Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sykt forvirra nå.

Har fått renter på 16kr på kredittkortfakturaen for februar. Jeg betalte januarfakturaen før forfall.

Renter kommer jo hvis jeg ikke har betalt i tide? Er det ikke riktig? Det skal jo ikke komme renter hvis man betaler i tide.

Grunnen til at jeg er forvirra er fordi hun i kundeservice sa dette var vanlig på alle kredittkort i Norge og er pga bruken av kortet. "Vanlig renteberegning".

Endret av Lami
Lenke til kommentar

vet om det, men var skikkelig dehydrert.

har forøvrig også en meget god lege som gir meg formaninger og nyttige råd. men klarer ikke å følge dem helt.

så på en tv-serie igår og da kom det en pop-up fra en camgirl side. det var en tilfeldighet, men jeg var veldig treg med å slå den av for å si det sånn.

selv om jeg av hensyn til min respekt for kvinner skulle ikke besøke slike sider mer. og jeg som hadde gjort det så bra. flere måneder i strekk og greier. 

Lenke til kommentar

vet om det, men var skikkelig dehydrert.

har forøvrig også en meget god lege som gir meg formaninger og nyttige råd. men klarer ikke å følge dem helt.

så på en tv-serie igår og da kom det en pop-up fra en camgirl side. det var en tilfeldighet, men jeg var veldig treg med å slå den av for å si det sånn.

selv om jeg av hensyn til min respekt for kvinner skulle ikke besøke slike sider mer. og jeg som hadde gjort det så bra. flere måneder i strekk og greier.

Trenger vel ikke 11 skiver, to muffins og en pose tortillachips fordi du er dehydrert?

PS er du dehydrert er ikke kaffe tingen da det er vanndrivende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...