Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 https://www.yahoo.com/news/kate-beckinsale-splits-saturday-night-live-comedian-pete-davidson-085652495.html Det varte jo ikke lenge....rekorden er nok Margot Kidder og faren fra Alene Hjemme , de var ikke gift lenge Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Min bror og korpset han spiller i er i Sveits på EM de spilte i dag og i går og flere mener de ligger på 1 plass. Nå er det jo ikke den kåringen som teller, men la oss håpe dommerene mener det samme. De vant EM i fjor, men da var ikke min bror med så da håper jeg de vinner i år og så han får oppleve det 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Min bror og korpset han spiller i er i Sveits på EM de spilte i dag og i går og flere mener de ligger på 1 plass. Nå er det jo ikke den kåringen som teller, men la oss håpe dommerene mener det samme. De vant EM i fjor, men da var ikke min bror med så da håper jeg de vinner i år og så han får oppleve det Er det brassmusikk det? Har også flere i familien som har vært på sånt, det var alltid brass band da. Ble aldri noe med meg.. Lykke til for broren din der. Endret 27. april 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Er det brassmusikk det? Har også flere i familien som har vært på sånt, det var alltid brass band da. Ble aldri noe med meg.. Lykke til for broren din der. Brass ja 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2019 Forfatter Del Skrevet 27. april 2019 Woohoo! I kveld blir det liv! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Heter det ikke "messing" på norsk? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Heter det ikke "messing" på norsk? Det har du nok forsyne meg rett i. Men tror det er vanlig å kalle det brass band i Norge også nå. De har alltid sagt det hjemme. Hadde det i navnet på korpset også. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Er brass som brukes her i Norge. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Det ble 3 plass på de i år. Paris på 2 plass og Wales på 1 plass. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2019 Forfatter Del Skrevet 27. april 2019 Så, hva har alle brukt kvelden på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Gaming. Spilt en del battlefield. Hva har skjedd der da? Endret 27. april 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 (endret) Så, hva har alle brukt kvelden på? https://open.spotify.com/artist/2tyMOS8xKREgpEwHnLc6EX Endret 28. april 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 drikker melk mot magesmer Så, hva har alle brukt kvelden på? tene. litt ironisk ettersom jeg er laktoseintoleranse. men det er det eneste som hjelper, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Tenk på den stakkars yngre generasjonen som ikke tar referansen her : ((( 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Det er jo hun programlederen fra Penn & Teller: Fool Us !! /s Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Awwww willow!? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Endelig har det gitt seg litt. Kan begynne å jobbe igjen snart. Grusomt med all den melken... 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Tenk på den stakkars yngre generasjonen som ikke tar referansen her : ((( Både og. Men jeg er så lei av "one time at band camp" hver gang jeg sier jeg spiller i korps Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Både og. Men jeg er så lei av "one time at band camp" hver gang jeg sier jeg spiller i korps Du har rett. Disse Alysson Hannigan-vitsene er jo ikke altfor morsomme. Det er vel fra American Pie 1 hvor de insunierer at hun ikke har hatt sex eller noe sånt, men har hygget seg med fløyten? Har ikke sett den filmen siden da den ble utgitt og tror at det nesten er 20 år siden. At folk fortsatt bruker det som vits er ganske morsomt... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Du har rett. Disse Alysson Hannigan-vitsene er jo ikke altfor morsomme. Det er vel fra American Pie 1 hvor de insunierer at hun ikke har hatt sex eller noe sånt, men har hygget seg med fløyten? Har ikke sett den filmen siden da den ble utgitt og tror at det nesten er 20 år siden. At folk fortsatt bruker det som vits er ganske morsomt... Hun har ikke rett, det er en fantastisk referanse. Er ingen insinuering, karakteren sier det rett ut på egenhånd. Er en perfekt knytning mellom pwotpwnt og poetpwetnpwet. Noen andre enn meg som av og til, midt i en setning, ikke føler for å fullføre fordi setningen blir dårlig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå