dysfunctional Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Må man ta forkurs i matte og fysikk for å ta Bachelor i Datasikkerhet? Har generell studiekompetanse etter påbygg, uten R1/R2 matte og fysikk. Vet ikke om jeg plutselig har blitt dårlig til å google eller ikke, men finner ikke svar på det Datateknikk følger opptakskrav HING. Du må dokumentere Matematikk R1 (eller Matematikk S1+S2) og R2 og Fysikk 1. Du dekker kravet, selv om du ikke har generell studiekompetanse, hvis du har bestått 1-årig forkurs for 3-årig ingeniørutdanning. Så ja - har du generell studiekompetanse (u/ R1+R2 og fysikk) må du ta forkurs. Verdt det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Mens du derimot... Her gikk det noen sikringer en gang på 90-tallet never been the same since Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Datateknikk følger opptakskrav HING. Du må dokumentere Matematikk R1 (eller Matematikk S1+S2) og R2 og Fysikk 1. Du dekker kravet, selv om du ikke har generell studiekompetanse, hvis du har bestått 1-årig forkurs for 3-årig ingeniørutdanning. Så ja - har du generell studiekompetanse (u/ R1+R2 og fysikk) må du ta forkurs. Verdt det! Ok, tusen takk for svar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Ok, tusen takk for svar No problem. Det er også en "forkurs-kvote" som er meget behjelpelig hvis du skal søke ingeniør-utdanning. https://www.samordnaopptak.no/info/opptak/opptakskvoter/forkurskvote-til-ingeniorstudium.html Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Har så mange PC spill jeg ikke bruker og vet ikke hva jeg skal gjøre med dem. Prøver å selge til noen kroner men lite napp. Endret 5. februar 2019 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Ja kanskje det. Men vet ikke til hvem ... Intervju til callsenter i morgen. Spennende .. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Barnefamilie med dårlig råd? Hva med å donere dem til ett bibliotek (ja, du kan nå leie spill og whatever, biblioteket handler mer om alle medier nå enn kun bøker) , eller en skole for loppemarked? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Ja kanskje det. Men vet ikke til hvem ... Intervju til callsenter i morgen. Spennende .. Jobb er vell jobb.. Håper lønna er bra. Du fortjener noe nå! Endret 5. februar 2019 av Quakecry Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Hehe takk Ja. Bare arbeidstiden er kveld, ettermiddag og helger. Litt skeptisk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Kom til Filippinene. Å jobbe på Call Center er ikke så ille når man kan bo i paradis. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Kom til Filippinene. Å jobbe på Call Center er ikke så ille når man kan bo i paradis. Ikke at det var han du svarte. Er vell dårlig med Internett der da? Men ellers frister det litt. Prøve noe nytt og komme meg vekk fra Norge et år eller to. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) 26.500kr i måneden avhengig av prosenten. Jobber jeg 50% er det halvparten av det. Hva synes dere om den lønna? Blir overvåket på alt en gjør. Til og med registrerer de hvor lang pause og lunsj en tar? Endret 6. februar 2019 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Høres jævlig ut. tvinges til å sitte og ringe folk på ettermiddagen som ikke har lyst å høre på en selger..eller i helga Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 26.500kr i måneden avhengig av prosenten. Jobber jeg 50% er det halvparten av det. Hva synes dere om den lønna? Blir overvåket på alt en gjør. Til og med registrerer de hvor lang pause og lunsj en tar? Hold deg langt unna. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Høres jævlig ut. tvinges til å sitte og ringe folk på ettermiddagen som ikke har lyst å høre på en selger..eller i helga Det er vell unntaket heller enn regelen, når det kommer til Call Center. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ikke at det var han du svarte. Er vell dårlig med Internett der da? Men ellers frister det litt. Prøve noe nytt og komme meg vekk fra Norge et år eller to. Internett er helt OK. Men dyrt. Jeg betaler over 400 NOK for 50/5. Skal du ha 100/100 eller raskere, må du ut med MINST 1000 NOK. Utenom prisen (og ping mot EU) er det ikke noe særlig å klage over. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Internett er helt OK. Men dyrt. Jeg betaler over 400 NOK for 50/5. Skal du ha 100/100 eller raskere, må du ut med MINST 1000 NOK. Utenom prisen (og ping mot EU) er det ikke noe særlig å klage over. Ikke så verst nett, synd med prisen. Med et sted å bo, holder lønna greit ut måneden med tanke på mat (Coca-Cola hahah) osv? Endret 6. februar 2019 av Quakecry Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Kommer ann på hvor flink du er med penger. Man har tilgang til mye luksus her, og det er mange som svir av store summer for å leke stor kar på byen i Asia. Men om man vil leve billig, kan man leve EKSTREMT billig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hold deg langt unna. Mhmm, du mener jeg burde holde meg unna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå