antastet og seksuelt trakassert av kåte kvinnfolk som beføler meg i skrittet og "vil ha kar" Skjerp dere damer!! 6 Svar − Kjell Pettersen Not Me for ett år siden Er du kornbonde i Trøndelagen? 10 Svar Endret 5. juni 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå