Overmoden 3.0 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Ja, deg ja.Hvor har du det fra? Sånn sett bort i fra at jeg tulla med det for noen dager siden da. Endret 11. desember 2018 av Overmoden 3.0 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Hvor har du det fra? Sånn sett bort i fra at jeg tulla med det for noen dager siden da. hvordan vet du at jeg mente deg? skrev bare: ja, deg ja. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 hvordan vet du at jeg mente deg? skrev bare: ja, deg ja. Du sier noe der. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Enda en gøy en Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) har dessverre blitt ganske syk. uheldig igjen og igjen og igjen og igjen og så videre edit: ganske syk er relativt selvsagt. etter å ha lest deppetråden. jeg er forkjølet, vondt i øyet og holdt på dette ned en trapp tidligere i dag Endret 11. desember 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 i virkeligheten er jeg svært streng. men forsøker å fremstå trivelig og morsom for at folk skal like meg, eller i det minste ikke føle seg truet av min strenge natur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Jeg har en sånn irriterende nesten-forkjølelse. Går og hoster og harker, men er ikke sjuk-sjuk. Foretrekker heller å bli skikkelig sjuk i en 7-10 dager enn å gå flere uker og være pjuskete. Edit: I know words. I have the best words. Endret 12. desember 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) er kraftig forkjølet her. varte i noen dager, er på bedrigens vei. litt uheldig med viktige gjøremål ettersom jeg av min søster ble beordret til sengs fordi øyet mitt så helt jævlig ut. Endret 12. desember 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Hater når folk kjøper julegave men ikke sier hva de kjøper! Hva faen skal man kjøpe tilbake da? Jeg kan jo ikke komme med en dårligere gave. Hater gaver! Neida, liker å få gaver. Men jeg liker å vite hva jeg får. Kravstor Endret 12. desember 2018 av Overmoden 3.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Finn en veldedig organisasjon og doner i deres navn. Det er enkelt, du gjør en god gjerning og klager de på det er de rimelig selvopptatt. 1 Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Finn en veldedig organisasjon og doner i deres navn. Det er enkelt, du gjør en god gjerning og klager de på det er de rimelig selvopptatt. Det gjør jeg og, pleier å sende penger til kirkens bymisjon, men kjøper gaver og. Har to ganger kjøpt gave med mening til mamma og stefar. Men i år er det bare KB som får. Endret 12. desember 2018 av Overmoden 3.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Tenkte jeg skulle gjøre det i år med et par stykker. Første gang jeg gjør det da. Tenkte å donere til Kveldsvakten i byen her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Hvis dere donerer 5000 kr hver til meg, skal jeg gi det til rumenske tiggere i Drammen. I swear. Endret 12. desember 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Fikk denne meldingen og er ikke sikker om jeg skal gi til dette. Hvem hjelper jeg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Hvis dere donerer 5000 kr hver til meg, skal jeg gi det til rumenske tiggere i Drammen. I swear. Sorry, jeg ønsker ikke å støtte noe som bare drar flere ut i uføret. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Har du gitt til dem før? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Har du gitt til dem før? Jeg jobba litt med utenlandske fattige som kom hit. Det er altfor mange romfolk som tar ungene ut av skolen i tolvårsalderen for å tigge. Og dermed fortsetter syklusen. Det beste hadde vært om de fikk mer støtte lokalt og til å gå på skolen. De mister allerede den rumenske ekvivalenten til barnetrygd om de tar barna ut av skolen, men det er ikke nok. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Mente det som i at hvis jeg fikk en random SMS hvor de tigger om penger hadde jeg blitt ganske sur og ikke gitt bare pga det. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Mente det som i at hvis jeg fikk en random SMS hvor de tigger om penger hadde jeg blitt ganske sur og ikke gitt bare pga det. Hvis du mente min så kan det være. Husker det faktiske ikke. Jeg forstår at det er viktig å hjelpe, og vil gjerne hjelpe. Men vil helst ikke bidra til at det øker ynglesekvensen, fordi jeg mener det er mye bedre at befolkninsveksten stopper og helst går mye ned. Av forskjellige men viktige grunner. Et litt vanskelig dilemma. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Youre damned if you do and damned if you dont. Gjør det som føles mest rett for deg. Jeg er helt enig i at de trenger annen hjelp enn at vi bare slenger penger på problemet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå