Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Liker du lego, , har kjøpt noe ps har ikke lagt ut noen bilder ennå, men det kommer du får gjerne trykke her bildene kommer etter på ca 00:00 et sted ikke sprekk av nyserighet da :tease::tease: et sett kostet mellom 5000.kr å 6000.kr

Hvorfor linker du ofte det forumet der? Skjønner ingenting av hva det prates om og jeg skal se etter der? Lego?

Endret av Quakecry
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her er noe for deg, jeg vet, jeg kjøpte den her om dagen, modelen slippes den 12 mars  :dribble:

bilder de er større på spilleforumet en her.

https://www.spillforumet.no/traad/spillforumets-skjitprat-trad.2553/post-21109

https://www.spillforumet.no/traad/spillforumets-skjitprat-trad.2553/post-21110

https://shop.lego.com/en-NO/product/Ford-Mustang-10265?icmp=HP-SHM-P-CE-fordmu-1681-1

Creator ExperFord Mustang
Pric
Lenke til kommentar

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Heihei.

er tilbake. fikk noe informasjon fra Erdogans politi.

- visstnok blitt plassert under overvåking fra Erna. Dette visste jeg fra før og det ble gjort da de tok makten med Frp. Hun gjorde som en gest til Frp.

- det finnes ikke noen drømmemaskin som kan generere slike precognitive drømmer. hadde også minst 4 drømmer i Tyrkia som skjedde. blant annet at min søster skulle få diabetes. fant senere da jeg kom hjem at hun fikk diabetes. Muhammad mottok visstnok Koranen i en drømmetilstand i løpet av 6 måneder og Jesus hadde også slike prekognitive drømmer, blant annet sett i at han sier at en vil bedra meg (Judas) og så videre..Han kommer med mange slike uttalelser. tyrkisk politi mener at jeg har samme evne som dem. sikkert en bløff da, men vet ikke. 

- tyrkerne må drive med kriminalitet nå for å overleve ettersom de er igjennom en økonomisk krise.

- traff en dame som var interessert på sykehuset. var sykepleier, men hun mistet interessen veldig fort da jeg mente at en person som meg burde formere seg med flere kvinner for å se om genene overlever. veldig fort! :D

- tyrkerne mener at jeg er den som er nærmest å løse kreft i verden. Ilk kez som de kalte og politiet uttalte også at "daha var". 

Endret av Sandy Koufax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Heihei.

er tilbake. fikk noe informasjon fra Erdogans politi.

- visstnok blitt plassert under overvåking fra Erna. Dette visste jeg fra før og det ble gjort da de tok makten med Frp. Hun gjorde som en gest til Frp.

- det finnes ikke noen drømmemaskin som kan generere slike precognitive drømmer. hadde også minst 4 drømmer i Tyrkia som skjedde. blant annet at min søster skulle få diabetes. fant senere da jeg kom hjem at hun fikk diabetes. Muhammad mottok visstnok Koranen i en drømmetilstand i løpet av 6 måneder og Jesus hadde også slike prekognitive drømmer, blant annet sett i at han sier at en vil bedra meg (Judas) og så videre..Han kommer med mange slike uttalelser. tyrkisk politi mener at jeg har samme evne som dem. sikkert en bløff da, men vet ikke. 

- tyrkerne må drive med kriminalitet nå for å overleve ettersom de er igjennom en økonomisk krise.

- traff en dame som var interessert på sykehuset. var sykepleier, men hun mistet interessen veldig fort da jeg mente at en person som meg burde formere seg med flere kvinner for å se om genene overlever. veldig fort! :D

- tyrkerne mener at jeg er den som er nærmest å løse kreft i verden. Ilk kez som de kalte og politiet uttalte også at "daha var". 

Hva med en ny runde i dassen din. :tease:  :tease:

Lenke til kommentar

Digger det! Akkurat det her jeg har gått å ventet på lenge!! At du skulle få et gudskompleks.

Nå får kanskje diskusjon.no litt tid i nyhetene. Vi blir for evig kjent som de som eglet opp Sandy til å sprenge ting og herje i guds navn.

hehehe

det skjer nok ikke. fortsatt ateist. men en ateist med et gudekompleks.

altså eksisterer jeg ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...