Skjelvgråt Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Woohoo! Kinky fest i morra! Gon' be good. Nice! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ganske sikker på at jeg så et jagerfly fly lavt gjennom Rådalen videre mot Blomsterdalen/Fana i dag. Men ingen info om det noe sted. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Regner med at det er øvelser, med mindre de sender inn forsterkelser for å holde den russiske spion hvalen i sjakk. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 På Kjeller har de en flyplass og der pleier det å gå opp jagerfly i ny og ne. Støyen er helt grusom. Du hører en enorm støy og ser deg rundt for å se hva det er. Så plutselig bak et tre-etasjers hus går et jagerfly opp. Noen synes slikt er kult, men personlig blir jeg bare redd. Hehe... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Hadde på meg hørselvern og var på et støyområde. Så hørte ingenting. Samtidig fløy det ikke spesielt fort. Men det var relativt stort og mørkt men lignet ikke egentlig på de to nåværende norske flyene. Kanskje jeg så syner. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Stort og mørkt minner om spionfly. Så et på Ataturk flyplass en gang. Norge har vel bare Orion og f-16 eller noe sånt? Herkules kanskje? I hvert fall den lyden er helt ekstrem. Hadde vondt i hodet resten av dagen. Er ikke ekspert på hørselsvern, men er usikker på om det dekker for lavtflyende jagerfly ved nær proksimitet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Woohoo! Kinky fest i morra! Gon' be good ☕ tea? Endret 3. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ganske utrolig. Var innom en Kiwi her hin dagen og skulle pante ei redbull boks. Kom opp på skjermen på maskinen at butikken ikke tok i mot slike bokser og jeg fikk ikke løst den inn. Så jeg måtte kaste den. Trodde faktisk butikken var pliktig til å ta imot panteflasker uansett hva det er. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2019 ☕ tea? jeg har absolutt ingen anelse om hva jeg skal svare på dette Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 jeg har absolutt ingen anelse om hva jeg skal svare på dette Tea betyr sladder. Det er fra Wendy Williams - lingo. Los Angeles er et av stedene jeg forbereder å dra til i januar/februar og jeg driver og prenter inn det lokale språket. homie yo tea bang bang og så videre. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Herregud, min søster vil introdusere en mann for meg. Nå må jeg forholde meg til to lystløgnere fremfor en. Husker hvorfor jeg kuttet kontakt med hun første gangen. Jeg var bare sånn: l"ykke til, men la meg være". "Dere trenger da ikke meg" Det er veldig synd at så mange nordmenn har så løssluppent forhold til sannheten. Sikkert all drikkingen...som gjør at man gjør alle disse feilene man alltid må dekke over. Me = nesten teetotal. Lyver aldri. Jukser aldri. Jobber alltid 100 % uten å snike unna. Og 75 prosent rett. #Cali_2020 #BangBang_Dr_Dre #yoyoyo Edit: det eneste de har på meg er: denne fyren får ingen damer, så han masturberer en del. Ok, jeg innrømmer det. Også da? Endret 4. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 whatever floats your boat man Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ganske utrolig. Var innom en Kiwi her hin dagen og skulle pante ei redbull boks. Kom opp på skjermen på maskinen at butikken ikke tok i mot slike bokser og jeg fikk ikke løst den inn. Så jeg måtte kaste den. Trodde faktisk butikken var pliktig til å ta imot panteflasker uansett hva det er. De er pliktig til å ta i mot flasker og bokser som er betalt pant for i Norge. Du kunne kontaktet personalet. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 whatever floats your boat man Du vet, å lyve og drive med ulovlige handlinger er ofte et tegn på lav intelligens. Vet ikke helt hva det sier om oss som vet om det og ikke reagerer på at enkeltelementer driver med ulovlige handliger, lavere intelligens kanskje? Snakker da rent generelt og ikke om mitt "morsomme" utbrudd ovenfor. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 https://screenrant.com/winnie-pooh-jim-cummings-accused-rape-animal-abuse/ Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 https://screenrant.com/winnie-pooh-jim-cummings-accused-rape-animal-abuse/ Så både Elmo og Ole Brumm har blitt beskyldt for dette nå. De to søteste karakterene for barn. Heldigvis har vi ennå Kermit the Frog Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 MSG? Umami du tenker på? MSG sitt snille navn Det var faktisk MSG jeg tenkte på! Men jeg husket det som glutamat og gastromat. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 https://www.vg.no/sport/fotball/i/kJQ7va/liseth-senket-stabaek-tre-minutter-paa-overtid-herren-gir-og-herren-tar lol! Tror det var en bruker som hadde en morsom vits vedrørende dette utsagnet for en stund siden. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Har betalt depositum og signert kontrakt på hybel, nå gjenstår bare skoleplass og det ser ikke lovende ut... 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Du har jo annet du kan studere der oppe da? BI, enkeltemner på NTNU eller tilsvarende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå