Sandy Koufax Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 For et par dager siden så jeg en diger kvestet rotte på bussholdeplassen jeg alltid tar bussen fra. yuck... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fikk SMS nå om jeg kunne stille på jobbintervju på en jobb jeg søkte på tidligere i dag. Ikke står der navn i SMSen og ikke finner jeg noen navn på nummeret ... Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fikk SMS nå om jeg kunne stille på jobbintervju på en jobb jeg søkte på tidligere i dag. Ikke står der navn i SMSen og ikke finner jeg noen navn på nummeret ... Fikk du ikke adresse, personnavn eller firmanavn i meldingen? Evt kan du kanskje spore nummeret tilbake til en stillingsannonse. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fant nå at det var samme nummer som personen i stillingsannonsen. Skulle vært oppgitt nav og firma synes jeg og venta til i morgen Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Fant nå at det var samme nummer som personen i stillingsannonsen. Skulle vært oppgitt nav og firma synes jeg og venta til i morgen Das ist gut, lykke til på intervju! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 For et par dager siden så jeg en diger kvestet rotte på bussholdeplassen jeg alltid tar bussen fra. yuck... Rotte er du gutt eller jente, ang navnet tipper jeg på jente men har en rar følese på du er gutt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Rotte er du gutt eller jente, ang navnet tipper jeg på jente men har en rar følese på du er gutt. Er mann Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Tom for rene underbukser. Går commando på jobben i dag. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøp noe på veien kanskje? Skifte i prøverommene de har der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Rotte er du gutt eller jente, ang navnet tipper jeg på jente men har en rar følese på du er gutt.Sandy er et unisex-navn, på samme måte som f.eks. Kim. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Sandy er et unisex-navn, på samme måte som f.eks. Kim. Stemmer! Vet ikke helt med Rotte da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Stemmer! Vet ikke helt med Rotte da...Kjapp googling finner det bare som etternavn, så det er vel unisex det også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøp noe på veien kanskje? Skifte i prøverommene de har der? Nei, commando går helt fint. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg vil jo tro at hvor behagelig det er, er avhengig av buksen. Kraftige, stive dongeribukser må da være mindre behagelig å gå kommando i enn lettere linenshorts, f.eks. Kilt må jo være ganske digg, så lenge du ikke er i typisk blåsete, kaldt norskt vær. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Commando? Trodde du mente at Arnold filmen ble vist på jobben. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Dressbukse. Synes faktisk det er ganske behagelig. Hadde gjort det mer om ikke det hadde ført til høyere frekvens av vask pga rumpesvette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Aha. Etter at jeg kjøpte noen Kingsmen og Nirvana bukser på Spar kjøp, har jeg knapt brukt annet. Kjempe behagelige bukser. Billigsaker, men det driter jeg i. Alle de dyre wrangler bukseneog sånt har blitt liggende i hylla etter det, bruker nesten bare Sparkjøp bukser nå, heh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Baby snatched by monkey dies in Taj Mahal city New Delhi (AFP) - A baby died after a monkey snatched it from its mother's arms, Indian police investigating the incident in the city of Agra, home to the Taj Mahal, said on Thursday. The 12-day-old boy was being fed by his mother when a rhesus macaque monkey broke into the room late Monday, local deputy police chief Prashant Verma told AFP. The monkey grabbed the infant and jumped away along several rooftops in a crammed district of the global tourist hotspot, he said. Locals chased the monkey down after the mother raised the alarm, forcing the animal to abandon the baby's body on top of a building. Verma said the infant was declared dead on arrival at hospital but the family refused to allow a postmortem and the cause of death -- whether from a fall, bite or something else -- could not be ascertained. India has an estimated monkey population of 50 million and roughly 10,000 are believed to roam Agra, stealing goods, bothering residents and breaking into properties. Incidents of attacks by macaques -- a species with reddish-pink faces common across India -- are frequent in the city. Last week a girl was grievously injured in Agra in a ferocious attack by monkeys. In May, two French tourists were injured by monkeys as they took selfies at the Taj Mahal. Many monkeys in India, who are fed by Hindus who revere the monkey god Hanuman, are turning aggressive due to their shrinking natural habitat. Nationwide figures are not available but nearly 1,900 people were bitten by monkeys in the capital New Delhi in 2016, government figures show. A former Delhi mayor was killed after falling from the balcony of his house when he was attacked by monkeys in 2007. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta den telefonselger-jobben. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hva skjedde med de andre jobbtilbudene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå