Sandy Koufax Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 det er tinderens storhetstid nå. random er normalen snart. de andre av oss ser våre partnere i prekognitive drømmer heller. drar bort i et par uker (nå begynner ferien min med mamma). holla! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 https://m.youtube.com/watch?v=OsM5Dsch1Tw Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 https://m.youtube.com/watch?v=OsM5Dsch1Tw Anmeld han gale sykoen der på videoen. Han må være syk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) De gærne har det godt Ante Valente : Neida , neida , neida....det har vi , ikke. Huawei Postei Timotei Sei Ting Pei Endret 14. februar 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Anmeld han gale sykoen der på videoen. Han må være syk. Han skal drepe krabba men tørr ikke å ta i den. Lol Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Sånne små svarte krabber er nok fredet også de. Den fyren er helt idiot. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Sånne små svarte krabber er nok fredet også de. Den fyren er helt idiot. Smart fyr er det iallefall ikke 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg tror ikke de er fredet.....dog de kan nok være giftige ? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) ikke vær frekk b-real. kanskje jeg er psykisk syk. men høyst sannsynligvis har mine undersøkelser nådd meg og jeg er i trøbbel. Endret 14. februar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 siste ord fra meg.Gid det var så vel. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Som jente kan du vell meget fort løse det problemet? Ja, det er ikke det største problemet i grunn 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg tror ikke de er fredet.....dog de kan nok være giftige ? cheeseburger er du der. stikk ord Far Cry 5. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 tror jeg forlater Norge for godt i juli. hadde egentlig tenkt å bli værende, men skal søke jobber når jeg drar ned nå. hvis jeg får noe, så drar jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 tror jeg forlater Norge for godt i juli. hadde egentlig tenkt å bli værende, men skal søke jobber når jeg drar ned nå. hvis jeg får noe, så drar jeg. Hvor drar du da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Gid det var så vel. For orden skyld: Jeg samtykker ikke med taushet den siterte uttalelsen over. ( vedkjenner også at jeg i går rapporterte den, uten at det førte fram. Derfor dette innlegget ). 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Hvor drar du da. enten USA eller Tyrkia. enklest å få relevant jobb med min bakgrunn. kommer trolig tilbake om 5 år eller mer om ting går som planlagt. drar også for subsidier for min bedrift, enklere å få der. har tilnærmet ingen gjennomslag i norsk akademia eller industri med mine ideer og tanker. For orden skyld: Jeg samtykker ikke med taushet den siterte uttalelsen over. ( vedkjenner også at jeg i går rapporterte den, uten at det førte fram. Derfor dette innlegget ). takk. jeg kunne ha vært psykisk syk (og kanskje jeg er, hvem vet) i øyeblikket. mener fortsatt at det kan være en slik maskin skapt og plassert i rommet. hvis det er, så blir vi alle sauer for en despot i Washington eller Moskva. men dere trenger ikke å høre på meg, men teknologien har nesten ingen grenser. selv naturlige grenser som lysfarten kan omgjøres på kvantenivå. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Koker opp til beef her inne nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Beklager, men du er sprøere enn en veldig gammel pakke mariekjeks. 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Koker opp til beef her inne nå. ikke fra min side i hvert fall. unngår oppmerksomhet så langt jeg kan Beklager, men du er sprøere enn en veldig gammel pakke mariekjeks. kan hende, har ikke noe annet å si til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå