Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) 4,1kr per km. Men faen. Hva hjelper det da. Høres ut som et tapsprosjekt. Forsikring, parkering, leilighet, mat. På 35k i mnd. Trodde lønninga var høyere i Oslo. Utrolig kjedelig. Spennende stilling. Endret 5. desember 2018 av Lami Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) I tillegg ser det ut til at du har glemt å regne med skatt som fort spiser mellom en fjerdedel og en tredjedel... EDIT: Men jeg syns likevel ikke det høres veldig lavt ut med tanke på at det er første jobb etter utdanning. Det blir feil å forvente å havne rett på gjennomsnittslønn eller høyere før man har vist at man duger. Endret 5. desember 2018 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Etter Hitler-vitsene i går så føler jeg at min popularitet har økt betraktelig. Spesielt blant tyskere, russere, jøder og polakker. I morgen tidlig skal jeg inn til Oslo sentrum for å gå æresrunden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) I tillegg ser det ut til at du har glemt å regne med skatt som fort spiser mellom en fjerdedel og en tredjedel... EDIT: Men jeg syns likevel ikke det høres veldig lavt ut med tanke på at det er første jobb etter utdanning. Det blir feil å forvente å havne rett på gjennomsnittslønn eller høyere før man har vist at man duger. Nei. Hadde jeg bodd i Oslo hadde det jo vært utmerket. Lønnen er grei den. Ingenting å si på. Så jeg skal skatte av de 425 000,-? Hvor mye er det? Endret 5. desember 2018 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Du kan si hva du vil om Hitler, men så ille kan han ikke ha vært. Han var jo tross alt den som drepte Hitler! Men igjen så drepte han også han som drepte Hitler. Endret 5. desember 2018 av L4r5 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det er første desember, bitches! Hvor mange ganger har du hørt coca cola julesangen nå? Jeg hørte den første gang i dag og synes den er litt kort. Finnes det ikke en lengre versjon enn den på litt over et minutt? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hørte en gang en vits om meg selv. Den går sånn: hvis jeg hadde hatt en pistol med to kuler og Hitler, Bin Laden og Sandy i et rom, så hadde jeg skutt Sandy to ganger. Altså Sandy som i meg. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Nei. Hadde jeg bodd i Oslo hadde det jo vært utmerket. Lønnen er grei den. Ingenting å si på. Så jeg skal skatte av de 425 000,-? Hvor mye er det? Jeg har hatt samme lønn, og har hatt ca 23k utbetalt. Men da er det også trukket fra skatt for jobbtelefon, og medlemskontingent i forbund. Så kanskje opp mot 24k uten disse utgiftene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 23-24k? Oi shit det var ikke mye hvis leilighet og bil kommer i tillegg ..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Møtte akkurat Gaahl på bussen. Jeg sa ikke hei. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Noen av dere som er flinke på å regne ut skatt forresten? Har vært inne å sett nå, og lurer på om jeg går tidenes baksmell i vente eller ikke.. Gi lyd fra deg/dere så kan jeg sende ligningen min på pm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Møtte akkurat Gaahl på bussen. Jeg sa ikke hei. du burde sagt HEY JEG DIGGER GRUPPA DI EMPEROR!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Faen, det hadde vært perfekt! Hadde jeg lest det før han gikk av bussen hadde jeg vurdert sterkt å gjøre det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Noen av dere som er flinke på å regne ut skatt forresten? Har vært inne å sett nå, og lurer på om jeg går tidenes baksmell i vente eller ikke.. Gi lyd fra deg/dere så kan jeg sende ligningen min på pmSkattetaten har kalkulatorer som er ok. Husk å ta med pendleravstand om du har langt til jobb, og fradrag for renter på lån. Sistnevnte gjelder óg studielån og kredittkort Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg gjorde det. Og ut fra ligningen de presenterte, så har jeg betalt 30.000 for mye skatt i år. Men jeg vil ikke ta seieren på forskudd. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Nei. Hadde jeg bodd i Oslo hadde det jo vært utmerket. Lønnen er grei den. Ingenting å si på. Så jeg skal skatte av de 425 000,-? Hvor mye er det? Hvor mye man skatter er jo litt individuelt, men gitt at du har 425.000 i inntekt, null gjeld og ikke sparer i BSU blir dwt ca 102.000 som skal fordeles på 10,5 måneder (ikke skattetrekk i måneden man får feriepenger og halvt skattetrekk i desember). Da ender du på rundt 25.700 i en normalmåned. Det er absolutt ikke ille, og det er fullt mulig å bo i Oslo for den summen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg skal flytte til Oslo om et drøyt år, dersom alt går etter planen. Hadde blitt sjeleglad for en jobb med 425k i året. Hadde aldri trudd jeg skulle tjene så mye. Alt over 300k er dritbra, spør du meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Nei. Nei det er det ikke. 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Lol, tror det er en del arbeidsgivere som ser frem til at Skurupu skal søke arbeid neste år. Mulighetene for slavearbeidskontrakt vil vel gjøre det til at arbeidsgivere vil stå i kø for han på flyplassen og inn mot Oslo by. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg har vært yrkesaktiv i 14 år. Aldri noensinne tjent mer enn 300k i året. Har prioritert andre ting, kan man si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå