Styrmann Smisk Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Fikk en gigantisk regning i dag. Trodde man betalte for postordrebruder i kontant? eller kameler Endret 8. mai 2019 av Jokerjævel 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 lol. Du mener dame til mr. "Ville ikke engang gått ut med deg om du så hadde en milliard kroner" Hva med 2 miliarder? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 "Right to work" Haha. Ja. Dagens er "vi synes samarbeid med ansatte på jobben er bra men det er jeg som er leder så derfor må jeg kunne lede og drite i alle regler som regulerer det samarbeidet". Hilsen ledere i staten (som ser på samarbeid og medbestemmelsesrett som hindringer i hverdagen). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Bemanningsbyrå var min vei i nettverksbransjen. Kom meg heldigvis relativt kjapt over i bedriften jeg var utleid til, og defra har jeg klatret og utviklet meg rundt omkring Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Er jo noen nye regler i år: «Det blir ikke lenger lov for bemanningsbyråene å ha «fast ansatte uten lønn mellom oppdrag». Det vil si at byråene i framtida må betale fast ansatte lønn også i periodene de ikke er leid ut. • Bemanningsbyråene får ikke lenger lov til å «gjennomsnittsberegne deltidsstillinger». Det vil si at de ikke kan gi deltidsansatte fullt arbeid i kortere perioder og ikke noe arbeid i andre.» 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Men nå driver du og overkompliserer alt som vanlig, istedet for å bare få deg en jobb. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Neineinei. Skal på intervju i morgen. Telefonselger. Bare det jeg får. Være positiv 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Fikk en gigantisk regning i dag. 1/4 av mine sparepenger. Ouch... Sånn går det når man bestiller Realdolls på kredittkortet Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Sånn går det når man bestiller Realdolls på kredittkortet lol.. Vet ikke engang hva Realdolls er. Og kommer ikke til å google det eller noe sånt heller. Mer bekymret for to drømmer jeg har hatt nå nylig. Begge er hvor jeg tilsynelatende blir utsatt for attentatt Hehe... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 lol.. Vet ikke engang hva Realdolls er. Og kommer ikke til å google det eller noe sånt heller. Mer bekymret for to drømmer jeg har hatt nå nylig. Begge er hvor jeg tilsynelatende blir utsatt for attentatt Hehe... https://www.google.com/search?q=Realdolls&rlz=1C1CHWL_noNO809NO809&oq=Realdolls&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 https://www.google.com/search?q=Realdolls&rlz=1C1CHWL_noNO809NO809&oq=Realdolls&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Herregud.. Jeg klarte faktisk å trykke på den linken. Uten å tenke meg om...Skikkelig idiot som sitter her as... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Herregud.. Jeg klarte faktisk å trykke på den linken. Uten å tenke meg om...Skikkelig idiot som sitter her as... Sandy trykk her Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Nei. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Hva i all verden er så hysterisk grusomt med å se noen plast dokker som ligner på damer? 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Innehaver du slike plastpiker, Bytex? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 (endret) Innehaver du slike plastpiker, Bytex? Hehe Hva i all verden er så hysterisk grusomt med å se noen plast dokker som ligner på damer? Ingenting galt. Men jeg visste ikke hva realdolls var. Aner ikke hva den linken er. Sikkert til en...hva skal vi si..."dukke av yngre kvinne". Siste jeg trenger nå er pelosen på døren Endret 9. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Herregud.. Jeg klarte faktisk å trykke på den linken. Uten å tenke meg om...Skikkelig idiot som sitter her as... Sandy Lovedoll - Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Innehaver du slike plastpiker, Bytex? Nei de pikene er desverre alt for dyre.. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 husker da jeg bodde i Trondheim og gikk ut på det åpne arealet utenfor Trondheim Torg. Kunne ofte se lokale "playboyer" med en oppblåsbar dukke som de fraktet til bilen sin. "Lovte meg selv at jeg aldri ville synke så lavt" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2019 Hvorfor skal det være sånn skam rundt sexleketøy for menn? Det lurer jeg på. Jeg innrømmer gladelig at jeg har både buttplugs og lommefitte. Also: autokorrekt ville endre lommefitte til lillegutt. Wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå