Overmoden 3.0 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Hurra! Så fantastisk bra! Ja, det er så fantastisk, og det har løftet meg opp så jævlig. Nå kan jeg endelig få orden på litt smårot Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Så bra at du har en ordentlig kontaktperson! Veit om altfor mange tilfeller der de enten er utbrent og gjør minst mulig eller rett og slett er inkompetente og vrange Hun jeg har er bare verdens beste. Hun er veldig på at hun skal hjelpe meg, være der for meg. Føler de eller iallefall hun ser meg, og ser at om jeg får den hjelpen jeg trenger så får kidden det bra. Framfor å bare ta kidden til ett «perfekt» hjem og la meg råtne. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Klokka er 4.35 og jeg er lys våken. Fuck my life. Tror jeg står opp og ser en film eller tar en runk eller noe. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Den er kjip. Opp tidlig? Jeg legger meg rundt 06:00 om morgenen. Gjort det i omtrent 10 år nå. Vanskelig å snu noe så innarbeidet. Men jeg jobber på kveldstid, så det stresser meg ikke. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Nei, sovna aldri så jeg ga opp. Satser på å få et par timer på sofaen i løpet av dagen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Klokka er 4.35 og jeg er lys våken. Fuck my life. Tror jeg står opp og ser en film eller tar en runk eller noe. Du kan jo sette på stellaris da, jeg vet du har spillet da +du digger jo det spillet trur jeg da hm mener det er ja der. mener jeg har lest det her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 You're not wrong. Jeg kunne gjort det om jeg tenkte på det. I stedet så har jeg spamma et par forum til jeg gikk tom for interresante tråder å svare på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hun jeg har er bare verdens beste. Hun er veldig på at hun skal hjelpe meg, være der for meg. Føler de eller iallefall hun ser meg, og ser at om jeg får den hjelpen jeg trenger så får kidden det bra. Framfor å bare ta kidden til ett «perfekt» hjem og la meg råtne. Målet til BV er å gjenforene familien, ikke splitte den. Er direkte synd så mye dritt de får i media, de har ingen mulighet til å si noe tilbake. BV bryr seg mer om barnas rettigheter enn de som skal brette ut livet til ungen sin for å få sympati for at BV er så "slemme" mot dem. Hilsen tidligere bv barn som en gang var bitter men som så at alt var for det beste i ettertid. Også hvorfor jeg tar sinte tidligere BVbarn sine meninger og synspunkt med en stor neve salt, for uansett hva så er det en vanskelig tid i livet og BV kan oppleves som problematisk for ett underutviklet, skadet, sint sinn. Dette kan være utrolig vanskelig å få ett nytt perspektiv om senere i livet. Emosjonelle traumer kan visst kanskje gi deg hjerneskade. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har fått jobbtilbudet med det telefonsalg-jobben. Er usikker fordi har aldri gjort det før. Virker som krevende stilling. Hva med prøvetid? Er det bedre å prøve ut jobben og sp eventuelt se om det passer meg? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Du må vel nesten føle om det er noe som ligger for deg: telefonsalg? Hvis det går an å prøve, så hvorfor ikkeSelv kunne jeg aldri i livet tenkt meg å blitt telefonselger, men det er meg da. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har fått jobbtilbudet med det telefonsalg-jobben. Er usikker fordi har aldri gjort det før. Virker som krevende stilling. Hva med prøvetid? Er det bedre å prøve ut jobben og sp eventuelt se om det passer meg? Husk er mange som missliker telefon salg, tenk deg om før du gjør det. Lami les den tråden her 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Noen ganger kan jeg stirre ut i lufta i timesvis. Hvertfall så lenge det er en skjerm i veien https://open.spotify.com/album/2VUSQpZEZRVfPt8NWas33D Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har fått jobbtilbudet med det telefonsalg-jobben. Er usikker fordi har aldri gjort det før. Virker som krevende stilling. Hva med prøvetid? Er det bedre å prøve ut jobben og sp eventuelt se om det passer meg? Høres egentlig ikke ut som en særlig bra jobb, skal jeg være ærlig. Men, det kan jo hende du trives og det burde vell være mulig med prøvetid? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Du må vel nesten føle om det er noe som ligger for deg: telefonsalg? Hvis det går an å prøve, så hvorfor ikke Selv kunne jeg aldri i livet tenkt meg å blitt telefonselger, men det er meg da. Det er ingen som tenker seg å bli telefonselger. Det er en jobb du tar fordi du trenger penger. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Har ikke inntrykk at Lami er i en desperat situasjon sånn sett, men hvis det er det så..Men tror nok det finnes de som trives med det også faktisk. Kanskje i fåtall, men de finnes nok. Endret 14. november 2018 av Delvis Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Akvarium Skal du kjøpe deg akvarium. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Obs. Hvordan klarte jeg poste det i feil tråd Skulle være i assosierer-tråden ( Bergen) Endret 14. november 2018 av Delvis 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har deltidsjobb men det er helt annet enn utdanningen så er kun fordi selgerjobben gir litt erfaring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 38 timer holder. Natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå