Sandy Koufax Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Tupac albumnavn: All eyez on me Me against the world Until the end of time Greatest Hits Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/wE7LvA/hevder-jack-the-ripper-er-identifisert?utm_source=vgfront&utm_content=row-27 At Freddie Mercury kunne gjøre noe slikt hadde jeg aldri trodd Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 i dag spiste jeg 11 brødskiver (7 med prim + 4 med Philadelphia-ost), 2 muffins og en pakke tortilla-chips. mye eller ikke? følte meg helt dehydrert og drakk minst 8 glass med vann + 4 kopper med kaffe. holdt meg hjemme hele dag også. gadd ikke å stå opp. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) Ganske mye karbo.. Dr Now would be mad at youhttps://www.etsy.com/market/dr_nowzaradan Endret 20. mars 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 og jeg er diabetiker som skal unngå det jeg spiste. må ha vært skikkelig underernært tror jeg. kroppen krevde det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 og jeg er diabetiker som skal unngå det jeg spiste. må ha vært skikkelig underernært tror jeg. kroppen krevde det. Åsen sukker syke type har du. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) Er sykt forvirra nå. Har fått renter på 16kr på kredittkortfakturaen for februar. Jeg betalte januarfakturaen før forfall. Renter kommer jo hvis jeg ikke har betalt i tide? Er det ikke riktig? Det skal jo ikke komme renter hvis man betaler i tide. Grunnen til at jeg er forvirra er fordi hun i kundeservice sa dette var vanlig på alle kredittkort i Norge og er pga bruken av kortet. "Vanlig renteberegning". Endret 20. mars 2019 av Lami Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Åsen sukker syke type har du. Diabetes 2. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 https://www.diabetes.no/kosthold/maltid-og-mat/maltid---type-2/ Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 vet om det, men var skikkelig dehydrert. har forøvrig også en meget god lege som gir meg formaninger og nyttige råd. men klarer ikke å følge dem helt. så på en tv-serie igår og da kom det en pop-up fra en camgirl side. det var en tilfeldighet, men jeg var veldig treg med å slå den av for å si det sånn. selv om jeg av hensyn til min respekt for kvinner skulle ikke besøke slike sider mer. og jeg som hadde gjort det så bra. flere måneder i strekk og greier. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 vet om det, men var skikkelig dehydrert. har forøvrig også en meget god lege som gir meg formaninger og nyttige råd. men klarer ikke å følge dem helt. så på en tv-serie igår og da kom det en pop-up fra en camgirl side. det var en tilfeldighet, men jeg var veldig treg med å slå den av for å si det sånn. selv om jeg av hensyn til min respekt for kvinner skulle ikke besøke slike sider mer. og jeg som hadde gjort det så bra. flere måneder i strekk og greier. Trenger vel ikke 11 skiver, to muffins og en pose tortillachips fordi du er dehydrert? PS er du dehydrert er ikke kaffe tingen da det er vanndrivende. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Trenger vel ikke 11 skiver, to muffins og en pose tortillachips fordi du er dehydrert? PS er du dehydrert er ikke kaffe tingen da det er vanndrivende. hva med brus? er det bra mot dehydrasjon? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 hva med brus? er det bra mot dehydrasjon? Vann er tingen. 2 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 hva med brus? er det bra mot dehydrasjon? Potetgull og vann, du trenger elektrolytter. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) Salt og vann er mer korrekt. Salte kjeks funker også, som ritz. Han skal helst ikke ha i seg unødvendige mengder fett. Endret 20. mars 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Potetgull, høh? gives me an idea... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Ikke snakk om potetgull a, prøver å begrense meg til 1 pose i uka... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 En kollega av meg har diabetes. Vet ingen som drikker så mye brus, og spiser så mye sjokolade som han. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Ikke snakk om potetgull a, prøver å begrense meg til 1 pose i uka... på Xtra har de sånne Maarud: Nachos med ost til 20 kroner. man kan spise en hel pose uten å sanse verden rundt deg i den perioden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Ikke snakk om potetgull a, prøver å begrense meg til 1 pose i uka... Bare 1 pose potetgull+cola potetgull nanm usunt men veldig godt, du kan fråtse i potetgull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå