Styrmann Smisk Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Korrekt. Jeg pleier å si at jeg behandler kroppen min som en russebuss. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 skjønner ikke dette med disse russebussene. mange av disse kvaspete pizza-ansiktene er jo ganske stygge selv. hvorfor gi unge jenter dårlig selvtillit på denne måten? føler at jeg blir provosert. og også indignert, som en pen mann selv. Dere tilhører ikke vår gruppe, men forsøker snike dere opp i status. kvalmende. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Søren nå må jeg arbeide skikkelig hardt ellers taper jeg skjønner det nå Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Å, herre! Jeg snubla akkurat over en serie jeg syntes var dritbra når jeg var liten shitkid. Den hadde virkelig ikke eldes bra. ("The Girl From Tommorow" om noen lurte.) Enkelte barndomsminner bør man ikke ta frem igjen. Måtte sjekke opp det her... "what if those hadn't been practice balls?" Lol. CGI effekter fra en annen verden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2019 (endret) I know, right. Skjønte ikke hvor dårlig det var når jeg var ni da. (Tror jeg var ni når den kom ut.) Endret 12. mai 2019 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1845969&st=0 Haha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2019 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1845969&st=0 Haha. La meg gjette. Det er helt neglisjerbart? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Det er denne driblingen jeg hadde: https://www.youtube.com/watch?v=ChT3ewZXTfM Men klarte ikke å få til et skudd selv. Står i mine notater (inspirert av Jung og Freud): klarer ikke Kawhi å treffe det siste skuddet. Men antar at han gjorde det. forøvrig min første basketballdrøm. sxy å være høy. og syntes at det var forvirrende at jeg spilte basketball av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Står i mine notater (inspirert av Jung og Freud): klarer ikke Kawhi å treffe det siste skuddet. Men antar at han gjorde det. forøvrig min første basketballdrøm. sxy å være høy. og syntes at det var forvirrende at jeg spilte basketball av en eller annen grunn. Drømmer er virkelig rare greier altså. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Ocean Girl er også en australsk ungdomsserie fra 90-tallet. Den husker jeg som dritbra. Var rimelig betatt av hovedrolleinnhaveren. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 (endret) Drømmer er virkelig rare greier altså. Det stemmer. Og det finnes mange former for drømmer. Disse er såkalte prekognitive drømmer. En del påstår å ha denne egenskapen. Men prekognitivitet har aldri blitt bevist, med unntak av et forsøk fra Daryl Bem rundt 2010. Stor fare for at man blir gjort til latter, men verden har som kjent blitt mye bedre med Carl Jung og Sigmund Freud - innførsel av deres teorier. For mitt eget vedkommende: 3 såkalte prekognitive i forrige uke. Et med attentatet som foregikk identisk med hvordan jeg så det, denne driblingen og skuddet som avgjør (eneste forskjell er at Kawhi går til høyre, i drømmen gikk jeg til venstre og lette etter skuddet. det var tilskuere og skuddet virket "viktig") og til slutt et møte med skolen hvor faren min var involvert. Endret 13. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Ocean Girl er også en australsk ungdomsserie fra 90-tallet. Den husker jeg som dritbra. Var rimelig betatt av hovedrolleinnhaveren.Å ja! Skal innrømme jeg hadde et lite crush på hu. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Vær forsiktig når dere leker med bondage: https://www.dailymail.co.uk/news/article-7022443/Junior-Russian-state-prosecutor-strangled-death-Moscow-flat-BDSM-sex-game.html Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Skjønner ikke hva folk får ut av noe slikt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 (endret) De blir basically høye. Endret 13. mai 2019 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Virkelig? Det ante jeg ikke. Vel, man lærer noe nytt hver dag. som man sier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 (endret) Hva om Bruce Lee ikke dro til HK , ville han i dag vært i live.....kanskje han ville i dag vært på Hwood Show og skrive autografer til 30$ stykk , ikke så urealistisk scenario (Dreyfuss tok 80$ for autograf , det blir nok en del penger av det på en dag) Tenk om Easy Rider hadde floppa , da hadde kanskje Nicholson gitt seg som skuespiller : ingen Gjøkeredet , Ondskapens hotell , Batman.....hadde endret historien totalt Doris Day slutta nylig å skrive autografer per post (vel , for å være ærlig så hadde hennes sekretær signert for henne i årevis per post men det er vel mulig hun skrev en god del selv før i tida) Endret 13. mai 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Merker at jeg ikke trives helt i Norge. Det er både for mange rasister og fundamentale muslimer her. Og jeg er hatet av begge. Noen andre som har merket dette? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Ja, men mest fordi du whiner så mye. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå