Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake i 1989/90 så fungerte bufferingen dårlig selv dyre modeller dårlig.

Går fint hvis den bufferer noen sekunder.

Akkurat som bærbare cdspillere?

Fy faen for en løgn det var

Tilbake i 1989/90 så fungerte bufferingen på dyre modeller også dårlig.

Lenke til kommentar

Om man kjøpte en litt ordentlig discman så fungerte bufferingen bra. Billige modeller fungerte ræv.

Jeg ser du aldri har brukt discman, eller vært ekstrem lat.

Jeg ser du aldri har prøvd dyrere discman før. Husker jeg satt med klokke og rista som en idiot på en sånn spiller som skulle holde ett halvt minutt (eller noe sånt). Kunne riste ett halvt minutt før det ble hakking. Dette var en god stund etter 1990, sikkert rundt 2000-2002.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

neste gang jeg skriver her komer jeg til å være hangover + ha veldig vondt på brannsår fordi jeg  rant me på en jævla lampe;///

Lenke til kommentar

Det var meldt 19 grader og overskyet i dag, men ble 29 grader og skyfri himmel. Jeg har vandra rundt og tatt bilder av veteranbiler og smelta bort. Kanskje fått fjerna noen kilo også, med tanke på hvor mye jeg svettet.

e: leif

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Merka meg ogs

Det var meldt 19 grader og overskyet i dag, men ble 29 grader og skyfri himmel. Jeg har vandra rundt og tatt bilder av veteranbilder og smelta bort. Kanskje fått fjerna noen kilo også, med tanke på hvor mye jeg svettet.

Merka meg også den endringen ift varselet. Er i hovedstaden i dag og der er det veldig hett. "donk donk" rockemusikk og øll

overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...