L4r5 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Elsker JohnnyQ90. Nå holder han på å turbomate en nitromotor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 leieprisene i oslo er jo pokker meg 10-15000 for et bøttekott så tror du skal slite hardt der.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Tror det er noe galt med lærlingen min. Han skulle sette en stige inntil en husvegg. Men kom bare frem til den 50cm høye hundegrinden som var satt opp ved plenen. Han skjønte ikke hvordan han skulle komme seg over den.. I tillegg så skulle han borre hull gjennom ytterveggen. Jeg ba han la borret stå igjen i veggen, sånn at han kunne gå ut å se hvor/om det kom ut. Han var kommet halvveis ut døra da jeg spurte hvorfor han hadde drillen og borret med seg i hånda. Da hullet var satt, ba jeg han "gå ut med kabelen". Døde innvendig da han tok fiberen og var på tur ut døra istedenfor:) 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Så på apotekdama da jeg skulle hente noe på resept, hvordan hun skrev sånn veldig kjapt på tastaturet med alle fingrene samtidig.Begriper aldri hvordan de får det til, og at det blir rett skrevet også. Det der hadde jeg garantert aldri fått til, har nok med å få det rett med to pekefingre lol. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Skriver folk med to fingre? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Foreldrene mine gjør! Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Så på apotekdama da jeg skulle hente noe på resept, hvordan hun skrev sånn veldig kjapt på tastaturet med alle fingrene samtidig. Begriper aldri hvordan de får det til, og at det blir rett skrevet også. Det der hadde jeg garantert aldri fått til, har nok med å få det rett med to pekefingre lol. Touch-metoden. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg bruker alle fingrene på venstrehånda når jeg skriver, og tre fingre på høyrehånda. Det har jeg gjort siden jeg begynte å spille habbo for 12 år siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Så på apotekdama da jeg skulle hente noe på resept, hvordan hun skrev sånn veldig kjapt på tastaturet med alle fingrene samtidig. Begriper aldri hvordan de får det til, og at det blir rett skrevet også. Det der hadde jeg garantert aldri fått til, har nok med å få det rett med to pekefingre lol. samme her. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Rart hvordan ting sklir ut etterhvert. Post i butikk flyttet for et par år siden til en annen butikk. Første gangen jeg skulle hente pakke der måtte jeg signere på nytt fordi signaturen var litt utydelig men nå spør de ikke om legitimasjon når jeg henter rekommanderte brev. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Her er et slagord som kommer til å være gjeldende for den neste perioden i mitt liv: Først taper jeg, så vinner jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Veldig sjeldent det skjer drap i Thousand Oaks så dette er sjokkerende for TSs innbyggere , 12 pers drept på bar....Locklear bor i den byen , ligger 6 mil fra L.A Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Veldig sjeldent det skjer drap i Thousand Oaks så dette er sjokkerende for TSs innbyggere , 12 pers drept på bar....Locklear bor i den byen , ligger 6 mil fra L.A Ha ha så det er deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Bjørner kan ikke holde skytevåpen, brum brum Syns "sprettert" er et ekkelt ord , provoserende og......fjøs derimot høres behagelig ut så kan man dra på ordet og : fjøøøøøs , fjøøøøøs...... samme med "banos" : baaaaaanos , baaaaaanos Endret 8. november 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Wtf. Vi hadde touch-opplæring på skolen før Internett kom. Skjerping Delvis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Var ekkelt med manien rundt Breivik , før rettssaken brydde jeg meg ikke om ord som "utilregnelig" , det var en ekkel mani akkurat som The Julekalendersangene , om og om igjen Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Breivik var avskyelig. Men han var også grunnen til at jeg fikk komme inn på nanoteknologi. Før det var jeg stort sett den eneste innvandreren i de fleste sammenhenger og ble behandlet ofte forferdelig. Det året etter hvor Breivik gikk amokk, så fikk Frp mindre sympati og jeg fikk mer sympati. Folk var ekstra hyggelige for å bevise at de "ikke var sånn også". Og jeg fikk til dels normal behandling. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Ah ja, prisen man betaler for ett eksotisk utseende og/eller ett utenlandsk navn, selv i progressive land som norge. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Hahaha Noen kaller det brun nordmann, andre kaller det minoritetsnordmann. Jeg kaller det bare "pen nordmann". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå