j-- Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 The fuck? Stenge en essensiell samfunnstjeneste pga. av at en som var leder i landet for et kvart århundre siden døde? Spesielt. Det er 'murrica, de har mye rart for seg. Har en pakke på vei med USPS, men tolker det slik at transporten av post ut av USA går som normalt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Ville anta det jeg også. At distibusjon ikke blir stengt ned. Det hadde vært hakket verre enn om de bare holder kontorene stengt. Endret 5. desember 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Synes det er mer merkelig at United States Postal Service sponset Lance Armstrong så lenge som de gjorde. Til tross for ryktene om EPO bruk i gjennom hele svinets karriere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Nettopp hatt intervju for jobb i Oslo. Disponere egen bil ... 450k i lønn + 45k i bonus i året. Dette må oppveies ift leilighet og slikt as. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 beste tilbudet du har hatt så langt IMO Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Edit ... fikk nettopp mail om at lønnen vil bli 425k + 8% bonus ... Men ja er beste tilbudet. Så langt ihvertfall. Ikke hørt fra Microsoft sine arbeidsgivere ennå. Men jeg må ha leilighet i Oslo med parkeringsplass/garasje, samt egen bil. Fort 10k for kun leilighet ser jeg på annonsene. Men er veldig jo bra stilling. Men ja vet ikke Endret 5. desember 2018 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Dårligere, men slettes ikke dårlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det hørtes ut som en selgerjobb? Men det er vel det du er ute etter Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det er jo dritbra lønn. Hvor bor du nå? Vell verdt det å flytte til Oslo. Kunne aldri tenkt meg å bo noe annet sted i Norge. Hvilken bydel? 10k som minimum høres høyt ut for ett soverom, ett bad. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det er jo dritbra lønn. Hvor bor du nå? Vell verdt det å flytte til Oslo. Kunne aldri tenkt meg å bo noe annet sted i Norge. Hvilken bydel? 10k som minimum høres høyt ut for ett soverom, ett bad. Det er ikke dritbra lønn i Oslo, det er ikke nok til å kunne spare opp noe særlig til penger for å kjøpe seg bolig på sikt, med mindre man lever på ris og ketchup hver dag. 10k er en realistisk pris for en ok hybel/bitteliten leilighet som ikke er i falleferdig standard. https://www.finn.no/realestate/lettings/search.html?location=0.20061&price_from=8000&price_to=10000 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg tjente 320k i året da jeg bodde i Oslo. Fikk mange OK leiligheter i sentrum/grønland/tøyen/grunerløkka til mye mindre enn 10k i måneden. Men kanskje jeg bare ikke er oppdatert. Dette er jo 8 år siden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 8 år siden. Ja... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) For 10 år siden kjøpte jeg en leilighet i drammen for 630k. Nå koster de samme 1,3 mill. Endret 5. desember 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Key Account Manager stilling. Bor i BGO nå. Ser leilighet med parkeringsplass ligger på 10-12k i mnd, noen har med parkering andre ikke. Vil gjerne bo komfortabelt og hvis jeg først skal flytte til Oslo og jobbe. Så 425k minus 120-144k blir årslønn på 281-305k. Men får jo erfaring. Men veit ikke. Må ha bil og. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det der blir trangt. Regn med minst 100 kroner om dagen til mat. Busskort/bensin til bil til 1500 kroner. Underholdning. Kommer enkelt til utgifter på 20 000 kroner i måneden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Høres ikke levelig ut for min del. Bilen er en haug med ekstra utgifter i tillegg. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Og Bytex bor i Drammen. Du bør nok vurdere å pendle. Spesielt hvis du får med bil. Akershus eller Buskerud er aktuelle steder for deg å bo hvis du skal jobbe i Oslo. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Jeg må ha bil for jobben. Får ikke utbetalt kjøregodgjørelse for bruke egen bil. Jeg får dekket fra jobb til kunde og retur. Høres ut som godgjørelse målt i km-opplegg. Fikk ikke tall eller noe på det. Bare bil og det blir jo masse i året. Høres nesten ut som et tapsprosjekt ... Endret 5. desember 2018 av Lami Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Standard kjøregodtgjørelse etter skatt er 3,90kr per km. Og det gjelder som du sier bare tjenestekjøring. Du har selv ansvar for å komme deg til og fra arbeidsplassen. La oss si at du kjører bensinbil som har forbruk på 1 liter/mila, og literprisen er 15kr. Da sitter du igjen med 24kr per mil kjørt i tjeneste, som skal dekke slitasje og forsikring på bilen. Jeg tror at jobben i tillegg skal dekke parkering og bomringpassering. Dette må noen gjerne rette meg opp på. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Kjøregodtgjørelse er opp til den enkelte å avtale, men ofte brukes statens satser som Jokerjævel nevner her. Pass på at parkering og bompenger er omfattet av avtalen, det går ikke automatisk. (Om man ikke jobber i staten da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå