Sandy Koufax Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Vel... på tide å skifte gren fra 110 meter hekk til 100 meter sprint! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Jeg holder meg til 100 meter sprit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Er det noen som er habile i tysk? Skulle oversatt denne setningen og jeg stoler ikke på Google Translate: "Mitt sted eller ditt sted i morgen?" Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Also, zu mir oder zu dir? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Sykt dårlig med julekalendere i år. Kjedelig at ikke tek.no har noe. Endret 4. desember 2018 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Norwegian har hvertfall en som deler ut cashpoints hver dag..får de på mail hele tida..med en hyggelig sangsnutt som IKKE stopper å spille selv om man lukker epost appen.. Endret 4. desember 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Er det noen som er habile i tysk? Skulle oversatt denne setningen og jeg stoler ikke på Google Translate: "Mitt sted eller ditt sted i morgen?" Mein Fuhrer, wir sollten veilleicht politik machen? Nein, Ich mache keine politik mehr. Det bør sette fart i invitasjonen tenker jeg.... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Tingen er, Sandy, at jeg forstår tysk ganske godt både skriftlig og muntlig. Jeg bare sliter med å skrive og snakke det selv. 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Å ja.. Vel for mitt eget vedkommende ønsker jeg at det skal stå følgende på min gravsten: "Denne mannen...kunne sin Hitler". PS! En versjon av kunne sin bibel. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hjelper å sortere dem etter farge og type først Du har jo blitt renne eksperten. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Sykt dårlig med julekalendere i år. Kjedelig at ikke tek.no har noe. Gjør som meg kjøpe en selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Du har jo blitt renne eksperten. Jeg har gjort det på den måten siden jeg var liten kid. Hadde mye Lego som liten. Noe som er litt rart, for vi hadde egentlig ikke god råd. Tror foreldrene mine rett og slett prioriterte oss ungene. Noe som medførte konsekvenser som billige middager som f.eks. levergryte. Jeg klarer ikke spise lever den dag i dag. Samme med lungemos. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Lever har en spesiell smak sammenlignet med annet kjøtt. Det er vel en tilvenningsak egentlig. Har aldri smakt lungemos tror jeg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Innvoller går greit, om de tilberedes korrekt. Først et døgn i en smaksrik marinade, og så skal de grilles. Det jeg har problemer med, er ting laget av blod. Blodklubb, for eksempel. Helt grusomt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Neste gang jeg drar til Storbritannia skal jeg spise haggis. Endret 5. desember 2018 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Kyllinglever er helt nydelig. En potet, litt rømme, salt og pepper, nam! Veldig sunt, billig og lav på kalorier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 USPS stengt i dag mht respekt for president Bush Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Kyllinglever er helt nydelig. En potet, litt rømme, salt og pepper, nam! Veldig sunt, billig og lav på kalorier. Sikkert poteten som hever smaken der. Utrolig hva en ristet potet med litt rømme kan gjøre.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 USPS stengt i dag mht respekt for president BushThe fuck? Stenge en essensiell samfunnstjeneste pga. av at en som var leder i landet for et kvart århundre siden døde? Spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå