Styrmann Smisk Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hvem bryr seg om enda et lys slukkes, i en sky av en million stjerner? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hvem bryr seg om enda et lys slukkes, i en sky av en million stjerner? jeg gjør det. og du burde også. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Var inne å så på flybilletter. Bare det var nok til at angsten tok meg og jeg kasta opp. Flyskrekk og agorafobi er noe søppel! Endret 27. desember 2018 av Overmoden 3.0 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 gode nyheter alle sammen. han slipper ut om en måned https://www.tmz.com/2018/12/27/dmx-prison-release-tax-evasion/?adid=hero1 sikkert et nytt album på vei også Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Det sier mye om hva slags forjævlig samfunn de har der borte når man straffes mange ganger hardere for narkotikabruk enn for skattebedrageri. Kvalmt. Om du er fattig eller rik har mer å si på lengden på straffen, enn hvilken lov du brøt. Endret 28. desember 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Holdt nettopp på å besvime i dusjen. To ganger. Det var.. noe annet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Holdt nettopp på å besvime i dusjen. To ganger. Det var.. noe annetAutoerotic asphyxiation skal visstnok være heavy shit. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/21Oryv/fire-drept-i-angrep-paa-turistbuss-i-egypt?utm_content=row-4&utm_source=vgfront En gang i tida kunne jeg tenkt å reist dit men ikke de siste 10-15 åra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Ikke det landet som frister mest, men hadde lett blitt med om noen spanderte på meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Man kan bli gal av innpåslitne gateselgere i Egypt. Dro off season for 5-ish år siden. Styr. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) herregud..Aquaboy er jo helt vill... EDIT: mener Aquaman selvsagt Endret 28. desember 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Legger inn en melding i tilfelle noen lurer på hvor jeg er. Jeg må ha en pause fra sosiale medier, men er tilbake om noen uker Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Legger inn en melding i tilfelle noen lurer på hvor jeg er. Jeg må ha en pause fra sosiale medier, men er tilbake om noen ukerHa en fin pause! Bra du sier ifra og godt nyttår når den tid kommer! Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) bare ta deg en pause, dawg. er helt vanlig å gå lei av å gjøre det samme hele tiden. når du kommer tilbake så vil alt være ved det samme: Lami vil fortsatt være arbeidsledig, jeg vil fortsatt klage over at moderne kvinner har for mange partnere og at jeg har for få, og Bytex vil fortsatt bo i Drammen (verre skjebne enn alt vi kan forestille oss) God Bedring! herregud..Aquaboy er jo helt vill... EDIT: mener Aquaman selvsagt se her dere. tok en såkalt transformasjon fra boy til man. om man vil da: Boyz2Men. Endret 12. januar 2019 av Countryman 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 bare ta deg en pause, dawg. er helt vanlig å gå lei av å gjøre det samme hele tiden.Har ingenting med å være lei å gjøre. Det handler om at det gjør meg verre psykisk når jeg allerede er i en episode. Men takk. 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) badaboom badabing. Subscribe to the king. Men takk. Helt greit med en egenmelding i ny og ne! Ta deg noen uker med sølibat, så kommer du til hektene igjen fortere enn du aner. edit: Glemte å nevne det. Men jeg står selvfølgelig for justisen i tråden nå som du er på sabbatsår. Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Man kan bli gal av innpåslitne gateselgere i Egypt. Dro off season for 5-ish år siden. Styr. Har vært der før jeg også, før urolighetene. De var litt plagsomme, men jeg er flink til å ignorere sånt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) dang hvor mange jenter er det som ligner på Martine egentlig`? maa ha et veldig vanlig utseende i Norge hei, la meg være i fred små Martine'er. jeg denger dere ned i bakken som lemminger. Endret 12. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Selger butikkene øll i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå