Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Re: diskusjonen rundt feminisme i går

Dette er vel ganske representativt for feminismens galskap.

Also: 69€ for så mye øl, pølser og fitte jeg klarer i løpet av en kveld? Damn! Jeg blei tydligvis lurt da vi var i Berlin i sommer. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med å finne ut hva jeg skal ha til middag i morgen. Har lett litt rundt på Youtube etter tips og anbefalinger, men det nærmeste jeg finner er dette:

Lenke til kommentar

Lag betasuppe, eller β-suppe som jeg liker å kalle det. Utrolig godt og tilogmed sunt.

Hva tenker du jeg burde drikke til suppen? Burde en flaske Mountain Dew årgang 2015 passe bra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Så, jeg har lyst til å lage meg noe med egg til lunch, men har lyst på en avveksling fra kokt egg, speilegg, omelett, og eggerøre. Tips? Helst ikke for mektig eller for avansert, det er tross alt bare en sen lunch det er snakk om, så ikke noe som tar mer enn 20 minutter å lage.

Diabolo eggs. Og så kan trøndern komme innom og kommentere "disgusting" etter du har fortalt hvordan du lagde det.

Skremmern : Hus dåkk de gamle sketsjan mine ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.gofundme.com/wf7s7j8

Elvis' livvakt Sonny West har kreft :(

Han var livvakt 1960-76 sammen med sin fetter , Red West......litt av et liv tenker jeg.

Fikk nettop vite at en venn av meg har fått kreft.

Trist.....merkelig hvordan Kaufman kunne få kreft , han som ikke røykte en gang (så nettopp "Man on Moon" med Carrey)

Lenke til kommentar

Så, jeg har lyst til å lage meg noe med egg til lunch, men har lyst på en avveksling fra kokt egg, speilegg, omelett, og eggerøre. Tips? Helst ikke for mektig eller for avansert, det er tross alt bare en sen lunch det er snakk om, så ikke noe som tar mer enn 20 minutter å lage.

Posjert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...