Overmoden 3.0 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Det tenkte jeg faktisk ikke over. Ooooog da er jeg ferdig med dette temaet. Trodde vi hadde et miljø her eller noe sånt..... Hvilket miljø var det som sviktet deg nå? Hvorfor ta opp noe og så bare «da var jeg ferdig» med en gang? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Vel, jeg er ganske åpenbart ikke homofil, så..... Miljøet jeg tenkte på var incel-folk som drev med vitenskap. Du vet, som skallete basketballspillere eller intelligente skuespillere eller noe sånt. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Vel, jeg er ganske åpenbart ikke homofil, så..... Miljøet jeg tenkte på var incel-folk som drev med vitenskap. Du vet, som skallete basketballspillere eller intelligente skuespillere eller noe sånt. Ingen som har sagt du er homofil heller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Tror det foregår en del tanker der oppe... Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Tror det foregår en del tanker der oppe... Noen var nok redd (og kanskje litt usikker på seg selv) at folk skulle tro han(?) var homofil bare fordi han snakket om homofile. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Ok esé. Slapp av litt her. Dere misforstår hele greia. Forsøkte bare å hjelpe våre venner med hvordan de kan forbedre sin intellektuelle kapasitet. Fra null til 100 på 2.1 sekunder. Er det ikke det man sier? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Hvis alt jeg trengte å gjøre var å kysse en jente i'd do it. I'd do it for free even! Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Ok esé. Slapp av litt her. Dere misforstår hele greia. Forsøkte bare å hjelpe våre venner med hvordan de kan forbedre sin intellektuelle kapasitet. Fra null til 100 på 2.1 sekunder. Er det ikke det man sier? Leser vi på samme forum egentlig? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 angivelig. Men du kunne jo ikke akkurat utøve det fritt i den sene middelalderen/renessansen. Hvor er Danny Sandy Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Hvor er Danny Sandy En Grease-vits. Må innrømme at det tok en stund før jeg skjønte den. Greit nok "bestefar". Her er en morsommere Grease-vits: https://www.youtube.com/watch?v=i7SqSd3ZSBU Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Leser vi på samme forum egentlig? Nei, det er et eget lite ekkokammer for enkelte Endret 11. november 2018 av b-real 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Har visst hatt kyssesyken i år ... Altså how the fuck. Har vært syk så og si hele år men aldri trodd jeg har hatt kyssesyken. Fastlegen har ikke testet for det engang. Forklarer hvorfor jeg gjerne har hanglet flere uker etter sykdom. Dette var legen hos Volvat som fant ut av. Da var det visst ikke bortkasta penger likevel. Endret 11. november 2018 av Lami Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Hvorfor er ikke diskusjon.no å finne på tapatalk? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Har visst hatt kyssesyken i år ... Altså how the fuck. Har vært syk så og si hele år men aldri trodd jeg har hatt kyssesyken. Fastlegen har ikke testet for det engang. Forklarer hvorfor jeg gjerne har hanglet flere uker etter sykdom. Dette var legen hos Volvat som fant ut av. Da var det visst ikke bortkasta penger likevel. Sært at festlegen din ikke sjekket det. Dro til legevakta når jeg fikk det (var 15 og foreldrene mine trodde jeg bare bitcha og nektet å ta meg med til legen så da tok jeg meg selv dit) og de tok ganske fort en prøve og fant ut av det. Er du mye aktiv? For det er det skumle, milten som hovner opp kan sprekke ved hard fysisk aktivitet. Jeg fikk forbud mot å ri hest ett par måneder. Var veldig tilfredstillende å slenge den epikrisen på bordet når jeg kom hjem forresten. I was soooo right Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 Hvorfor er ikke diskusjon.no å finne på tapatalk? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1245084&page=4 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 God bedring til alle med kyssesyke. Husk: its better to have loved and lost than to never have loved at all. :D 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Kelly Bundy : "Its better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space at all !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 https://m.youtube.com/watch?v=dMbcOC5dS5k "Jeg kan like gjerne kollapse hele universet , det er ingenting som kan måle seg med Macho Mans rapping uansett !" (sitat Vår Herre , 2003) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Haha, var jo ikke helt forferdelig. Macho Man! Gode tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 https://m.youtube.com/watch?v=6SOO9jZFkfM Hornswaggle gjør ap av Undertaker 9:45 , da har man lagt det store egget looooooooool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå