JoseCuervo Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Nå sitter jeg i solveggen med fattern. Akkurat ferdig med å grille. Nå sitter vi med øl og Jånni Kontant på anlegget. Kunne vært verre. Jeg sitter på altanen og slapper av og ser på naboen som hogger ved. Ser ut som han blir brydd av at jeg sitter der. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Sitter her og jobber med en arbeidsoppgave jeg skulle ha vært foruten. Fint å se at dere (som Lars) har det bra da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Har også sittet i solveggen (med kun øll). Men bra og bra fru blom. Fikk brev med inkasso i dag som er feil, pluss at jeg har oppdaget noe feil med noe en snekker har gjort, pluss en pakke de hadde "prøvd å levere som var for stor for postkassen", nå får jeg den ikke før etter påske. What else is new, typisk siste dag før helligdag type hendelser. Da har jeg typisk noe å gremme meg over i løpet av påsken. Slår sjelden feil Bare å drikke seg drita full å gi f i alt.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Går i rødvin og World of Warcraft, her. Og slik trur jeg hele påsken min ser ut. Med unntak av et restaurantbesøk eller to. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Kjøpte Små Sure med jordbærsmak på polet i dag. Det var godt, også smaker det helt likt til noe jeg hadde som barn. Sliter med å huske, men kan ha vært noe på bittesmå plastflasker. Erindrer at de måte drikke de gjennom en liten tut. Noen som aner hva det er jeg tenker på? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Gått over til Eau de vie nå. River bra den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Fint å se at dere (som Lars) har det bra da{/quote]I don't though Endret 17. april 2019 av L4r5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Det hørtes da som om du hadde det bra tidligere i dag. Viktig å ikke overtenke ting. Noen ganger kan man bare la livet flyte... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 God Påske alle hvertfall, haha. I dag gjorde jeg en sjelden vri: Gikk tilbake til sigøynerdama utenfor butikken og kjøpte Folk er FolkSkal si hun ble glad, ja ja en dag i året får man være positiv tross alt tenkte jeg 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Gratulerer med en god gjerning. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Suger at jeg har blitt glad i øl, for nå står ikke Corona til kravene lenger. Nå kjennes det ut som vann med kullsyre. Noe som sikkert ikke er langt fra sannheten.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 En slektning av meg fyller en hel handlekurv med Corona hver Lørdag. Har smakt det, imponerte ikke. øll for fintfolk, fiffetyper som stikker kiwibiter oppi og sånt tull. Ringnes fatøll eller diverse hansa, Pokal, Artic osv fyller krava for meg. Er sikkert en idiot til å bedømme sånt, men det skiter jeg i Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 Det hørtes da som om du hadde det bra tidligere i dag. Viktig å ikke overtenke ting. Noen ganger kan man bare la livet flyte... Kunne vært verre. Men det er lenge sida jeg hadde det bra. * sutre og syte som den idioten man er* Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Ringnes fatøll eller diverse hansa, Pokal, Artic osv fyller krava for meg. Er sikkert en idiot til å bedømme sånt, men det skiter jeg i Artic??? Ikke engang Tromsøværinger drikker det spyvannet. Har selv ikke smakt det siden jeg var 16 og lite kjønnsmoden. Kjøper eksklusivt Frydenlund de gangene jeg skal kose meg. Skal jeg på fylla går det i Grans' Bare øl. Grunnen til at det ble Coronas denne gangen, var at jeg ikke orket å bruke så mye tid inne på det totalt overfylte bolaget, og det var det første og beste jeg fikk tak i. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Drikker øl svært sjeldent. Veldig corny å sitte i barer og drikke øl, mens kvinner viser seg fram for deg. Man blir litt plaget. men det hvite ølet er heslig, mens det mørke som Guinnes og slikt smaker ofte godt. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Jeg bruker å si at vi ikke har drikkekultur i Norge. Vi har drikking! Folk skal krype hjem fra julebordet. Her er bilde av meg, tatt en gang mellom happy hour og kveldsnytt, sist gang dagpengene kom inn på en fredag. Endret 17. april 2019 av Jokerjævel 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2019 Forfatter Del Skrevet 17. april 2019 Har du råd til å gå ut og drikke deg snydens? Jævla kakse! Her sitter vi og sutter på rødsprit liksom. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Tale er sølv, taushet er gull! Jeg bruker å si at vi ikke har drikkekultur i Norge. Vi har drikking! Folk skal krype hjem fra julebordet. Her er bilde av meg, tatt en gang mellom happy hour og kveldsnytt, sist gang dagpengene kom inn på en fredag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2019 Forfatter Del Skrevet 18. april 2019 *venter på både gull og sølv* Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 I henhold til den "kraftkaren" på det bildet der, så venter du nok forgjeves.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå