Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Har du råd til å gå ut og drikke deg snydens? Jævla kakse! Her sitter vi og sutter på rødsprit liksom.

Etter forrige smell ute på byen (både økonomisk og billedlig talt), har jeg tatt det helt kuli. Nå er det tilbake til ymse drikkevarer silt i loff.

I henhold til den "kraftkaren" på det bildet der, så venter du nok forgjeves....

Kan love deg at alt var helt i henhold til konseptet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fun fact: virker som om jeg blir ferdig med graden min på UiO før jeg blir ferdig med graden min på NTNU. 

(Total studietid UiO = 1.5 år, Total studietid NTNU = nesten 6 år, med noen avbrekk)

#Ikke_populær #Urettferdig_behandling #Masse_bevis

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Har fått en venneforespørsel. Skulle gjerne sagt ja, men sliter sånn med profilbildet til brukeren, at jeg dveler.
Sjeldent tilfelle, men vanskelig syns jeg. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal fortelle det til han, eller bare la det bero.
Virker dumt å begrunne at jeg ikke godkjenner bare på grunn av et profilbilde.
På den annen side, er det litt ondt å ignorere uten å si noe når det bare er det.
Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar

Har fått en venneforespørsel. Skulle gjerne sagt ja, men sliter sånn med profilbildet til brukeren, at jeg dveler.

Sjeldent tilfelle, men vanskelig syns jeg. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal fortelle det til han, eller bare la det bero.

Virker dumt å begrunne at jeg ikke godkjenner bare på grunn av et profilbilde.

På den annen side, er det litt ondt å ignorere uten å si noe når det bare er det.

Hva ville dere gjort?

Si det til han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...