Styrmann Smisk Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Sandy, hvis du er en kul. Så må det isåfall være en sånn man får på ballsekken, som man får legen til å sjekke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Før i tiden, da jeg brydde meg så mye om 17 mai at jeg knapt fikk sove, var det drittvær 9 av 10 17 maier.Nå når jeg håper på drittvær fordi jeg ikke vil noe på 17 mai, er det knallvær 9 av 10 17 maier.Er det ikke rart? Sånn er det med alle ting syns jeg: går mot det som passer meg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Senatet i den amerikanske delstaten Alabama stemte tirsdag for et forslag som i realiteten betyr et totalforbud mot abort – selv ved voldtekt og incest. Sweet home Alabama Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 Blir vel ny Roe v Wade da. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Før i tiden, da jeg brydde meg så mye om 17 mai at jeg knapt fikk sove, var det drittvær 9 av 10 17 maier. Nå når jeg håper på drittvær fordi jeg ikke vil noe på 17 mai, er det knallvær 9 av 10 17 maier. Er det ikke rart? Sånn er det med alle ting syns jeg: går mot det som passer meg. Kanskje du kan leve som George Costanza: https://www.youtube.com/watch?v=cKUvKE3bQlY Bare tenk deg det motsatte av det du egentlig vil. Ønsk at du vil gjøre noe på 17. mai. Da blir det nok dårlig vær. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Martha Louise og hennes nye partner gjør min forskning innen prekognitive drømmer om til en vits. Større sjarlataner skal man lete lenge etter. Er klar over at sjamanen påstår at det er en del av et stort repertoire av evne som healing og slikt. Og har møtt en del andre svindlere når jeg har samtalt med folk som mener at de har prekognitive drømmer. Samtidig er også prekognitive drømmer et reellt fenomen, men folk får dem ofte i et lite omfang i løpet av livet. I hvert fall, spekulerte tidligere at det kan være skapt av en form for generator før. Du skal ikke se at et mindre utviklet lederskap i et overnasjonalistisk land kan ha gjort dette mot folk for å fremstille den fremste representanten for norsk nasjonalisme i et godt lys. Vi vet ikke, Erna vet det sikkert heller ikke. Men gladionene i PST/Forsvaret vet det nok. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Senatet i den amerikanske delstaten Alabama stemte tirsdag for et forslag som i realiteten betyr et totalforbud mot abort – selv ved voldtekt og incest. Sweet home Alabama Say welcome back to back alley abortions! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Say welcome back to back alley abortions! Det er en alvorlig sideeffect av den loven ja. Folk kommer til å ha seksuell omgang likevel og det er egentlig ikke noe man kan gjøre med det. Selv i dypt religiøse amerikanske sørstater. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 All religiøs ekstremisme som skjuler og forbyr sex gjør ingenting annet enn å forverre situasjonen. Som sagt kommer ikke folk til å slutte med det, så hvorfor ikke lære dem hvordan man gjør det trygt og for å forebygge sykdommer og uplanlagte barn. Kommer vel til å ende med at familien tar med dattera til småbyens pastor for abortering. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Fordi mindre fødte barn betyr mindre kunder å selge dritt til. Så enkelt er det. Livet er ikke hellig, its all bullshit, hvis all liv var virkelig hellig hadde de ikke drept folk som nektet å konvertere. Its all bullshit wrapped up in "save the fetus" - its disgusting Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Alt er jo ikke så ille da. Amerikanske kristne har noe som heter abstinence, som oversettes med "å vente". De bør vente med sex til de er ferdig utformete som mennesker og har nådd sitt intellektuelle potensiale. Motsvarigheten er jo det vi har i Norge hvor folk begynner med sex veldig tidlig og man sliter med å få folk smarte til tross for at man øser ressurser på dem (som i mest i verden, soleklart). Men familieplanlegging er jo et gode. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Veldig viktig og relevant fra Junior Soprano her: https://www.youtube.com/watch?v=kJyz0KtUUiU Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Hva.. Nettopp begynt å se Sopranos. Så den der episoden for første gang i går! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Nice. Det er Jens Stoltenbergs favorittserie. Bra episode. Er vel helt i begynnelsen av førstesesongen om jeg ikke tar feil, blitt en stund siden jeg så den. Du har mye å vente, serien blir bare bedre og bedre. men liker Junior Sopranos: I am waiting like a xxxx on a monument for punishment to be handed down to Chris Moltisanti (litt omgjort). Den linjen føler jeg at passer min livssituasjon for tiden. Rundt den setningen er det mye bra som viser hvorfor jeg har vært så sint i det siste. Endret 15. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Junior er en skikkelig figur. Synes serien ikke har gjort noe annet enn å ta seg opp etter jeg begynte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Sopranos er helt fantastisk. Men det kan bli litt for mye av det gode.. Ble ofte veldig kjedelig, og det er ikke en serie jeg klarer å bing watche for mye av.. Når jeg virkelig digger en serie så ser jeg som regel en sesong dagen. Nå har det dog blitt mindre av det i det siste.. Dumt, da jeg digger å se serier hele dagen lang.. Senatet i den amerikanske delstaten Alabama stemte tirsdag for et forslag som i realiteten betyr et totalforbud mot abort – selv ved voldtekt og incest. Sweet home Alabama Skummelt, men ikke uforventet.. Nå som Trump sitter ved makten er det nok bare et spørsmål om tid før det blir ulovlig føderalt.. Endret 16. mai 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Sopranos er egentlig bare bra på grunn av James Gandolfini (som spiller Tony Soprano). De andre skuespillerne er i beste tilfelle for amatører å regne. Da tenker jeg spesielt på han som spilte Pussy og Joseph Gannascoli. Klasse-skuespillerne er Michael Imperioli, Frank Vincent og Edie Falco. Det var litt blandet rett og slett, men Gandolfini var ren klasse. Serien er også litt urealistisk med all volden. John Gotti var voldelig, men den italianske mafiaen ligger historisk sett lavt og er mest opptatt av å tjene penger. Den irske mafiaen i USA derimot dreper mer. Det samme gjør den meksikanske og de svarte gjengene i Los Angeles. Dette skyldes at det er mindre penger å tjene fordi de ikke kontrollerer distribusjonen, men er heller "nesten" løpegutter eller kontraktører for større kriminelle. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Skal ha eksamen snart. Orker egentlig ikke å møte opp, men må gjøre det for å fylle formaliteter. Har allerede tatt emnet og føler jeg har gjort nok til C forrige gang. Er middels forberedt vil jeg si. Håper ikke seansen varer så lenge (muntlig). Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Hvilken Champagne skal jeg handle? Evt erstatninger? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Den billigste sorten 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå