L4r5 Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Hadde Inside begynt å kjøre ut maten hadde jeg vært både blakk og feit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hvor ligger inside? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hva er vitsen med å stemme på partier som ikke har sjanse til å få inn noen kandidater uansett ? Kan vel like så greit stemme blankt. Når det fordeles partistøtte går det etter stemmer. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Hvor ligger inside?Den originale ligger i Vaskerelvsmauet (smauet mellom Dreams og Logehaven), men de har åpna en oppe ved Rubens Kube/Fløybanen. Endret 13. august 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hvor ligger inside? Én ligger i Vaskerelvsmauet, like ved den blå stenen. En ny og større Inside ligger i gata som leder opp til Fløybanen fra Torget. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Ok. Da gikk jeg jo forbi der i sommer. Får ha det til gode til neste gang jeg er i Bergen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Advarsel: Når du først setter tenna i burgerene deres så er det en reell fare for at:1: Du plutselig høres ut som Meg Ryan i Da han møtte henne.2: Du blir avhengig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 3 stykker har tutet på meg når jeg kjørte og jeg tror at hjulet holder på å falle av hver gang??? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hvis hjulet faller av av litt tuting bør det uansett strammes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Mente ikke at det faller av av tuting, men at folk tuter fordi det e rnoe galt??? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 1. Du kjører for sakte 2. Du kjører midt i veien 3. Du provoserer på en annen måte De fleste blinker med lys hvis det er noe de vil signalisere om. Tuting er stort sett forbehold irritasjonsmomenter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Nei jeg kjører ikke sakte, kjører ikke midt i veien og tror ikke jeg provoserer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Da tipper jeg du barer en uoppmerksom sjåfør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Neiiiii Kanskje de tuter på noen andre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Helt sikkert. Det er ikke som om du var fellesnevneren i situasjonene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Følte bare det var litt mange tilfeldigheter il at det ikke er meg de tuter på hahah:SSS Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Baklyset er sikkert ødelagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 1. Du kjører for sakte 2. Du kjører midt i veien 3. Du provoserer på en annen måte De fleste blinker med lys hvis det er noe de vil signalisere om. Tuting er stort sett forbehold irritasjonsmomenter. Som folk som kjører med en "L" klistra i bakruta, eller folk i skolebiler, eller folk som kjører originale femtikubikkere. Skvetter litt hver gang. Kveler motoren i et kryss? Tuting. Ligger i 30 i 30-sonen? Tuting. Blinker meg inn og ut av en rundkjøring? Tuting. Rygger inn på en parkeringsplass? Tuting. Kjører inn til siden for å la den tutegale fyren bak meg passere? Enda mer vill tuting. De eneste gangene jeg ser folk blinke med lys, er når de mistar de veldig sterke nærlysene mine for fjernlys, eller når det er kontroll lenger fremme. Skulle for øvrig ønske jeg så folk bruke blinklysene når de skifter fil, eller skal inn / ut av en rundkjøring, eller andre steder hvor det er naturlig å bruke blinklys. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Så, jeg har lyst til å lage meg noe med egg til lunch, men har lyst på en avveksling fra kokt egg, speilegg, omelett, og eggerøre. Tips? Helst ikke for mektig eller for avansert, det er tross alt bare en sen lunch det er snakk om, så ikke noe som tar mer enn 20 minutter å lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå