Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yuck.

kall det overtro, men jeg skulle gjøre noe, men kommer ikke til å gjøre det likevel. 

skal heller hit the town eller noe sånt.

blir forøvrig off the grid en stund. er lei av forumer og internett. går i "survival-modus" for en stund

Igor, there you go bro!

learn something new everyday.

by the way, she looked pregnant in one of the "images" and not ugly at all. congrats to all participants! 

på norsk: bør kanskje sies at vår ukrainske venn har en venn som har lest denne tråden. satser fortsatt på at hun ikke har. burde kanskje spørre om hvorfor jeg har blitt plaget for henne i 5 måneder. 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Jeg har vanskelig for å tro at kjørende kunder utgjorde så stor del av sentrumshandelen at det er derfor butikker stenger. 

Bildet er helt sikkert mer sammensatt.

Samt at fysiske butikker ikke er like atraktive som de var før. Alle butikker har i dag omtrent en nettbutikk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

men alle bruker jo bil! Er bare Eivind Trædal og MDG som hindrer akkurat MEG i å shoppe! La oss joine hatet mot mindre biler til nyhetsavisen Ja til Bil i Oslo på FB!!!"!"¤!"¤!"#!!! </ironi>

Så lenge HC plassene eksisterer i sentrum så er det vel egentlig samme faen, prøv å kjør en Mercedes Sprinter med rullestolheis i sentrum, DET er morro det. 

Lenke til kommentar

Folk kjørte selvsagt til sentrum fra alle kanter da de kunne det. Svinedyrt bare å parkere men folk gjorde det anyways. Kan hende at det dytter butikkene mer utover da, det hadde vært nice så ikke alt er i sentrum, men meat sannsynlig har de forsvunnet for godt sammen med de ansatte pga internett. Vet ikke helt. Er fremdeles ting jeg MÅ se og få ta på før jeg kjøper det.

Lenke til kommentar

Folk kjørte selvsagt til sentrum fra alle kanter da de kunne det. Svinedyrt bare å parkere men folk gjorde det anyways. Kan hende at det dytter butikkene mer utover da, det hadde vært nice så ikke alt er i sentrum, men meat sannsynlig har de forsvunnet for godt sammen med de ansatte pga internett. Vet ikke helt. Er fremdeles ting jeg MÅ se og få ta på før jeg kjøper det.

Har aldri forstått hvorfor folk kjører inn i bysentrum, parkerer på et rådyrt p-hus, og stresser rundt som kåte kaniner for å rekke alt før p-avgiften går ut. Istedet for å ta et tog/t-bane og ha all tid i verden, og til og med rekke å slappe av med en kaffekopp på en kafe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...