dysfunctional Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Ser ut som tusenlappene som sirkulerte fra 75-87. Er Henrik Ibsen på baksiden?Har du et bilde med litt høyere oppløsning? Ser ut som disse: https://i.imgur.com/PTLhY8V.png Sedlene er i hvert fall verdiløse den dag i dag. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Ser ut som tusenlappene som sirkulerte fra 75-87. Er Henrik Ibsen på baksiden? Har du et bilde med litt høyere oppløsning? Ser ut som disse: https://i.imgur.com/PTLhY8V.png Sedlene er i hvert fall verdiløse den dag i dag. Var bare en artikkel om en gutt som hadde funnet de i skogen. Så var eneste bilde som var. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Det minte meg på: Fikk en gammel 50-lapp tilbake i dag.Tenkte ikke over det, at de blir så fort verdiløse.Den er lik den på bildet, mye mindre enn de nye. Er den verdiløs? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Ble jammen meg antibiotika og. Kattebitt er visst en versting på infeksjoner når det kommer til å bli bitt av dyr. Lol, er du meg? Jeg fikk stivkrampevaksine på legevakta 2. påskedag, og går på antibiotika nå. Bitt i hånda av hund Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2019 Forfatter Del Skrevet 30. april 2019 Lol, er du meg? Jeg fikk stivkrampevaksine på legevakta 2. påskedag, og går på antibiotika nå. Bitt i hånda av hund Hvis Overmoden er deg synes jeg det er litt merkelig av deg å føre en samtale med deg selv her. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Hvis Overmoden er deg synes jeg det er litt merkelig av deg å føre en samtale med deg selv her. Noe må man bruke tiden til siden jeg sov 5 timer på sofaen etter jobb i dag. Sjonglere profiler på diskusjon.no er jo et alternativ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Jeg ser den. Og hvordan skulle man ellers kunne updoote egne poster? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 Also: Hvorfor har ikke jeg oppdaga Girls und Panzer før nå? Dette er jo fantastisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Hmm.. Hakke sett på anime på en god stund nå.. Min søster fikk meg til å se Attack on Titan, var kul serie! Endret 1. mai 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Mye bra anime man må se.. Elsket elfen lied. Ser nå when they cry. Såååå mange episoder stappfulle med action og groteske rare ting som skjer som man ikke skjønner bæret av først. Søt typisk anime i det ene øyeblikket og i det neste så lurer du på wtf is going on. Herlig! Digger anime som river i hjertet ditt om og om og om igjenEdit: Da fikk jeg addet enda en anime jeg må se. Takk! Endret 1. mai 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Til homien Lars, https://www.vg.no/forbruker/helse/i/gP26p1/tonje-40-har-bipolar-lidelse-sykdommen-knyttes-til-hoey-iq?utm_source=vgfront&utm_content=row-r1 Knyttet til høy IQ. Ikke la det forringe livskvaliteten din. Endret 1. mai 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Til homien Lars, https://www.vg.no/forbruker/helse/i/gP26p1/tonje-40-har-bipolar-lidelse-sykdommen-knyttes-til-hoey-iq?utm_source=vgfront&utm_content=row-r1 Knyttet til høy IQ. Ikke la det forringe livskvaliteten din. Så også den. Forbauser ikke egentlig, den sammenhengen tror jeg at jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hvis Overmoden er deg synes jeg det er litt merkelig av deg å føre en samtale med deg selv her. De beste samtalene man har er med seg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hadde det vært en hund så... Hadde det bare vært Carmen Electra så Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Så også den. Forbauser ikke egentlig, den sammenhengen tror jeg at jeg har skjønt. Ja, er enig i denne betraktningen. Føler også at mange som lider av depresjon og lignende ofte gjør det som følge av at de har tenkt for mye. De føler for mye empati med noen de har mistet eller lignende. Og ikke på den andre måten, ved at de har for lav intelligens og ikke klarer å adaptere seg til samfunnet slik mange mener. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Fordømt det med å havne øverst på neste siden hver fandens gang det ikke passer. Fuck!Nå ødela det det alt for meg igjen. drit og dra den forbannelsen som forfølger meg Endret 1. mai 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Ja, er enig i denne betraktningen. Føler også at mange som lider av depresjon og lignende ofte gjør det som følge av at de har tenkt for mye. De føler for mye empati med noen de har mistet eller lignende. Og ikke på den andre måten, ved at de har for lav intelligens og ikke klarer å adaptere seg til samfunnet slik mange mener. Hvem sier at de som er deprimert lav intelligens? Depresjon stammer ofte fra lavt nivå av serotonin som er ett "lykkehormon". Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hvem sier at de som er deprimert lav intelligens? Depresjon stammer ofte fra lavt nivå av serotonin som er ett "lykkehormon". Ikke bare ble de tidligere klassifiserte som lite tilpasningsdyktige til samfunnet, men folk som ble ansett som usosiale, eller antisosiale ble sendt i gasskamrene i nazi-tiden. Manisk depressive har blitt akseptert i senere tid, sammen med en del andre psykiske lidelser. Dette selvsagt med innførselen av psykiatri og psykologi. I religiøse tider kunne disse sykdommer bli tolket som "galskap" eller "straff fra høyere makter". 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hva kalles krydderet/tilsetningsmiddelet som brukes mye i fast food, men også i private kjøkken; som trigger sulten i deg? Det er mye knyttet til fedme.. Men klarer ikke komme på hva det heter Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Hva kalles krydderet/tilsetningsmiddelet som brukes mye i fast food, men også i private kjøkken; som trigger sulten i deg? Det er mye knyttet til fedme.. Men klarer ikke komme på hva det heter MSG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå