Styrmann Smisk Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Har du råd til å gå ut og drikke deg snydens? Jævla kakse! Her sitter vi og sutter på rødsprit liksom. Etter forrige smell ute på byen (både økonomisk og billedlig talt), har jeg tatt det helt kuli. Nå er det tilbake til ymse drikkevarer silt i loff. I henhold til den "kraftkaren" på det bildet der, så venter du nok forgjeves.... Kan love deg at alt var helt i henhold til konseptet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Kunne vært verre. Men det er lenge sida jeg hadde det bra. * sutre og syte som den idioten man er*Håper hverfall du får det mindre kjipt framover. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Nå er det tilbake til ymse drikkevarer silt i loff. Nå har jeg lært noe nytt idag også. (Jeg måtte google "silt i loff" for å skjønne hva du mente.) Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 (endret) Fun fact: virker som om jeg blir ferdig med graden min på UiO før jeg blir ferdig med graden min på NTNU. (Total studietid UiO = 1.5 år, Total studietid NTNU = nesten 6 år, med noen avbrekk)#Ikke_populær #Urettferdig_behandling #Masse_bevis Endret 18. april 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Sandy, jeg prøvde å adde deg på kik. Var navnet ditt Villig1976, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Nei. Det var deilig1962. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Noman narkoman mann-o-mann tann Olaf Sand Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Var ute og syklet i dag. Første gangen på lenge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Det er jo bicycle day, så skulle bare mangle at du var på tur i dag. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Heh, det var et merkelig sammentreff..første gangen på en del måneder med en skikkelig sykkeltur. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg syklet faktisk og i dag, første gang på et par år Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Herlig. Vi er jo en gjeng med sykkelfantaster her! Godt å se. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 (endret) Hvis dere vil, kan dere få prøvekjøre veltepetteren min! Har nettopp tatt vårvasken, så den er skinnende ren. Til dere som ikke helt vet hva en veltepetter er, så har jeg funnet et bilde på wikipedia. Datert til 1886, i California. Endret 20. april 2019 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Hjemme fra TG. Faen meg blitt gammel kjenner jeg Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Å ja? Antar at du mener The Gathering..hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) I denne uken som kommer vil en stor mulighet komme for meg. Jeg føler det gjennom hele kroppen min! Endret 20. april 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Skal du endelig miste blomsten din? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Skal du endelig miste blomsten din? lol, skulle ønske det. Men det er nok ikke det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Har fått en venneforespørsel. Skulle gjerne sagt ja, men sliter sånn med profilbildet til brukeren, at jeg dveler.Sjeldent tilfelle, men vanskelig syns jeg. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal fortelle det til han, eller bare la det bero.Virker dumt å begrunne at jeg ikke godkjenner bare på grunn av et profilbilde.På den annen side, er det litt ondt å ignorere uten å si noe når det bare er det.Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Har fått en venneforespørsel. Skulle gjerne sagt ja, men sliter sånn med profilbildet til brukeren, at jeg dveler. Sjeldent tilfelle, men vanskelig syns jeg. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal fortelle det til han, eller bare la det bero. Virker dumt å begrunne at jeg ikke godkjenner bare på grunn av et profilbilde. På den annen side, er det litt ondt å ignorere uten å si noe når det bare er det. Hva ville dere gjort? Si det til han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå