Styrmann Smisk Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Heisann hoppsann. Nok en nattesøvn og (mest sannsynlig) mandag i grus som resultat av helgas ablegøyer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ikke kom her og fortell meg hva jeg skal gjøre med høyrehånda mi! Er en som heter "Håndlykken" på vg , knegg knegg Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ta bilde av den. han bare bløffer tier på at l4rz ikke engang kan å bake en eplekake. tier Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Han har nok så mye erfaring med brownies at litt kake ikke er noe problem. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Han har nok så mye erfaring med brownies at litt kake ikke er noe problem.Eplekake er min go to-kake når jeg plutselig får det for meg at jeg skal bake. Brownies er for når jeg får besøk. Magic brownies har jeg aldri laget. Da lager jeg heller skakkao. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Hvis du har god tid, så putter du dritten i ett vannbad med noe smør, la det stå og stå.Så kan du putte det oppi hva du vil, brownie, kakao, te, fyrstekake, aspik, you name it. Merk at det kan forringe effekten noe, om det trenger mye varmebehandling, det du putter potsmøret ditt í.Har du dårlig tid, kan du visstnok kjøre heroinstil og varme smør og pot i en skje, med lighter under. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Tror dette går inn blant topp 5 rareste poster jeg har lest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Tror dette går inn blant topp 5 rareste poster jeg har lestYou sweet summer child. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) tier på at l4rz ikke engang kan å bake en eplekake. tier Fritt etter hukommelsen:Rør 200 gram sukker og 200 gram smør hvitt. Tilsett 4 egg ett og ett. Rør godt innimellom. Tilsett 170 gram mel, en teskje bakepulver og en teskje vaniljesukker (kan strykes). Kutt fire epler i båter og dekk dem i kanel og sukker. Hiv hele greia i en rund form på 24cm. Strø kanel og sukker på toppen og stek i 50 minutter på 180 grader. Tror du meg nå? Edit: Jævla autokorrekt endret epler til eller Endret 17. desember 2018 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 You sweet summer child. Du glemte innocent Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg pleide å skrape bongen min for tjære, og putte det rett oppi en kopp med kakao. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Fritt etter hukommelsen: Rør 200 gram sukker og 200 gram smør hvitt. Tilsett 4 egg ett og ett. Rør godt innimellom. Tilsett 170 gram mel, en teskje bakepulver og en teskje vaniljesukker (kan strykes). Kutt fire epler i båter og dekk dem i kanel og sukker. Hiv hele greia i en rund form på 24cm. Strø kanel og sukker på toppen og stek i 50 minutter på 180 grader. Tror du meg nå? Edit: Jævla autokorrekt endret epler til eller err..aner ikke du kunne ha skrevet: putter epler i deig, putter det i ovnen og venter til det hever seg. og jeg ville ha trodd deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Nei! I dag gidder jeg ikke å runke. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 sometimes its better to play dumb shall i go on? DMX Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) http://www.isdmxinjail.com Endret 18. desember 2018 av Bytex 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Hahahah jeg så den nettopp også what the fuck Jeg elsker internett Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 hva er dere egentlig forsøker å oppnå her? ved å fornærme mitt forbilde....en person jeg har bygget mitt liv opp etter? istedenfor kommer jeg med et nytt sitat: like turning three buldings on Wall Street into a fog out with a bang you will remember my name Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Søvnparalyse på toget var noe nytt. Det har jeg ikke opplevd før. Skjønte ikke hvorfor musikken ikke stoppa av at jeg dro ut øreproppene en tre, fire ganger. Kunne sverge på at jeg gjorde det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 kaldstarte dieselmotor om vinteren. https://www.youtube.com/watch?v=DfIc5CX7mF4 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 At mat kan ligge mye kortere tid i fryser enn jeg trodde. Bare noen få mndr. Vet kke om jeg tør spise sånt som har ligget i sikkert et år +/- nå.Trodde dypfryst kunne ligge i årevis jeg dummingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå