Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Munter Hulk Hogan parodi :

Ya know something, brother. In the year, 2005 of our Lord, Steven Spielberg asked me to a do a live action summer movie adaptation of Hulk Hogan's Rock and Wrestling cartoon.

I turned it down because I had to remind him, Andre, God rest his soul, had died in the Pontiac Silverdome in front of 980,000 screaming Hulkamaniacs, so we couldn't use him in the movie.

He asked me, "What can I do Hulkster? Where can I get my 80s cartoon hit maker?"

I told him not to worry as I had teeny tiny Bumblebee on speed-dial and he agreed to do the movie about his little 80s cartoon, Jack.

I said to Spielberg, the main face characters need to be red and yellow, reminding everyone of the old Hulkster, dude. Sure enough, it's generated lots of money brother, nothing like Wrestlemania 3, but still a nice little earner.

Much love, HH

(herregud , ler meg i hjel looooooooooool !!! :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

her er bildet av denne rotta som søsteren min så ved bussholdeplassen ved sin arbeidsplass.

post-386893-0-91468000-1546607939_thumb.jpg

den er enorm. den jeg så var spiddet i magen og lå på magen, like ved der jeg alltid tar bussen.

forøvrig er det en gammel mafiataktikk å legge døde rotter ved folk som de mener sladrer på dem (etter å ha drept dem). og jeg har jo varslet om en alvorlig sak. man tenker jo litt da. :D 

men velger å være naiv. 

LOL!

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

aner ikke med rottespiddingen, men ting ser ut til å gå nøyaktig som i drømmen. 

det ble nei hos omvendt, etterfulgt av sinne. og blir mer nei som følger fra NTNU. 

i tillegg drømte jeg om en diger rotte som kom seg inn i senga mi og da jeg våknet så jeg at rotta var borte og stirret rett på søstera mi.

faens freaky. 

og jeg lyver ikke og tror hundre prosent på vitenskap. 

er bare forvirret med den ukrainske jenta, fått avvisning på en jobb p.g.a henne fordi de mener at hun er en spion og at jeg har kontakt med henne, men kjenner henne ikke og etter det de sier på arbeidsplassen så har hun en type i Nederland eller som er nederlandsk. og hun kommer til å få en katolsk bryllup fremfor ortodoks, hun har farget håret svart og er middels attraktiv. morsomt ettersom bruder ofte er svært vakre.

anyway, bør komme svært gode nyheter i februar en gang eller noe sånt. 

EDIT: og jeg er like forvirret som dere. kanskje jeg skal ta en pause fra dette forumet som Lars gjorde. kommer tilbake når han er :D :D :D :D trenger ferie eller noe sånt...

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Sånn, da var jeg en gift mann. Føles det samme. Drar til Amsterdam i morgen.

drar til Amsterdam for å se alle damene som er penere enn din kone. blir en flott ferie! :D :D :D

ok, jeg har tenkt litt. tror jeg skal slutt med drømmetydningen. selv om det var 5 drømmer på rad som gikk i oppfylelse. tilbake til vitenskapen som det heter.

men kjipt at jeg mistet arbeid på grunn av dette. hadde liksom et helt kretsløp jeg hadde tenkt meg å gjøre. i kompaniskap med min frende Grant. 

velkommen tilbake Lars! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...