Styrmann Smisk Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Hallo. En kakse som meg? Har allerede kjøpt hele sørveggen på polet, reolene og alt. Må bare vite hva som er drikkbart. Endret 16. mai 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Når jeg drikker så er det for å glemme mine sorger. Har ikke hatt mye å være glad for de siste årene i Norge. Sikkert derfor jeg ikke kan vente med å pelle meg ut. men kan dessverre ikke hjelpe deg. Hva med Chardonnay? Sist gang jeg drakk CHampagne var en fest på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg trodde kakser bare automatisk visste alt om alle vinene og sånt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Han påstår jo at han er fra Nord-Norge. Går vel mer i tran og slikt der oppe om man er kakse. Den beste tranen. Skal forresten inn. virker som en seriøs eksamen og jeg har rett og slett ikke peiling få Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Vel, det ble E. maks karakter jeg kunne få tror jeg ettersom det var en utsatt kont for hvorvidt jeg kan ta eksamen eller ikke. Anyway, det betyr at jeg er ferdig i Norge. Så drar til USA i august/september fremfor januar/februar. Fikk til og med mine foreldres velsignelse nå nettopp. Trenger ikke å bli arveløs eller noe sånt av faren min. Han skjønte at jeg ikke kunne bli lenger etter vedvarende dårlig behandling. Ser frem til et nytt liv i en annen kultur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Noen som har noen sanger som passer inn på en 17.mai-spilleliste på Spotify? Eller en 17.mai-spilleliste jeg kan låne? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Kan sende link til festlisten min om du vil. Den er ikke akkurat rik på nasjonalsanger, men har fått mye skryt av den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Sure. Sleng meg en PM eller bare legg en lenke her. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 vil gjerne ha en PM også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Så er jo spørsmålet om vi snakker med den "ekte" sandy eller en av hans mange personligheter.. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 https://www.youtube.com/watch?v=eJO5HU_7_1w Det er den ekte meg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 vil gjerne ha en PM også Det eneste du får av meg er iskald svinkjeft Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Men jeg ga deg jo Champagne-råd. Trodde vi holdt på å bli venner...sukk.... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Det er bare sånn nordlendinger snakker ikke heng deg opp i ordene. Hestkuk betyr kompis. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Champagnen ble forresten erstattet med to flasker perlende vin fra Italien, og øl. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Sandy, jeg og du blir som Europa og svartedøden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Sopranos er egentlig bare bra på grunn av James Gandolfini (som spiller Tony Soprano). De andre skuespillerne er i beste tilfelle for amatører å regne. Da tenker jeg spesielt på han som spilte Pussy og Joseph Gannascoli. Synes den serien er fantastisk jeg.. Men at enkelte skuespillere ikke er like gode er da ikke akkurat en overraskelse.. Men synes den klarer å vise hva mafia er på en ganske god måte. Mange av skuespillerne ble jo kjent som følge av Sopranos, og har i ettertid fått roller akkurat pga. den serien. Men jeg er enig at Gandolfini gjorde en fantastisk jobb. Endret 16. mai 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Champagnen ble forresten erstattet med to flasker perlende vin fra Italien, og øl. pimper øl selv her. Er billig tøs og tok et par Aass IPA på Coop på vei hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Her også. Bare øl og Aass lite så langt. Har kjøpt forskellig i dag, men mest ringnes fatøl lite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Skulle bodd i USA vøtt...bare stikke innom supern og kjøpe 1,5L whiskey på vei hjem for 5 dollar. Endret 16. mai 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå