MR SPEED Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Har du kjøpt deg noe potetgull i det siste da.2 poser her Endret 9. april 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Har du kjøpt deg noe potetgull i det siste da.2 poser her Prøver fortsatt å holde meg til max 1 pose i uka 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Ble oppringt i dag angående bli franchisetaker for Subway i Bergen. Seminar i Oslo i morgen allerede ... Investering på 1,2-1,5 mill. Egenkapital minimum 300k. Vet ikke jeg as. Har en ide om noe jeg har lyst å starte, noe annet da. Ble litt kort varsel her as. Han sa jeg burde gå på seminaret for å være potensiell franchisetaker. Er ikke sikkert jeg blir selv om jeg går. Endret 9. april 2019 av Lami Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ble oppringt i dag angående bli franchisetaker for Subway i Bergen. Seminar i Oslo i morgen allerede ... Investering på 1,2-1,5 mill. Egenkapital minimum 300k. Vet ikke jeg as. Har en ide om noe jeg har lyst å starte, noe annet da. Ble litt kort varsel her as. Han sa jeg burde gå på seminaret for å være potensiell franchisetaker. Er ikke sikkert jeg blir selv om jeg går. Høres ikke ut som det er verdt det. Men hvem vet, kanskje det hadde blitt bra. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Ble oppringt i dag angående bli franchisetaker for Subway i Bergen. Seminar i Oslo i morgen allerede ... Investering på 1,2-1,5 mill. Egenkapital minimum 300k. Vet ikke jeg as. Har en ide om noe jeg har lyst å starte, noe annet da. Ble litt kort varsel her as. Han sa jeg burde gå på seminaret for å være potensiell franchisetaker. Er ikke sikkert jeg blir selv om jeg går. Du må betale 1,2-1,5 millioner av egne penger for å drive en subway? Var veldig kort varsel ja, men skader vel ikke å være med så du kan stille sterkere på andre stillinger hvis seminaret er relevant da... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Stemmer VegardBS. Det er ca totalinvestering. Men snakket med de nå. De dekker ikke reiseutgift til seminaret i Oslo. Synes det er litt dritt å bruke egne oppsparte midler når det ikke er sikkert at jeg får noe engang. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Aha, derfor de kaller det for franchisetaker (gjeldstaker)... Litt avhengig av hvor mye det koster for deg å delta og hva selve seminaret er så har du jo en mulighet i hvertfall. Selv ville jeg nok ikke tatt det. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Var hos legen idag og har høyt blodtrykk igjen ? må inn å ta EKG. Legen håper å få meg inn i løpet av uka så han får sjekket før han drar på ferie. Om jeg må på sykehuset igjen streiker jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Valgte å ikke dra på seminaret. Fikk operasjon for hoften min i dag. 14 mai. Var enten da eller senere. Litt lyst å ha den etter 17. Men. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Var hos legen idag og har høyt blodtrykk igjen må inn å ta EKG. Legen håper å få meg inn i løpet av uka så han får sjekket før han drar på ferie. Om jeg må på sykehuset igjen streiker jeg. Gå tur da går det høye blodtrykket ned. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Gå tur da går det høye blodtrykket ned. Spørs jo litt hvorfor man har høyt blodtrykk. Nå er det mest sannsynlig fordi jeg drikker alt for mye vann og ikke klarer å stoppe. Derfor han vil jeg skal ta EKG. Jeg bare frykter jeg må på sykehuset i påskeferien. Vi reiser på mandag liksom. Sist jeg hadde høyt blodtrykk havnet jeg jo der med for lite kalium. Blir sur OM det er tilfelle nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 Spørs jo litt hvorfor man har høyt blodtrykk. Nå er det mest sannsynlig fordi jeg drikker alt for mye vann og ikke klarer å stoppe. Derfor han vil jeg skal ta EKG. Jeg bare frykter jeg må på sykehuset i påskeferien. Vi reiser på mandag liksom. Sist jeg hadde høyt blodtrykk havnet jeg jo der med for lite kalium. Blir sur OM det er tilfelle nå. Trist Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2019 Forfatter Del Skrevet 12. april 2019 Hvorfor skal det være så vanskelig å owne up to det man har gjort og sagt? 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Hvorfor skal det være så vanskelig å owne up to det man har gjort og sagt? Du som føler det eller de andre som sier det? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Blodtrykket mitt var på 156/114 så min konklusjon er at jeg har dobbelt så høyt blodtrykk ? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 wassap wassap people.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Drikker rødvin og spiser peanøttsmør. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Fått en overførsel på 5790kr i nettbanken ser jeg nå. Skikkelig rar sum. Sånn pris fra butikk sum liksom. Jeg aner ikke hvor det kommer fra! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Det var jeg som sendte feil. Skulle egentlig være betaling for den nye ronkemaskinen til Sandy. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. april 2019 Del Skrevet 12. april 2019 Var jo litt av en emotional roller coaster hos tannlegen... Først fikk jeg vite at jeg skulle bare ha 2 fyllinger, ok helt greit 2500 ca. Startet boringen og fant ut at det ble en rotfylling, skjit da ble det 7500. Fikk så vite at jeg får refusjon pga munntørrhet og sluttprisen ble 1450. Hell yeah. Meeeen må drikke enda mer vann og tygge mer tyggis med fluor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå