Sandy Koufax Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 etter at jeg ble syk siste gang, så kommer jeg ikke inn i den sedvanlige flyten igjen. føler at noe mangler. kanskje jeg ennå er syk? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Hva sier stemmene? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) https://photos.google.com/share/AF1QipNYG1uRVT50cNMEum798O8lpUWs6F1EBEu3pOWiuvvkqb4LpKnpE1WomsA-Ng6pXQ?key=M0lORkhWUWFMakpzTUNQNV95R0ZNWHZRYXh1cldR Endret 3. april 2019 av Jokingnutria 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Hva sier stemmene? hehe...de er stille. ingen drømmer heller. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jokingnutria. De neglene der må du få kappet 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Er på det mest kjedelig tidspunktet i mitt liv, venter på svar fra samordna opptak. Har jobb der jeg bare får jobbe 7 dager i måneden. Har ikke penger. Motivasjonen faller stødig... Finner ikke mer jobb. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Jokingnutria. De neglene der må du få kappet Jeg vet det, enig 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Er på det mest kjedelig tidspunktet i mitt liv, venter på svar fra samordna opptak. Har jobb der jeg bare får jobbe 7 dager i måneden. Har ikke penger. Motivasjonen faller stødig... Finner ikke mer jobb. Der har jeg også vært. Søkte over 100 jobber, uten å få så mye som et intervju. Mistet motivasjonen helt, og gikk på trygd i over et år uten å søke én eneste jobb. Løsningen min ble å tenke litt utenfor boksen. Søke på jobber utenfor mitt "felt", og til og med jobber som krevde at jeg måtte flytte dersom jeg fikk dem. Det siste der ble redningen. Arbeidsplasser som krever at man flytter på seg tiltrekker seg naturligvis færre søkere enn "vanlige" jobber. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Løsningen min ble å tenke litt utenfor boksen. Søke på jobber utenfor mitt "felt", og til og med jobber som krevde at jeg måtte flytte dersom jeg fikk dem. Det siste der ble redningen. Arbeidsplasser som krever at man flytter på seg tiltrekker seg naturligvis færre søkere enn "vanlige" jobber. Huff, kunne ikke falle meg å flytte for jobb. Men så er jeg også den typen som mister jobb kjapt (dont ask), så da er det overhode ikke aktuelt. Men om man bor ute i distriktene er det ofte vanskeligere å få seg jobb enn dersom du f.eks bor i en storby. Er rett og slett mindre jobb å få hvor det er store avstander.. Endret 3. april 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Der har jeg også vært. Søkte over 100 jobber, uten å få så mye som et intervju. Mistet motivasjonen helt, og gikk på trygd i over et år uten å søke én eneste jobb. Løsningen min ble å tenke litt utenfor boksen. Søke på jobber utenfor mitt "felt", og til og med jobber som krevde at jeg måtte flytte dersom jeg fikk dem. Det siste der ble redningen. Arbeidsplasser som krever at man flytter på seg tiltrekker seg naturligvis færre søkere enn "vanlige" jobber. Har vært inne på tanken, planen var egentlig utdanning først, men ikke holde meg til noen plan for da går alt galt... Endret 3. april 2019 av VegardBS Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 du bør ta utdanning. det hjelper deg veldig på i jobbsøknadene. har sett dette gang på gang. om du ikke har en formell utdanning, så gå i hvert fall for yrkesutdanning. rundt 1/3 av befolkningen gjør ingen av delene og disse sliter med å finne jobb. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Veret lokket meg til å kjøpe øll i dag. Har begynt på sixpack nr 2 her nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 HVORFOR ER JEG LYS VÅKEN NÅ NÅR JEG HOLDT PÅ Å SOVNE KLOKKA ÅTTE?! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 HVORFOR ER JEG LYS VÅKEN NÅ NÅR JEG HOLDT PÅ Å SOVNE KLOKKA ÅTTE?! https://www.naturfag.no/artikkel/vis.html?tid=2144615 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Hater den indre klokka mi i såfall. Bruker blåblokkerende briller hver kveld for ikke å undertrykke melatoninproduksjonen, men det virker ikke som det er nok. Lettere å sovne igjen hvis jeg er oppe på do om natta da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Hater den indre klokka mi i såfall. Bruker blåblokkerende briller hver kveld for ikke å undertrykke melatoninproduksjonen, men det virker ikke som det er nok. Lettere å sovne igjen hvis jeg er oppe på do om natta da.Problemet mitt er at jeg liker best å være oppe om natten. Er da streamere er på, er da det er stilles rundt meg osv. Er bare noe med natten jeg liker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2019 Forfatter Del Skrevet 5. april 2019 Problemet mitt er at jeg liker best å være oppe om natten. Er da streamere er på, er da det er stilles rundt meg osv. Er bare noe med natten jeg liker. Ser den. Selv går jeg av og til tur på natta. Verden er så fredelig da. Ingen som stresser rundt. Du kan bare gå der i din egen verden og nyte natta for deg selv. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Ser den. Selv går jeg av og til tur på natta. Verden er så fredelig da. Ingen som stresser rundt. Du kan bare gå der i din egen verden og nyte natta for deg selv.Ja. Er selvfølgelig digg å stå opp tidlig også og ha hele dagen foran deg. Men i ca 10 år vil jeg si har jeg alltid vært oppe lenge på natta stortsett. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 Samme her. Det er svært sjeldent jeg sovner før sola har stått opp. Har hatt det slik siden jeg var tenåring. Jeg elsker natta. Stille og rolig, og ingen som forventer at du skal gjøre noe fornuftig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2019 Del Skrevet 5. april 2019 https://ikkepedia.org/wiki/Hemulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå