Skurupu Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Velkommen til Ernas Norge! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Velkommen til Ernas Norge!akkurat det er nok ikke Ernas skyld. det er heller at folk aksepterer grunntesene i etnonasjonalisme som etablerte sannheter uten å vise noen form for kritikk mot det. andre lignende historiske fenomener hvor man har utøvd lik mangel på kritikk er religion og raseteorier. har vært i Oslo i dag.det er fint her i Norge. mange vakre kvinner og få pene menn. perfekt ratio. https://www.dagbladet.no/kultur/det-tok-bare-seks-timer-a-lage-sangen/70742134Melina laget sin låt på 6 timer.var det ikke Elvis som pleide å skyte hull i tven sin? få han opp fra grave så han kan plaffe rundt på tvene rundt omkring i Norge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 har vært i Oslo i dag. det er fint her i Norge. mange vakre kvinner og få pene menn. perfekt ratio. Helt motsatt, mener jeg. Øyet som ser. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Helt motsatt, mener jeg. Øyet som ser. vel... jeg er tross alt en singel mann. kan være påvirket av det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kjenner til det. De gangene jeg har gått lenge uten å få dyppe fisken ber jeg romkameraten min om å sove på rygg, med munnbind. Jeg stoler ikke nok på meg selv.. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kjenner til det. De gangene jeg har gått lenge uten å få dyppe fisken ber jeg romkameraten min om å sove på rygg, med munnbind. Jeg stoler ikke nok på meg selv.. romkameraten din er mann? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 romkameraten din er mann? Jeg vet ikke hva han identifiserer seg som. Men jeg identifiserer han ihvertfall som en mann ja. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg vet ikke hva han identifiserer seg som. Men jeg identifiserer han ihvertfall som en mann ja. røft. dessverre er det nok slik mange menn føler det. har du hørt om et fenomen som heter for masturbasjon? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Lenge siden! Har det skjedd noe spennende her inne? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Lenge siden! Har det skjedd noe spennende her inne?Nope. Der? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 hvorfor går ting som jeg alltid tror? kan noen slå meg i ansiktet neste gang jeg er i byen eller noe sånt? Lenke til kommentar
mmmmmeg Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Hei. Jeg skjønner ikke hvordan man skal lage et innlegg så jeg spør her. Det står at man skal spise en repsils hver 1-2 timer men jeg har spist en hel pakke repsils på under en time. Er dette farlig? Er 14 år hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Nei, ikke på noen som helst måte. Litt løs mage er kanskje det verste som kan skje. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Jo. Kjempefarlig. Repsil politiet komemr nok å tar deg nå pga. overdose. Enten det eller renna ræv resten av dagen. En av de 2. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Nope. Der? Nei, egentlig ikke Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 L4rZ har tatt en pause fra forumet. dere hadde jo et godt forhold. Bytex bor fortsatt i Drammen (stakkars fyr) og alt annet er som før. vi har også diskutert en del om mine drømmer er såkalt prokognitive eller plassert i hodet mitt av en ekstern maskin. ellers ikke noe annet. hva med deg? hatt sex igjen? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Det konspireres og mye om hvem side accountene til Sandy er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 L4rZ har tatt en pause fra forumet. dere hadde jo et godt forhold. Bytex bor fortsatt i Drammen (stakkars fyr) og alt annet er som før. vi har også diskutert en del om mine drømmer er såkalt prokognitive eller plassert i hodet mitt av en ekstern maskin. ellers ikke noe annet. hva med deg? hatt sex igjen? Husker ikke sist jeg skrev at jeg har hatt sex, men har faktisk ikke hatt sex i år Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Husker ikke sist jeg skrev at jeg har hatt sex, men har faktisk ikke hatt sex i år Som jente kan du vell meget fort løse det problemet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Bare hvis man vil pule randoms. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå