Sandy Koufax Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 gratulerer Bill. husk: a dawg is a dawg 4 life - DMX her er en annen vits: Dirk Nowitski underviser nå i jødisk fysikk. og med det tar jeg ferie igjen. kommer tilbake i mars eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Første plata til Snoop Dogg het visst "Doggystyle" (de som ikke humrer av dette kan dra dit peppern gror , det er nemlig hysterisk festlig Jeg er en bjørn men også litt hund samtidig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Første plata til Snoop Dogg het visst "Doggystyle" (de som ikke humrer av dette kan dra dit peppern gror , det er nemlig hysterisk festlig Jeg er en bjørn men også litt hund samtidig Du trenger MR.X Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Må man ta forkurs i matte og fysikk for å ta Bachelor i Datasikkerhet? Har generell studiekompetanse etter påbygg, uten R1/R2 matte og fysikk. Vet ikke om jeg plutselig har blitt dårlig til å google eller ikke, men finner ikke svar på det Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Mø. Endret 30. januar 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Første plata til Snoop Dogg het visst "Doggystyle" (de som ikke humrer av dette kan dra dit peppern gror , det er nemlig hysterisk festlig Jeg er en bjørn men også litt hund samtidig Er du oxo en tibetansk mastiff. Endret 30. januar 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Nei , men jeg føler meg som en hund , litt i allefall.....spes er jeg en "hund etter tomme kalorier" Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) hadde et litt morsomt sammentreff her for litt siden. den 29.11.2018 traff jeg på en russer som stod på Lillestrøm togstasjon ved Narvesen-kiosken når man går ut til drosjene en gang på ettermiddagen. det var da jeg skulle til Trondheim. i går traff jeg på han på nytt på bussen. han satt en rad bak meg. han måtte gå av på Ahus. hehe. ikke rart man blir paranoid, ikke sant? veldig merkelig sammentreff. Endret 31. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 hadde et litt morsomt sammentreff her for litt siden. den 29.11.2018 traff jeg på en russer som stod på Lillestrøm togstasjon ved Narvesen-kiosken når man går ut til drosjene en gang på ettermiddagen. det var da jeg skulle til Trondheim. i går traff jeg på han på nytt på bussen. han satt en rad bak meg. han måtte gå av på Ahus da jeg tok ut diktafonen for å lytte på hva han hadde å si i samtalen. hehe. ikke rart man blir paranoid, ikke sant? veldig merkelig sammentreff. Er ferien din alt over da. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Har aldri vært noe skomenneske men ble plutselig bitt av basillen. Nå må posten bare komme fortere enn vanlig 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Er ferien din alt over da. faktisk ikke begynt enda. drar snart. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Wow, jeg er en dårlig menneskekjenner! trodde en venn var en venn, men var ikke. jaja... Endret 31. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Har aldri vært noe skomenneske men ble plutselig bitt av basillen. Nå må posten bare komme fortere enn vanlig Er det 4 par sko, hæææ`? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Er det 4 par sko, hæææ`? Nei, det er et bilde av fire enkeltsko. Om du ser godt etter på bildet ser du at det ikke er to sko av hver type Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Nei, det er et bilde av fire enkeltsko. Om du ser godt etter på bildet ser du at det ikke er to sko av hver type Helt rett. Skulle jeg ha råd til alle så kunne jeg bare ta en av hver. Mix and match Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Tok med meg min datter til mannfolket mitt i helga. Og heldigvis går de godt overens Endret 31. januar 2019 av Overmoden 3.0 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Tok med meg min datter til mannfolket mitt i helga. Og heldigvis går de godt overens Det er et godt tegn! Og veldig viktig når man har minier å tenke på. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Det er et godt tegn! Og veldig viktig når man har minier å tenke på. Det er det. Jeg er så lettet. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå