Sandy Koufax Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Sandy, jeg mente ikke at ritalin skulle fikse plagene dine. Men du kan bruke det til å ace eksamene dine. Å ja... Jeg acer allerede eksamenene mine. Det er ikke det som er problemet. Hvis du kan gjøre meg til en under middels utseende hvit mann, så er du nok mer behjelpelig i så henseende. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Du vet hva man sier. Man kan ikke polere en bæsj. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2019 hvis jeg tar turen til Bergen noen gang, så blir jeg med. og ut i fra Lars sine innlegg kan det også hende at jeg får meg noe tuller bare EDIT: shibari altså Er du kjekk da? Og er du god til å suge? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 For noen år siden da jeg var i Bergen, gikk jeg innom et sted som heter Skipperstuen. Da skulle jeg være kul Clintern og bestilte "en øll og en whisky" og satt der og lagde Clintern øyne og syns jeg var tøff. Så gikk jeg ut litt, og da jeg kom tilbake var det en vakt på utsiden som stoppet meg, og begynte å stille spørsmål. Det likte jeg dårlig når jeg skulle være kul, så bare gikk et annet sted. Bestilte det samme der også. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Er du kjekk da? Og er du god til å suge? Ok, jeg gir meg! Du vinner... For noen år siden da jeg var i Bergen, gikk jeg innom et sted som heter Skipperstuen. Da skulle jeg være kul Clintern og bestilte "en øll og en whisky" og satt der og lagde Clintern øyne og syns jeg var tøff. Så gikk jeg ut litt, og da jeg kom tilbake var det en vakt på utsiden som stoppet meg, og begynte å stille spørsmål. Det likte jeg dårlig når jeg skulle være kul, så bare gikk et annet sted. Bestilte det samme der også. if you talk the talk you gotta walk the walk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Godt å høre. <3 Det er leit å høre at det ikke tar knekken på alt, men at det hjelper litt er ihvertfall bedre enn ingenting. Forresten. Er det noen her som bor i Bergen? Om så kunne dere tenke dere å ta en tur på byen eller noe slikt? Ønsker gjerne å møte nye folk. Da forskjellige interesser her er gjengangeren så passer det jo ypperlig. Om enkelte har veldig angst for store folkemengder er det også mulig å møtes to og to eller noe slikt. Jeg er ikke verdens mest sosiale vesen men ønsker å må bli mer sosial. Kommer ganske mange gode filmer på kino og nå, så det er bare å gi en lyd om noen føler for å lufte huet. Holder ikke til i Bergenstraktene, men bra av deg å gå ut og invitere. Er alt for mange som sitter hjemme og ønsker seg større kontaktnettverk, uten å gjøre noen innsats :-) 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Hva er rett oversettelse fra ordet Download? Nedlast, eller Last ned. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Download(s) er oversatt med Nedlastinger Altså i flertall, så antar da at et mulig korrekt versjon er Nedlast. men personlig ville jeg ha brukt Last ned. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Nei, er er ikke én nedlastning. Men verbform i PS4 sitt spillbibliotek. Måtte trykke på "Nedlast" for å starte en nedlasting. Syntes det hørtes feil ut i den formen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2019 Å, herre! Jeg snubla akkurat over en serie jeg syntes var dritbra når jeg var liten shitkid. Den hadde virkelig ikke eldes bra. ("The Girl From Tommorow" om noen lurte.) Enkelte barndomsminner bør man ikke ta frem igjen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hvor får man tak i god gammeldags målebånd? Finner ikke når jeg søker i nettbutikken til hverken nille, clas ohlson, europris eller biltema.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Du er en engel og en helgen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hvor får man tak i god gammeldags målebånd? Finner ikke når jeg søker i nettbutikken til hverken nille, clas ohlson, europris eller biltema.. https://www.stoffogstil.no/sytilbehoer/maalebaand-and-linjaler/prym-maalebaand-150cm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 https://m.youtube.com/watch?v=_ZnMvRGVSYs 12.5.69 : Easy Rider Cannes premiere..... fantastisk film Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hvor får man tak i god gammeldags målebånd? Finner ikke når jeg søker i nettbutikken til hverken nille, clas ohlson, europris eller biltema.. På Ikea er de gratis. Henger alle steder. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 På Ikea er de gratis. Henger alle steder. Må plukke en del målebånd før det lønner seg å kjøre 65 mil til nærmeste Ikea Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Må plukke en del målebånd før det lønner seg å kjøre 65 mil til nærmeste Ikea Apropos det Kanskje du kan måle noen Tromsø-jenter mens du er der? I mellomtiden kan du sette på denne sangen: https://www.youtube.com/watch?v=InGtiEXQyF0 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Nånei. Når jeg hustler Tromsø babes hører jeg på George Michael. I tillegg, jeg har ikke bruk for målebånd til madammene, baderomsvekten fungerer utmerket til å luke ut hvem som duger og ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå