BuffyAnneSummers Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Honningmelon har 35 kcal pr 100 gram og så mye bedre enn sjokolade. Og druer Cantaloupe melon er seriøst som crack. Nam nam nam... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Men unn deg litt en dag eller to i uka (hvis behovet er sterkt) hahah, du trenger ikke bekymre deg for det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Hadde bare 6 timer arbeidsdag og ble egentlig sliten etter første kvarter. Den her utmattelse driten kan dra til helvete sammen med UC... 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 er enig VegardBS. utmattelse er for jævlig, men noe man må godta når arbeidsbyrden er for høy noen ganger. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Det er en ganske lett jobb egentlig, lite stress. Problemet er at jeg står på beina hele dagen. Nå som pollen er rett rundt hjørnet kommer alt til å bli 2 ganger verre. Kunne ikke ta sånn allergi utbedring pga autoimmune sykdom. Så jævlig tungt fysisk og psykisk alt det her. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg og kona jobber i samme bransje, og har så og si den samme stillingen. Men hun blir altså helt utkjørt av jobben, og er alltid sliten når hun kommer hjem. Jeg er helt motsatt, og får et skikkelig energikick av å komme meg hjem til leiligheten for å tilbringe tid med henne. Hvordan få henne til å være som meg? Og er det i det hele tatt mulig? Har sagt til henne mange ganger at hun kanskje skulle ha sluttet i jobben og funnet noe annet, dersom det gjør henne så sliten, men det vil hun ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Du kan prøve å gjøre mer hjemme. Ellers er det lite å gjøre.. hvis du ikke er interessert i å ta henne med til legen og sjekke at hun ikke mangler noen vitaminer eller noe sånt som kan gjøre henne sliten. Det er også noe å gjøre! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Jeg og kona jobber i samme bransje, og har så og si den samme stillingen. Men hun blir altså helt utkjørt av jobben, og er alltid sliten når hun kommer hjem. Jeg er helt motsatt, og får et skikkelig energikick av å komme meg hjem til leiligheten for å tilbringe tid med henne. Hvordan få henne til å være som meg? Og er det i det hele tatt mulig? Har sagt til henne mange ganger at hun kanskje skulle ha sluttet i jobben og funnet noe annet, dersom det gjør henne så sliten, men det vil hun ikke. skift ut dame denne er en såkalt low-energy guy, som Trump ville ha sagt det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Nei, lol. Så big deal er det da ikke. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Nei, lol. Så big deal er det da ikke. hehe, ja...bare tullet altså. men om jeg skal gi deg et råd: hvis det ikke er medisinsk som lave vitaminnivåer eller noe sånt, så kan du introdusere henne for en idrett dere begge kan drive med. det vil nok hjelpe på kondisjonen til dere begge. etter det jeg har forstått så er Fillilppinnene et ganske tradisjonelt samfunn med mange katolikker og muslimer, så kvinner mosjonerer vel ikke så mye der som i Vesten. men kan være at jeg tar feil. likevel, din dame virker å være i dårlig form. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Hun trener ingenting, nei. Men det gjør ikke jeg heller. Og jeg har masse energi. Vi er vell bare skrudd sammen forskjellig. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 ja, men du beveger deg muligens mer som en følge av ting du gjør i dagliglivet? som at du handler for dere, gjør hverdagslige ting og så videre. det kan gi deg kondisjon ubevisst. forøvrig, har jeg lagt merke til at det er slik i konservative land at kvinner ikke trener ja. det er i sterk kontrast til land som Norge hvor kvinner som Heidi Nordby Lunde kalles konservative. og det var dagens angrep på Høyre- og Frp-regjeringen, som da medfører at jeg tar kvelden. god natt! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) tror at jeg er sliten som en følge av at jeg har ekstremt mye å gjøre. kan nå ikke engang gå en tur som en følge av arbeidsbyrden jeg har pådratt meg dette halvåret. forhåpentligvis er jeg ferdig i tidlig høst og kan ha et normalt arbeidsliv. det er mitt håp i hvert fall. Endret 24. mars 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Kiuhek Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Jeg har vært hjemme de siste to dager siden det snør som faen. Jeg vil jo gjøre noe mer enn å bli hjemme med Switch eller Netflix. Det er jo umulig å slanke seg sånn Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 En person som startet å jobbe hos oss i oktober i fjor takket pent nei til skrivebord/stol som var kjøpt inn til han den gang, for han hadde ordnet eget opplegg hjemme. Kan han komme nå fem måneder senere å kreve å få tilbake greiene? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 har han kontrakt på at det er hans? er det lovet til han muntlig eller skriftlig? personen har jo forsåvidt takket nei. blir vanskelig å gå tilbake og kreve det så lenge etter. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Ikke noe utover at det var ment til han. Men han gav det til noen andre. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 hvis personen ga det til noen andre, så kan han ikke kreve det tilbake. bør jo være ganske logisk. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) ¯\_(ツ)_/¯Tydeligvis ikke for dette mennesket. Men så er han en kar som er vant til å få det som han vil. Ble sikkert overrasket når han for en gangs skyld møtte på kvist. Endret 25. mars 2019 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 møtte på kvist er et sær-nord norsk uttrykk, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå