Skurupu Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Flytter ikke til sånne ormehål. Canada er stedet, der vil jeg gjerne flytte til. Enig. Canada er et veldig bra sted å bo, trur jeg. Vurderer det sterk som mitt neste bosted. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Enig. Canada er et veldig bra sted å bo, trur jeg. Vurderer det sterk som mitt neste bosted.Er vell ikke bare bare for nordmenn å flytte til sånne plasser? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 (endret) Det har jeg ikke undersøkt. Hater at det stilles krav til meg. Føler meg ikke fri når jeg vet at det finnes store områder i verden hvor jeg ikke er velkommen. Og jeg er norsk, et av verdens mektigste statsborgerskap. De fleste har det enda verre. Grøss og gru. Mine fordommer forteller meg at Canada er lett å komme inn i dersom du skaffer deg jobb før du drar. De har mye innvandring, men stiller en god del krav. Endret 17. mai 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Det har jeg ikke undersøkt. Hater at det stilles krav til meg. Føler meg ikke fri når jeg vet at det finnes store områder i verden hvor jeg ikke er velkommen. Og jeg er norsk, et av verdens mektigste statsborgerskap. De fleste har det enda verre. Grøss og gru. Mine fordommer forteller meg at Canada er lett å komme inn i dersom du skaffer deg jobb før du drar. De har mye innvandring, men stiller en god del krav. Ja, har du jobb er det såklart lettere. Men, det å få en jobb hvor arbeidsgiveren vil gå gjennom prosessen med å få deg dit er ikke lett Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Det har jeg ikke undersøkt. Hater at det stilles krav til meg. Føler meg ikke fri når jeg vet at det finnes store områder i verden hvor jeg ikke er velkommen. Og jeg er norsk, et av verdens mektigste statsborgerskap. De fleste har det enda verre. Grøss og gru. Mine fordommer forteller meg at Canada er lett å komme inn i dersom du skaffer deg jobb før du drar. De har mye innvandring, men stiller en god del krav. Du kommer også inn hvis du har en viss formue. Kan jo undersøke om du oppfyller det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Noen flere her som og vant søttnemai-feiringen i går eller? Proseccoen gjorde det den skulle. Og litt til. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Noen flere her som og vant søttnemai-feiringen i går eller? Proseccoen gjorde det den skulle. Og litt til. Bare jeg som ikke skjønte omtrent bæret av dette? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Har du aldri vunnet en fest? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Nei.. har vel nesten aldri fått være med på sånt. Skjønte det nå da. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Det kan jeg ikke hjelpe deg stort med Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 (endret) Personlig, så har jeg ikke engang venner. Ingen fester å vinner her gitt! Og hjemme alene feste er bokstavelig talt hjemme alene Endret 18. mai 2019 av Sandy Koufax 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Stakkars Arnold: https://twitter.com/KEEMSTAR/status/1129758625323524096 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Jeg vinner alltid festen! Men i år ble det ingen feiring. Jeg spilte World of Warcraft i fra jeg stod opp til jeg la meg. Med gardinene dratt for. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. mai 2019 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) Skal ta noen emner for min andre mastergrad i partikkelfysikk, men får nå ikke ta master i det. Kanskje jeg skal konte et emne grunnet skuffelse? Må jo forsåvidt levere master i det andre studiet også, bli slaktet der fordi reglene ikke gjelder for meg virker det som... Professoren er fin fyr og ønsker ikke å gi ekstraarbeid. Endret 19. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Snakket med mamma: "hun var sånn, gi alt!". Har derfor ikke noe valg. Men hvis jeg ikke får til noe, så er det selvsagt bedre å prøve igjen. Hun tok også det at jeg skal bo i Trondheim denne sommeren ganske bra. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Du lever virkelig en actionfylt hverdag 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Du lever virkelig en actionfylt hverdag ironi? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Ja. Skulle egentlig stå komplisert. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mai 2019 Del Skrevet 20. mai 2019 Skjønner ikke.. forresten, dømt ut ifra de øst-europeiske jentene som jobber på hotellet jeg bor på, så bør det være mer immigrasjon fra de traktene. til og med mer enn nå. spesielt med tanke på at dette er "vanlige" jenter derifra. man kan bare forestille seg de "pene" damene der borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå