MR SPEED Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 og nå tar jeg faktisk mitt avbrekk. lykke til i mellomtiden alle sammen. Er ferien over alt da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Han kommer nok til å poste uforståelige ting i all fremtid. Akkurat som bjørnar og elvistcb..virker som en av deres kloner siden det ble stille på begge før han dukket opp. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) takk Bytex og JokingNutria. jeg vil fra og med nå bli kjent som en moderne versjon av "the Horsewhisperer", hvor jeg da istedenfor å hviske til hester, heller hvisker til kvinner hva andre kvinner (noen ganger menn) sier om dem ut i fra sjalusi. det er en vanskelig oppgave, men noen må gjøre det. på innkløkt maner... bør muligens be om unnskyldning for mine bisarre drømmer den siste tiden. skal se om jeg kan snakke med en søvnspesialt eller noe sånt, men vet selvsagt hva den personen kommer til å si. Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 8 januar igjen...... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) E Er det noen her som spiller Fallout 4 på pc som IKKE har season pass pc 112.kr nå før 449.kr Fallout 4 Season Pass PC Prøvde få fallout 4 å virke sammen med nye laptopen min, men nei den greide ikke ta spillet, tenke spille fallout 4 med fallout 4 season pass så jeg kom jeg på har display-port på spille pc min så jeg kjøpte display-port adapter tilhdmi skal bruke Fallout 4 på 4k tv da. tatt tid å down load fallout 4 + season pass. slettet steam mappa + alle spill der, jeg fant feilen etter på Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 noen har glemt adhd medisinen sin... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) https://www.rockpapershotgun.com/2019/01/03/fallout-3-remake-mod-capital-wasteland-uncancelled/#more-628181 noen har glemt adhd medisinen sin... Ja hvil du ha noen, et bilde til deg Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Skjønner fortsatt ingenting jeg Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 kanskje like greit Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvorfor har jeg inntrykk av at noen av de som skriver her er pillefjerne til en hver tid av døgnet? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvorfor har jeg inntrykk av at noen av de som skriver her er pillefjerne til en hver tid av døgnet? En del av sjarmen 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Kult. Lurer på hva de vil kosteRulle TV Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvorfor har jeg inntrykk av at noen av de som skriver her er pillefjerne til en hver tid av døgnet? hva er det heter? like poler tiltrekker hverandre? *idiot forbereder elektromagnetisme-eksamen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Da stryker du jævlig hardt. Motsatte poler tiltrekker hverandre. Derfor kan du ikke holde + mot + uten at de frastøter hverandre. "Opposites attract" 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvorfor har jeg inntrykk av at noen av de som skriver her er pillefjerne til en hver tid av døgnet? Bare si i fra så kan jeg ringe den gule bilen for deg. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Da stryker du jævlig hardt. Motsatte poler tiltrekker hverandre. Derfor kan du ikke holde + mot + uten at de frastøter hverandre. "Opposites attract" lol. er du professor i elektromagnetisme eller noe sånt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Nei det er barneskole kunnskap Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) hva med ironi? hvilken nivå i skolesystemet lærer det i? just kidding, bro! kan ikke vente til min nyvunnete status etter sommermånedene ikke mer pariah håper jeg. mandag kommer til å bli en fin dag. S angrer på hvordan det forløp seg forrige gang og de andre er på min side. Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå