Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så faktisk litt av filmen Assassins for noen timer siden.

veldig lite ass i filmen til tross for at det kommer to ganger i tittelnavnet

det nærmeste var hvor agentene som Banderas møter på blir bedt om å se etter eskorter-scenen. 

#forvirret

EDIT: jeg er så lite morsom ass, skjønner ikke folk ikke reagerer mer ass...

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

døste av tidligere i dag og hadde en ny drøm on denne stakkars jenta fra tidligere.

håper virkelig ikke at hun drar til Nederland ettersom hun kommer til å ha et forferdelig liv der borte. og få hjertet sitt knust. 

litt teit og bissart å ha slike drømmer, men ikke så mye jeg kan gjøre med det. vi har som sagt et emosjonelt bånd som jeg ikke helt forstår. kan være at jeg mistet en jobb på grunn av henne for litt siden :D

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

lol

jeg er i det minste forståelig når jeg ikke har "drømmene" mine.

snakket forøvrig med legen min for litt siden, han mente at jeg jobbet så mye at jeg holder på å bli alvorlig syk. at jeg må lære meg å ta pause og hvile og slikt.

ble bare sånn: lege, jeg er enig, men kan jeg bare utsette dette i 6 måneder til. da lover jeg en forbedring.

lolstad! 

Lenke til kommentar

lol

jeg er i det minste forståelig når jeg ikke har "drømmene" mine.

snakket forøvrig med legen min for litt siden, han mente at jeg jobbet så mye at jeg holder på å bli alvorlig syk. at jeg må lære meg å ta pause og hvile og slikt.

ble bare sånn: lege, jeg er enig, men kan jeg bare utsette dette i 6 måneder til. da lover jeg en forbedring.

lolstad! 

Seriøst av meg, det må du gjøre å høre på legen din, beste kameraten min jobbet for mye det endte med at jeg ikke har sett han på 6 år :cry:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Seriøst av meg, det må du gjøre å høre på legen din, beste kameraten min jobbet for mye det endte med at jeg ikke har sett han på 6 år :cry:

hva skjedde med kameraten din? håper det går bedre med han.

skal høre på rådene dine, men er i en situasjon hvor hvis jeg ofrer meg, så kommer mange til å få bedre liv (er forsker). må derfor jobbe litt mer dessverre. selv om det ikke er særlig til belønning eller noe sånt.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

hva skjedde med kameraten din? håper det går bedre med han.

skal høre på rådene dine, men er i en situasjon hvor hvis jeg ofrer meg, så kommer mange til å få bedre liv (er forsker). må derfor jobbe litt mer dessverre. selv om det ikke er særlig til belønning eller noe sånt.

Jobbet for mye, det rant over eller hva du kaller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...