b-real Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Plukk noe å bli ferdig med det...jiiiizzzhhhuz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Det er ikke digg med lav stillingsprosent nei. Crap lønn og crap jobb. Make up yer fucking mind. Endret 8. februar 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jo lavere stillingsprosent, desto bedre. Så lenge du har nok penger til å overleve. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Hadde jo bestilt vinterferie 26.februar, og kursingen i den jobben hvis jeg tar den, begynner 18.februar og varer i 5 uker. Hvordan skal det gå liksom ... I tillegg skal jeg operere i april og må være borte, altså hjemme, i 2-4 uker. Åh er så sliten i hodet. Så mye greier for tiden. Innen mandag må jeg og svare NAV på om jeg vil takke ja til tilbudet om jobbspesialist. Og hun i denne call center jobben ville ha svar allerede i morgen .... Aner ikke hva jeg skal gjøre heller. Tenker jeg kan få meg noe bedre jobb ved hjelp av NAV sin jobbspesialist/mentor/coach men samtidig er det jo digg med lav stillingsprosent i begynnelsen for å få erfaring. Men da taper jeg pengene på reise. og han er lege i tillegg også da... hvilken sang er det du "kopierer" fra Jokingnutria? PS! Lami, ikke hør på Skurupu. er en form for døgenikt som lever i 2005 eller noe sånt :D Endret 8. februar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 og han er lege i tillegg også da... hvilken sang er det du "kopierer" fra Jokingnutria? PS! Lami, ikke hør på Skurupu. er en form for døgenikt som lever i 2005 eller noe sånt :D 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Etter at man har alt man trenger, pluss litt til for å være komfertabel, så er fritid det viktigste man kan investere i, mener jeg. Er det virkelig så rart? Trur folk flest angrer på hvor mye tid de brukte på jobben, når de blir gamle og ser tilbake på hva som egentlig var viktig i livet. Endret 8. februar 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Kommer mye an på type jobb. Mange klarer jo å kombinere jobb og interesser. Men for den jevne lønnsmottaker er jeg enig. Forskning (amerikansk!) viser jo at man ikke jobber bedre med å jobbe lengre. Tvert i mot. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 det der virker som allmennkunnskap som jeg burde ha visst. veldig bra sang i hvert fall Etter at man har alt man trenger, pluss litt til for å være komfertabel, så er fritid det viktigste man kan investere i, mener jeg. Er det virkelig så rart? Trur folk flest angrer på hvor mye tid de brukte på jobben, når de blir gamle og ser tilbake på hva som egentlig var viktig i livet. ikke rart i det hele tatt. men vanskelig å få til i Norge sammenlignet med Fillippinene. selv om Manilla har svært mange høye bygg, så er de såkalt residensielle soner fremfor forretningsbygg. grunnet 100 millioner mennesker fordelt på et lite areal (kan sammenlignes med Bangladesh på noen måter). det er et helt annerledes samfunn. man kan bare dra til nærtliggende Malaysia, Singapore og så videre for å finne mer hektiske samfunn. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 folk er sånn, er du ikke lei av problemene på skolen og sånn. du kan jo bare slutte. og jeg blir sånn: jeg trenger et vitnemål, bro. det er alt jeg trenger for å kunne slutte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Aniston 50 år Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 mange kjendiser der. svært mange. hun må være umåtelig populær. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Den jobben hos call center er sånn studentjobb. For studenter liksom siden det er kveld og helg. Tror dere jeg kan spørre om mer lønn først siden jeg har bachelor? Synes det suger at jeg skal følge samme kursingen og lønnsvilkårene som en som ikke er ferdig med graden sin. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Hvis det er relevant til jobben ja Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Hvis det er relevant til jobben ja Har bachelorgrad innen dette feltet liksom ... altså salg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Hei, lønn er individuelle avtaler mellom arbeidsgiver- og taker. Du kan forhandle deg til hva som helst. Du må bare vise dem hvorfor. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Moderatormelding Vær snille med hverandre. Harseleringer av andre brukere blir ikke tolerert.Tilbakemelding tas på PM 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Tusen takk for svar alle angående jobben. Men. Intervjuet var forrige onsdag. Jeg fikk utkast av kontrakten to dager etterpå, altså fredag ettermiddag. Fordi jeg fikk jobbtilbudet da. Veldig kjapt. Fikk og vite arbeidstiden var en annen enn den jeg hørte på intervjuet, så måtte tenke. Spurte om lønnsforhandling nå og fikk som svar at "det er for sent, vi kan ikke ansette flere nå, ansattlisten er sendt videre vår oppdragsgiver" ... Herregud. Jeg fikk ingen svarfrist fra hun engang. Og tenkte jeg kunne se på kontrakten i helgen. Det synes jeg var dårlig. Hvis det hastet sånn kunne hun sagt "jeg må ha svar i dag" eller noe fremfor å ikke si noe. Snarest mulig sa hun fredag etteemiddag. En arbeidsdag senere var for sent ... Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Tusen takk for svar alle angående jobben. Men. Intervjuet var forrige onsdag. Jeg fikk utkast av kontrakten to dager etterpå, altså fredag ettermiddag. Fordi jeg fikk jobbtilbudet da. Veldig kjapt. Fikk og vite arbeidstiden var en annen enn den jeg hørte på intervjuet, så måtte tenke. Spurte om lønnsforhandling nå og fikk som svar at "det er for sent, vi kan ikke ansette flere nå, ansattlisten er sendt videre vår oppdragsgiver" ... Herregud. Jeg fikk ingen svarfrist fra hun engang. Og tenkte jeg kunne se på kontrakten i helgen. Det synes jeg var dårlig. Hvis det hastet sånn kunne hun sagt "jeg må ha svar i dag" eller noe fremfor å ikke si noe. Snarest mulig sa hun fredag etteemiddag. En arbeidsdag senere var for sent ... det der var svært uheldig. kan kanskje gå inn som en tilfeldighet. hva skjedde med Microsoft-jobben? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Fikk mail her i januar om at ingen hadde fått plass og man kan likevel få tilbud 3 uker etter søknadsfristen som er 28.februar. Så kan ta tid haha. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 det var jo også kjipt. synes synd på deg som ikke klarer å få arbeid til tross for at du har en bachelorgrad. kommer nok noe din vei snart. ikke gi opp i hvert fall. og hvis det er en trøst, så kan du sammenligne deg med alle innvandrerne der ute. vet om folk som har doktorgrad, er innvandrere og ikke får arbeid. nå har jo du følt "innvandreropplevelsen". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå