Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på det mest kjedelig tidspunktet i mitt liv, venter på svar fra samordna opptak. Har jobb der jeg bare får jobbe 7 dager i måneden. Har ikke penger. Motivasjonen faller stødig... Finner ikke mer jobb. :nei:

Der har jeg også vært. Søkte over 100 jobber, uten å få så mye som et intervju.

Mistet motivasjonen helt, og gikk på trygd i over et år uten å søke én eneste jobb.

Løsningen min ble å tenke litt utenfor boksen. Søke på jobber utenfor mitt "felt", og til og med jobber som krevde at jeg måtte flytte dersom jeg fikk dem. Det siste der ble redningen. Arbeidsplasser som krever at man flytter på seg tiltrekker seg naturligvis færre søkere enn "vanlige" jobber.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Løsningen min ble å tenke litt utenfor boksen. Søke på jobber utenfor mitt "felt", og til og med jobber som krevde at jeg måtte flytte dersom jeg fikk dem. Det siste der ble redningen. Arbeidsplasser som krever at man flytter på seg tiltrekker seg naturligvis færre søkere enn "vanlige" jobber.

Huff, kunne ikke falle meg å flytte for jobb. Men så er jeg også den typen som mister jobb kjapt (dont ask), så da er det overhode ikke aktuelt. 

Men om man bor ute i distriktene er det ofte vanskeligere å få seg jobb enn dersom du f.eks bor i en storby. Er rett og slett mindre jobb å få hvor det er store avstander.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Der har jeg også vært. Søkte over 100 jobber, uten å få så mye som et intervju.

Mistet motivasjonen helt, og gikk på trygd i over et år uten å søke én eneste jobb.

Har vært inne på tanken, planen var egentlig utdanning først, men ikke holde meg til noen plan for da går alt galt...

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Hater den indre klokka mi i såfall. Bruker blåblokkerende briller hver kveld for ikke å undertrykke melatoninproduksjonen, men det virker ikke som det er nok. Lettere å sovne igjen hvis jeg er oppe på do om natta da.

Lenke til kommentar

Hater den indre klokka mi i såfall. Bruker blåblokkerende briller hver kveld for ikke å undertrykke melatoninproduksjonen, men det virker ikke som det er nok. Lettere å sovne igjen hvis jeg er oppe på do om natta da.

Problemet mitt er at jeg liker best å være oppe om natten. Er da streamere er på, er da det er stilles rundt meg osv. Er bare noe med natten jeg liker.
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg liker best å være oppe om natten. Er da streamere er på, er da det er stilles rundt meg osv. Er bare noe med natten jeg liker.

Ser den. Selv går jeg av og til tur på natta. Verden er så fredelig da. Ingen som stresser rundt. Du kan bare gå der i din egen verden og nyte natta for deg selv.

Lenke til kommentar

Ser den. Selv går jeg av og til tur på natta. Verden er så fredelig da. Ingen som stresser rundt. Du kan bare gå der i din egen verden og nyte natta for deg selv.

Ja. Er selvfølgelig digg å stå opp tidlig også og ha hele dagen foran deg. Men i ca 10 år vil jeg si har jeg alltid vært oppe lenge på natta stortsett.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...