Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Dynamittgutten er gjenforent med Davey Boy , nå er begge British Bulldogs døde.....han ble 60 år (døde på sin egen bursdag) Mye rus på den tida : Read a career summary of the Dynamite Kid on a German website recently. The most unbelievable thing about this was his daily routine at the height of his career: -Morning: Speed to get out of bed -Afternoon: Valium to sleep during travels -Wrestling: Pain killers to be able to wrestle -Evening: Beer and cocain to have fun while partying -Night: Valium to sleep With that kind of almost daily drug intake, I am surprised that this lifestyle did not take him sooner. Endret 8. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 https://abcnews.go.com/US/man-pushes-random-passerby-front-oncoming-truck-downtown/story?id=59646011 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 https://abcnews.go.com/US/man-pushes-random-passerby-front-oncoming-truck-downtown/story?id=59646011 Jævla idiot. Gi han 50 år minst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Er det like moro å holde på med når du ikke kan informere forumkafeen om at du gjør det 1000 ganger om dagen da? Blir ikke litt...lei? Lei? Aldri. Det handler ikke om at det er moro, men det er en tradisjon. Og jeg liker den. Trur ærlig talt smurfen er sær nok til å gjøre det kun for seg selv. Uten tvil. Jammen bra vi ikke bor i samme kollektiv. Det er på denne måten det oppstår drap. Og det hadde blitt forvaringsdom, siden man hadde blitt erklært utilregnelig i gjerningsøyeblikket PST: Dette er på ingen måte ment som en trussel, er utelukkende en refleksjon over egen mental kapasitet ved å bli utsatt for tortur uke etter uke. Jeg holdt faktisk på å bli kasta ut av et kollektiv pga. sangen. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Litt vemodig, men jeg må snart dra hjem til mine foreldres hjemland for å ta det siste emnet som skal til for å oppnå graden min. Blir sannsynligvis der for godt. ikke noe vits å komme tilbake når man blir behandlet så ille... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Her er neste lego bygg ferdig. jeg forguder lego. https://www.spillforumet.no/traad/spillforumets-skjitprat-trad.2553/page-23 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 I dag var jeg på en japansk restaurant som var tom for spisepinner. 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Rapperen Chief Keef er 23 år gammel og har allerede 9 barn med etter sigende 9 forskjellige kvinner. https://www.tmz.com/2018/12/09/chief-keef-reveals-four-mystery-kids-different-mothers-child-support/ "nesten imponerende" Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 fra nå av kommer jeg bare til å skrive alt med små bokstaver, såfremt det ikke gjelder navn. som protest. millenialgenerasjonens versjon av sultestreik eller protestmarsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Rapperen Chief Keef er 23 år gammel og har allerede 9 barn med etter sigende 9 forskjellige kvinner. https://www.tmz.com/2018/12/09/chief-keef-reveals-four-mystery-kids-different-mothers-child-support/ "nesten imponerende" Eddie Murphy fikk nettopp pode #10 og Kareem har vel 7 unger (dog disse to har råd til å ha så mange unger lol) Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 etter at jeg ble friskmeldt fra en annen sykdom, klarte jeg å pådra meg en kraftig forkjølelse. og jeg har fremføringer, arbeid, viktige private gjøremål denne uken. hvorfor skjer dårlige ting alltid med dårlige mennesker? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Fin beskrivelse av meg syns jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Wait what? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 tror hun har blitt en camgirl eller noe sånt Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 tror hun har blitt en camgirl eller noe sånt Meg? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Nei, meg. Det er like irriterende med folk som ikke kan forskjellen på han/hun som og/å Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ja, deg ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå