Sandy Koufax Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 (endret) Var det noen som fikk fuktet pinnen i natt? Nei. for å forklare det jeg skrev og mine tidligere innlegg bedre. det "dere" sier om denne ukrainske kvinnen stemmer. hun oppsøkte meg ved flere instanser. og det er ikke fordi jeg er så attraktiv. siden jeg kan huske nesten alt, har jeg saumfart mitt hode og funnet et mønster som er foruroligende, spesielt for dere. det jeg reagerer på er at jeg blir beskyldt for være på den motsatte side til tross for min mangeårige aktivisme som er kjent for dere. jeg kommer ikke til å skifte side bare for en kvinne. som attpåtil er middels attraktiv og har en kjæreste. det var det jeg var fornærmet over. gi meg litt ære da her! ville helst sett at dere ikke bruker det mot meg mer ettersom jeg har spesielle interesser i Norge. EDIT: og min litt skjøre/merkelige opptreden skyldes alvorlig blindhet. ikke noe annet. Endret 1. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 det er jo fint da. observant barn! hvor gammel er din datter om man kan spørre (du trenger ikke å svare om det gjør deg ukomfortabel, spør bare fordi jeg er interessert i å vurdere tegnekvaliteten siden hun ser ut til å ha ferdigheter på omtrent mitt nivå )? sånn at jeg vet hvor jeg ligger an Straks 9 år Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 ikke verst! ligger foran meg i hvert fall. tror jeg lærte å tegne hus (firkanter) og veier og slikt da jeg gikk i fjerde klassen av en fyr som het Henrik (adoptert gutt). før det kunne jeg tegne kruseduller og sauer + esler av faren min. i 9. klasse lærte jeg å tegne i kunst og håndfarge å tegne mer i kompani med en polsk venn jeg hadde da. dessverre stoppet det der. kan ikke tegne mer enn det jeg lærte frem til da. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 slik intens oppførsel som i dag og for mye masturbasjon (på grunn av ensomhet og mangel på kvinnelig drag) er hele grunnen til at jeg har fått så dårlig rykte... som den vise Nero sa, tenk dere hva slags kunster verden mister i meg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Fikk utvidet førerkortet med to bokstaver i dag =) BE og T ! 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Fikk utvidet førerkortet med to bokstaver i dag =) BE og T ! gratulerer. hva betyr det rent spesifikt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 gratulerer. hva betyr det rent spesifikt? https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Lastebil+%28klasse+C+og+CE%29 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Lastebil+%28klasse+C+og+CE%29 Denne er mer rett https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Personbil+med+tilhenger+%28klasse+BE%29 gratulerer. hva betyr det rent spesifikt? Det er førerett for henger opp til 3,5 tonn. Alle som tar dette får også førerett for traktor på maks 25 tonn og 40km/t toppfart. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 dang, det høres villt ut. traktor førerkort har faren min også. og jeg har sittet på traktor i vanskelig terreng med andre sjåfører, skikkelig kult å kjøre. selv om traktoren ikke går så fort... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Fikk utvidet førerkortet med to bokstaver i dag =) BE og T ! Gratulerer! Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Fikk utvidet førerkortet med to bokstaver i dag =) BE og T !Gratulerer! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 artikkelnavn: "derfor står hjemmebrent-kulturen sterkere i Trøndelag enn i andre fylker". leste ikke artikkelen, men LOL! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Gratulerer! Hvor mye måtte du ut med? Takk! Dette er det jobben som har spandert på meg, så det ble ikke så fryktelig dyrt Gratulerer! Takker Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 https://sports.yahoo.com/u-pro-wrestling-announcer-mean-gene-okerlund-dies-182808516--finance.html Hogan : "Well , let me tell ya something , Mean Gene !" RIP Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) jackie chan. Endret 3. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Now your bitch wanna kick it Jackie Chan Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) er det noen flere som sliter med at man finner store rotter som er spiddet på bussholdeplasser? jeg fant en for et par uker siden fra min faste sted jeg tar bussen på Akershus og min lillesøster fant en i dag i Oslo fra sitt faste sted. veldig grotesk. Endret 3. januar 2019 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Du er på sporet av Bjørnar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå