Lami Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Fyfaen. Ble oppringt av konsulentdamen for selgerjobben i NextGenTel. Sa ja jeg ville ha jobben og skulle be de sende kontrakten. 5min etterpå ringer hun meg opp igjen og sier Nextgentel har allerede funnet en person til jobben. "Siden du var litt usikker og sånt så tolket de det slik." Altså. Hva FAEN?! Her sier jeg ja og så 5min etterpå så hevder hun de har funnet en person? Trokke det. Allerede på mandag fikk jeg høre jeg kunne begynne etter nyttår. Altså. Så mye tid på dette. Tre intervjuer. Tre dager i deltidsjobben jeg kunne jobbet men som forsvant til intervju. Endret 21. november 2018 av Lami Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Fyfaen. Ble oppringt av konsulentdamen for selgerjobben i NextGenTel. Sa ja jeg ville ha jobben og skulle be de sende kontrakten. 5min etterpå ringer hun meg opp igjen og sier Nextgentel har allerede funnet en person til jobben. "Siden du var litt usikker og sånt så tolket de det slik." Altså. Hva FAEN?! Her sier jeg ja og så 5min etterpå så hevder hun de har funnet en person? Trokke det. Allerede på mandag fikk jeg høre jeg kunne begynne etter nyttår. Altså. Så mye tid på dette. Synd det endte slik, men spør du meg så lyste varsellampene når de utsatte ansettelsen til nyttår. Håper du får Microsoft jobben! :-) 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Sikkert deres måte å teste kandidater på. Hvis du viste både usikkerhet og ettergivenhet på en gang, så tenkte de vel sitt.Kynisk bransje selgerbransjen regner jeg med. Sikkert like greit du ikke fikk den: Lami 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Har vært veldig mye surr med den jobben der. Litt usikker på om jeg faktisk ville hatt den jobben likevel med alt det surret. Ikke at man bestandig har så mye valg da. Mat på bordet er også viktig. Hvor mye koster en pakke tobakk nå? Vurderer å gå over fra ferdigsydde kistespiker. Endret 26. november 2018 av Countryman 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) 260 kroner. Endret 21. november 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Har vært veldig mye surr med den jobben der. Litt usikker på om jeg faktisk ville hatt den jobben likevel med alt det surret. Ikke at man bestandig har så mye valg da. Mat på bordet er også viktig. slutt bedre for deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 (endret) slutt bedre for deg.Ikke et alternativ for øyeblikket. 260 kroner.Takker og bukker Endret 26. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Så glad jeg aldri prøvd å røyke sigaretter - blir jo avhengig av alt mulig rart. Null viljestyrke. #pepsimax4lyfe Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Blir moro å se langtidseffekten av sukkerfri brus. Hva slags kreft vi har klart å pådra oss nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 #pepsimax4lyfe Samme her. Men det er jo ikke farlig da. legen sa hvertfall bare drikk i vei på det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Vi vet ikke langtidseffekten. Men det samme sier man om damp, så chillax. Kan ikke være verre enn alternativet som er masse masse sukker. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Aspartam blir den nye asbesten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Aspartam blir den nye asbesten. All good in the hood then Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 Aspartam blir den nye asbesten.Ville heller kalt det den nye gluten. Et problem hvis du har et faktisk problem, men stort sett fullstendig unødvendig å kutte ut. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Hva mener dere? Hadde det vært lættis eller cringe å kommet i en sånn her dress på et julebord? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Do it. Blir fett når folk blir skikkelig fulle og ser dobbelt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Hvaaa var dette for noe? Fant de i skuffen min. Noen som vet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 @Lami: Skrot. Det er skrot. @Jokerjævel: Tja, spørs vel hva slags firma du jobber i. Forskjell på KPMG's hovedkontor i Oslo og Otta Gravemaskinservice AS. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Tror jeg dropper juledressen. Bringer forresten dårlig nytt.. Julebordet til Diskusjon.no er blitt avlyst, etter en liten uoverensstemmelse med Tollvesenet nå i ettermiddag.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 https://m.youtube.com/watch?v=IPz9AO21Hrw Old skool OJ om Orderud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå