Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine opplevelser hos norske tannleger har vært rimelig ræva.

Enig. Med ytterst få unntak, syns jeg at tannlegene  har vært noen vrange frekkaser.

Kjenner meg litt igjen i den videoen.

Har skiftet tannlege et par ganger bare pga det.

Lenke til kommentar

Veldig viktig å sørge for at munnen din ikke er tørr. Det er som en invitasjon for bakterier å bosette seg.

Ja, spyttproduksjonen min var halvparten av der grensa går for å få refusjon. Verdt å ta en slik spytt test neste gang man er hos tannlegen.

Refusjon hos tannlegen?!! Damn, du er heldig. Trudde ikke det var mulig. Mine opplevelser hos norske tannleger har vært rimelig ræva. Har blitt henvist til å ta dyre inngrep, som viste seg å være meningsløse.

Enig. Med ytterst få unntak, syns jeg at tannlegene  har vært noen vrange frekkaser.

Kjenner meg litt igjen i den videoen.

Har skiftet tannlege et par ganger bare pga det.

Har alltid hørt at det er min normale tannpussing som er dårlig og blitt skjelt ut av alle tannleger jeg var hos før jeg byttet til Odontia, var utrolig heldig og fikk en som faktisk tenker litt og fikk meg til å ta den spytt testen... Gikk over til privat tannklinikk, for de kommunale har bare ufyselige ansatte.

Lenke til kommentar

Husk at det også gjelder hvis du har tatt nødvendige medisiner som kan føre til munntørrhet. 

Jeg er så glad for at jeg har bedre tannhelse generelt enn gjennomsnittet. Det handler mye mer om gener enn hvordan du behandler tennene dine, er som kreft, har jo funnet ut at det også er genetisk. Depresjon kan være genetisk. Men neida... la oss ikke ta tannhelse med i folkgetrygden??? Finnes ikke logisk og er kun fordi staten ønsker å spare penger. Hvorfor er ikke flere sinte? Men også.. hva kan man faktisk gjøre? Jeg kan fint kjefte på politkere til jeg blir blå i trynet men hva ellers?

Lenke til kommentar

Fins lommefitte som beveger seg eller vibrerer. Også dildoer som støter på egenhånd.. crazy shit! Kul tid å leve i

Disse kan vel knapt kalles "ronkemaskiner". Når jeg hørte ordet, så tenkte jeg da på en maskin som gjorde jobben for deg mens du gjør et annet arbeid for eksempel.

Hvis man er på jobb eller noe sånt og trenger et fiks :D :D

Lenke til kommentar

Disse kan vel knapt kalles "ronkemaskiner". Når jeg hørte ordet, så tenkte jeg da på en maskin som gjorde jobben for deg mens du gjør et annet arbeid for eksempel.

Finnes flere typer som gjør jobben for deg. Prøv å google Fleshlight Launch eller Venus2000

Lenke til kommentar

Du kan helt sikkert finne en lommefitteversjon av den dildoen jeg snakket om. Som du ikke trenger å gjøre noe særlig med for den gjør mesteparten av jobben for deg.

Lenke til kommentar

Du som føler det eller de andre som sier det?

Det var jeg som gjorde noe jeg aldri burde gjort. Og det er vanskelig å innrømme hva feil man har gjort. Men jeg spilte høyt. Jeg sa hva jeg gjordee galt. Og jeg gav dem sjansen til å hate meg. Men jeg var hvertfall ærlig. Det bare tok meg et par uker.
Lenke til kommentar

Det var jeg som gjorde noe jeg aldri burde gjort. Og det er vanskelig å innrømme hva feil man har gjort. Men jeg spilte høyt. Jeg sa hva jeg gjordee galt. Og jeg gav dem sjansen til å hate meg. Men jeg var hvertfall ærlig. Det bare tok meg et par uker.

Spill den her for naboene dine, gjerne på fult volum  :tease:  :tease:  :tease:  :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...