Lami Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 I tillegg burde man alltid skylle tennene med vann før man pusser tennene om man har drukket brus. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 FORBANNET INGEBRIGTSEN: - DERE SPARKER MEG OG HAR FAEN IKKE BALLER TIL Å SI DET For noen feige jævler da Er ikke fotball inntrisert https://www.vg.no/sport/fotball/i/7laXMW/forbannet-ingebrigtsen-dere-sparker-meg-og-har-faen-ikke-baller-til-aa-si-det?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 herregud. i det siste har jeg kommet over to kvinner som har sine faste partnere boende et annet sted i verden: en i Rogaland og en i Nederland. og begge er helt psykotiske og nesten ukontrollerbare i sine følelser. de ser ut til å savne seksuell omgang og nærheten til sine menn spesielt, men mangler måter å vise det på (tror den ene har blitt delvis dumpet også) deres handlinger er så ekstreme at politiet overvåker situasjonene virker det som om. til sammenligning møtte jeg en dame i Tyrkia som hadde en mann som var borte på arbeid i Saudi-Arabia i flere år av gangen. hun tok det som en klippe. og hun elsket han like mye som de to andre damene gjør sine menn. veldig merkelig at de er så utagerende. men kan skyldes litt paranoia og slikt. de oppfører seg som Shelley Long i den filmen for noen år siden. hvor skal man gjemme seg? LOL! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 vel, min fastlege foreslo Fun Light som erstatning for brus ettersom søtstoffene i det var så skadelige. han mente at Fun Light var en erstatning for brus. min nåværende fastlege foreslår istedenfor eplebit eller pærebit i vannet for å forbedre smaken om absolutt nødvendig. så litt strengere. men begge var enige i at brus med sukker skulle absolutt unngås og det samme skulle brus med e-stoffer som erstatning for sukker. unntaket er muligens folk som drikker mye øl og vin. da kan man drikke pepsi max ettersom overdreven alkoholforbruk er langt mer skadelig enn brus. Det spørs hvorfor du blir bedt om å slutte å drikke brus. For noen holder det nok å bare kutte ut sukkerfri brus mens andre må holde seg helt unna. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) tror jeg har funnet ut hvorfor jeg hadde alle disse drømmetilstandene som var svært virkelighetsnære den siste måneden. mener at det skyldes russerne. trodde opprinnelig at det kunne være PST eller amerikanerne som "plasserte bilder i hodet mitt" gjennom nyutviklet hjernebølge-teknologi, men er nå av en annen oppfatning. har ikke hatt disse drømmetilstand-episodene på flere dager og grunnen til at russerne har gjort dette må skyldes denne russiske kvinnen jeg har møtt og som jeg ikke kommer til å møte i offentlige sammenhenger mer. vi må i hvert fall være svært varsomme hvis de faktisk har denne "superteknologien". den kan utvikles til langt mer og selv mye av det har vært på det teoretiske grunnstadiet, så kan russerne ha hatt gjennombrudd. godt i hver fall å ikke være "sprø" lenger. og tror at det skal være over nå. men frykter russerne skikkelig for å være helt ærlig! Endret 22. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg tror du bare sitter og finner på mest mulig sinnsvake ting for å se reaksjonen vår. 6 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 og jeg forstår at det virker sånn. men vurderte å gå til psykolog (Freud) for å snakke om dette. har samtidig skrevet ned en liste over alle drømmene. det er freaky! og den eneste vitenskapelige forklaringen er at russerne har utviklet et nytt supervåpen. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg tror du bare sitter og finner på mest mulig sinnsvake ting for å se reaksjonen vår. Det er lov å håpe. Men fetteren til mamma sitter på facebook og snakker om denne giften som kommer ut av flyene som forgifter oss (husker ikke hva det greiene heter) men at våre venner ute i rommet hjelper oss med å skyte ned fly. Og dette mener han for alvor... 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) hehe... jeg er faktisk enig med dere begge og ville ha reagert på samme måte hvis jeg var dere. men russerne må være dumme eller noe sånt. det de gjør her kalles for "overkill". jeg er bare en "stakkar". i hvert fall, ettersom alt har lagt seg nå, så tar jeg en pause fra dette forumet fordi jeg skal reise på ferie med min mor. så blir borte i en måned og har ikke tilgang til internett alltid. sees ut i mars folkens (og denne gang er det på ekte). Endret 22. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) Jeg tror du bare sitter og finner på mest mulig sinnsvake ting for å se reaksjonen vår. Sparklingen gikk RÆVA! Slipte bort både sparkel og maling. Regner med naboene er glad i meg. Endret 22. januar 2019 av b-real Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Det er lov å håpe. Men fetteren til mamma sitter på facebook og snakker om denne giften som kommer ut av flyene som forgifter oss (husker ikke hva det greiene heter) men at våre venner ute i rommet hjelper oss med å skyte ned fly. Og dette mener han for alvor... Alt dette stemmer. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Alt dette stemmer. Det gjør det helt sikkert. Jeg er bare for dum til å skjønne det selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Apr. Russere og fly, Så Firefox her om dagen. Kul film der Clintern stjeler et fly fra russerne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Sparklingen gikk RÆVA! Slipte bort både sparkel og maling. Regner med naboene er glad i meg. er det ikke moro å prøve å gjøre manneting man egentlig ikke kan? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) Nå er det under 2 dager til. バイオハザード2リメイク1998 Endret 22. januar 2019 av Jokingnutria Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 er det ikke moro å prøve å gjøre manneting man egentlig ikke kan? Er bare en måte å lære det på, fail hardt og brutalt tydeligvis. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Er bare en måte å lære det på, fail hardt og brutalt tydeligvis. Så lenge man klarer å plukke seg opp igjen etterpå. Jeg har pusset opp et hus fra '81 til "ny standard". Det er et helvete. 2 millimeter off, og frustrasjonen blir stor. Løsningen var å kjøpe et hus fra 1865 (muligens eldre), og så rett og slett leve med gammelt og skjevt. Fikse opp i ting som må fikses, men beholde og bevare mest mulig likt. Deilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Fest i himmeln med Mean Gene Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Det snør! Masse snø, flott syn Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Faktisk ganske digg ja ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå