Sandy Koufax Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 vil gjerne benytte muligheten til å skrive om noe viktig for meg. så nylig at min gamle "fiende" Mini Jakobsen har inntatt rampelyet igjen. vil gjerne benytte muligheten til å påpeke at "Mini" ikke er 168 cm som han påpeker, men heller nærmere 165 cm. jeg har stått ved siden av fyren flere ganger og han skryter på seg høyde. og til Mini, snakk med disse to bimboene om meg. de var vitne til en "morsom" episode som involverte meg i sommer. da har du noe på meg også... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Såååå,du er rundt 1.65? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 nei. jeg er nærmere 168. det er altså poenget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Fin høyde det 1.68. Akkurat passelig. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Jepp. I Hobsyssel 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 https://www.youtube.com/watch?v=8bfyS-S-IJs Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Fikk tilbud om jobb eller jobbintervju i dag. 125kr timen som selger over tlf. Helt sykt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 Fikk tilbud om jobb eller jobbintervju i dag. 125kr timen som selger over tlf. Helt sykt. Hvorfor gidder du engang å prøve på disse selgerjobbene? Alle høres jo elendig ut. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg er 100% sikkert på at du kapabel til noe annet enn slike fæle selgerjobber over telefon.. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 shoutout to my cousin Grant locked up in prison Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) han har nå to fettere. meg og han jeg introduserte han for. han andre er en kjekkas, populær blant kvinner, jovial, har tre/fire damer, mens jeg ikke har noe av det. vi er yin og yang i livet hans. Endret 14. mars 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 han har nå to fettere. meg og han jeg introduserte han for. han andre er en kjekkas, populær blant kvinner, jovial, har tre/fire damer, mens jeg ikke har noe av det. vi er yin og yang i livet hans. Ruser du deg? 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Ruser du deg? hehe, nei. bare interne spøker mellom meg og en homie. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Ruser du deg? Ha ha Trur ikke han gjør det da Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 jeg er faktisk ganske avholds. røyker ikke, drikker ikke, lever i sølibat og bruker i hvert fall ikke rus. derimot er jeg en pen, rik mann som har opplevd dårlige ting og forsøker å forhindre andre folk å hindre det samme. så jeg er ofte i trøbbel. og har prekognitive drømmer (her blir Bytex spinnvill og anklager meg for å virke gal ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 jeg er faktisk ganske avholds. røyker ikke, drikker ikke, lever i sølibat og bruker i hvert fall ikke rus. derimot er jeg en pen, rik mann som har opplevd dårlige ting og forsøker å forhindre andre folk å hindre det samme. så jeg er ofte i trøbbel. og har prekognitive drømmer (her blir Bytex spinnvill og anklager meg for å virke gal ) HA HA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Fikk tilbud om jobb eller jobbintervju i dag. 125kr timen som selger over tlf. Helt sykt. Såpass. Sist jeg var på intervju om selgerjobb så var det 100% provisjon. Men herregud for en lønn 125 kr i timen er da. Vanskelig å finne seg en god jobb i dag som selger dessverre, om ikke alt annet og i grunnen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Tok du jobben da Lami? Det er en start i hvertfall Tok meg 6 måneder for å finne en helge og ferie jobb, hadde dog 2 ganske heftige oppbluss av UC'n i mellomtiden. Det er heldigvis en jobb jeg kan ha i ferier når jeg starter å studere. Skulle bare hatt noe mer nå så jeg kunne tjent nok penger til å ha råd til pålegg på brødet. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Syntes denne illustrerer vår evige runddans, Sandy. Fant den nettopp på reddit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå