Sandy Koufax Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) LV = MB = MOS = HH = ADB = B-OF = RB = CDL = TL = AS = ØN = JG. there we go. Endret 2. februar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 veldig positivt Overmoden. traff selv på en gammel venn, LV, her om dagen. han forsøkte å overraske meg, men skjønte ikke at jeg hadde allerede "sett" hva han skulle gjøre. og var sånn, det er noe med din kone. jeg har ikke sett det selv, men det er en gnagende følelse. tenk å ofre alt for lubne Marianne da... anyway, gamle venner. hva kan man gjøre? Kan noen oversette dette? 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kan noen oversette dette? Ikke tenk noe på det. Noen ganger er han er like skarp som en ball. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 VG: Tar selvkritikk for bare menn i debatten Fy og fy! Debatten på NRK er ute i hardt vær, da de var så dum at de ikke inviterte noen kvinnelige debattanter til den store diskusjonen rundt den økende strømprisen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 VG: Tar selvkritikk for bare menn i debatten Fy og fy! Debatten på NRK er ute i hardt vær, da de var så dum at de ikke inviterte noen kvinnelige debattanter til den store diskusjonen rundt den økende strømprisen. Herregud. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Med mest biff... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kan noen oversette dette? Denne karen og alle klonene som dukker opp hver gang han tar "ferie" har jeg gitt opp å skjønne noe av. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Denne karen og alle klonene som dukker opp hver gang han tar "ferie" har jeg gitt opp å skjønne noe av. Begynner å irritere meg kraftig over denne "personen" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 VG: Tar selvkritikk for bare menn i debatten Fy og fy! Debatten på NRK er ute i hardt vær, da de var så dum at de ikke inviterte noen kvinnelige debattanter til den store diskusjonen rundt den økende strømprisen. De glemte at alle var blendahvite også. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 VG: Tar selvkritikk for bare menn i debatten Fy og fy! Debatten på NRK er ute i hardt vær, da de var så dum at de ikke inviterte noen kvinnelige debattanter til den store diskusjonen rundt den økende strømprisen. Neste strømprisdebatt: Kvinner liker jo som kjent å ha det varmere enn menn. På grunn av dette burde kvinner betale mindre for strømmen enn menn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke tenk noe på det. Noen ganger er han er like skarp som en ball.Smørkniv mener du? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Det snør! Masse snø, flott syn Folk liker ikke å måke snø, folk er dritt lei nå. Desperate etter snøfresere: – Vi er helt tommehttps://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/XwXzln/desperate-etter-snoefresere-vi-er-helt-tomme?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Her er all snøen snart helt borte likevel Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 https://www.thesun.co.uk/tech/8335749/lasers-could-beam-messages-directly-to-a-listeners-ear-like-whispering-secret-from-afar-scientists-say/ skremmende Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Ikke tenk noe på det. Noen ganger er han er like skarp som en ball. lol! Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Bah det tar 19-39 arbeidsdager til skoene mine kommer. Like greit at jeg skulle spare de til sommeren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Så fort vi er ute av snøføyka kommer nok sommeren skal du se. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Så fort vi er ute av snøføyka kommer nok sommeren skal du se. Jaaaaa. Nå snør det ikke så veldig mye snø på Vestlandet, men her vi er nå er det alt for mye snø Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Har lavet ned i tre dager i strekk her. Og jeg var ute en tur isted, og gikk forbi en kar som sto ute og grillet. Never give in, BBQ man! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) nå drar jeg på ferie igjen. blir borte til mars. men før jeg drar, så hadde jeg noen tanker rundt mine problemer med dette nettverket. Har alltid lurt på hva disse tiministene sier for å vende forskjellige professorer mot meg. Og Jeg tror jeg vet hva det er. Tenker da på det min venn "Grant Gustin" sa til meg da vår eldre venn forlot rommet slik at vi kunne inspisere et pirat-teleskop av en form, hvor han da gulpet etterpå og lot som om han var redd. Det er en utmerket løgn og kan skremme de fleste. Noe jeg vet ettersom det er jeg som er opphavet til denne løgnen. De tror at det er min fetter eller noe sånt, men det er ikke. Opphavet og spredningen av en så skadelig og åpenbar løgn skyldes meg. og grunnen får alle vite snart. til de som ikke liker meg og leser her. sees i mars people! Endret 2. februar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå