KatrinaS Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Vel hadde man slått dem sammen hadde det jo blitt mer aktivitet. Og det er jo bare positivt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Er det? Jeg hadde for eksempel hatt det bedre om du var mindre aktiv. 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 btw hva er grunnen til at siste ordet tråden får leveDen bryter ikke noen regler. Det er ikke forbudt med to tråder om samme tema. prøv og lag den egen forumkafe , den blir stengt rimelig asap , eneste grunnen til deg existerer er at den kom via en sammenslåing en gang i tiden , har sett mange starte forum kafere i ot-baren / sosialt som har blitt sengt pga vi ikke trenger 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Er det? Jeg hadde for eksempel hatt det bedre om du var mindre aktiv. Og hvorfor det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Må bare ikke bry deg om han der. Han burde skiftet nick til "mr. negativ" eller noe sånt. Klager jo på alt og alle eneste vi hører derfra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Lycan trives best når han kan formulere en noe vittig, noe opprørsk og noe negativ kommentar. Morsomgretten. Men han er søt da. Og herseteknikk er gøy Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Har alltid opplevd han som negativ ja... Men sånn er det Hva gjør dere i kveld? Sitter her og hører på podcast og har pådratt en forskjølelse. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Og hvorfor det?Fordi postene dine gir meg kreft. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Og hvorfor det?Fordi postene dine gir meg kreft.Så gi meg en kur? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 btw hva er grunnen til at siste ordet tråden får leveDen bryter ikke noen regler. Det er ikke forbudt med to tråder om samme tema. Jo, det er det. Men den lever fordi den er en etterlatenskap fra da Gamer.no forlot Tek-nettverket (og etterhvert kom tilbake). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 btw hva er grunnen til at siste ordet tråden får leveDen bryter ikke noen regler. Det er ikke forbudt med to tråder om samme tema. Jo, det er det. Men den lever fordi den er en etterlatenskap fra da Gamer.no forlot Tek-nettverket (og etterhvert kom tilbake). jeg tengte nå at nå som gamle kafene ble stengt så passet det og resette til at det bare fantes 1 kafe type tråd . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 jeg tengte nå at nå som gamle kafene ble stengt så passet det og resette til at det bare fantes 1 kafe type tråd .Ser poenget ditt. Men er ikke min avgjørelse å ta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 For min del kan SO og DNFK leve side om side. To forskjellige klikker, med litt mingling mellom. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Må bare ikke bry deg om han der. Han burde skiftet nick til "mr. negativ" eller noe sånt. Klager jo på alt og alle eneste vi hører derfra.Pessimistisk burde gi ham brukernavnet sitt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Eh, Lycos er ikke så ille. Han er egentlig en koseklump av dimensjoner, akkurat som Skarstard. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 En siste eksamen så er det sommerferie. Bare syv dager igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg vil anta jeg har hatt sommerferie siden påskeferien var over. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ja, livet som arbeidsledig er definitivt kjipere enn å holde en 70%-stilling og studere fulltid ved siden av. Det sier jeg forøvrig uten et snev av sarkasme, I wouldn't wanna be ya. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ville ikke vært meg selv i denne situasjonen jeg heller. Hadde det ikke vært for at jeg frykter eksamener og at jeg ikke vil ta opp et nytt studielån, hadde jeg begynt å studere igjen. Selv om jeg er usikker på om det er noe særlig bedre jobbmarked for arkeologer eller kulturminnevernere enn for innadvente multimedieteknologer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Med samboer som har en bachelor i klassisk arkeologi og ikke bor i Italia eller Hellas så kan jeg love deg at markedet er litt begrenset for noen som ikke vil bo andre steder enn Stavanger eller Orkanger. Kulturminnevernere bør forøvrig også helst bo steder der det er kulturminner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå