Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke dette med disse russebussene.

mange av disse kvaspete pizza-ansiktene er jo ganske stygge selv. hvorfor gi unge jenter dårlig selvtillit på denne måten? 

føler at jeg blir provosert. 

og også indignert, som en pen mann selv. Dere tilhører ikke vår gruppe, men forsøker snike dere opp i status.

kvalmende. 

Lenke til kommentar

Å, herre! Jeg snubla akkurat over en serie jeg syntes var dritbra når jeg var liten shitkid. Den hadde virkelig ikke eldes bra. ("The Girl From Tommorow" om noen lurte.)

Enkelte barndomsminner bør man ikke ta frem igjen.

Måtte sjekke opp det her... "what if those hadn't been practice balls?" Lol. CGI effekter fra en annen verden.

Lenke til kommentar

Det er denne driblingen jeg hadde:

https://www.youtube.com/watch?v=ChT3ewZXTfM

Men klarte ikke å få til et skudd selv.

Står i mine notater (inspirert av Jung og Freud): klarer ikke Kawhi å treffe det siste skuddet. Men antar at han gjorde det.

forøvrig min første basketballdrøm. sxy å være høy. og syntes at det var forvirrende at jeg spilte basketball av en eller annen grunn. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Står i mine notater (inspirert av Jung og Freud): klarer ikke Kawhi å treffe det siste skuddet. Men antar at han gjorde det.

forøvrig min første basketballdrøm. sxy å være høy. og syntes at det var forvirrende at jeg spilte basketball av en eller annen grunn. 

Drømmer er virkelig rare greier altså.  :confused:

Lenke til kommentar

Drømmer er virkelig rare greier altså.  :confused:

Det stemmer. Og det finnes mange former for drømmer. Disse er såkalte prekognitive drømmer. En del påstår å ha denne egenskapen.

Men prekognitivitet har aldri blitt bevist, med unntak av et forsøk fra Daryl Bem rundt 2010. 

Stor fare for at man blir gjort til latter, men verden har som kjent blitt mye bedre med Carl Jung og Sigmund Freud - innførsel av deres teorier. 

For mitt eget vedkommende: 3 såkalte prekognitive i forrige uke. Et med attentatet som foregikk identisk med hvordan jeg så det, denne driblingen og skuddet som avgjør (eneste forskjell er at Kawhi går til høyre, i drømmen gikk jeg til venstre og lette etter skuddet. det var tilskuere og skuddet virket "viktig") og til slutt et møte med skolen hvor faren min var involvert. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hva om Bruce Lee ikke dro til HK , ville han i dag vært i live.....kanskje han ville i dag vært på Hwood Show og skrive autografer til 30$ stykk , ikke så urealistisk scenario (Dreyfuss tok 80$ for autograf , det blir nok en del penger av det på en dag)

Tenk om Easy Rider hadde floppa , da hadde kanskje Nicholson gitt seg som skuespiller : ingen Gjøkeredet , Ondskapens hotell , Batman.....hadde endret historien totalt

Doris Day slutta nylig å skrive autografer per post (vel , for å være ærlig så hadde hennes sekretær signert for henne i årevis per post men det er vel mulig hun skrev en god del selv før i tida)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...