Overmoden 3.0 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Grandis er ikke så ille så lenge du bytter ut bunnen, fyllet og osten. Helt enig. Det er da den er best Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Med andre ord så er pappen det beste med Grandiosa? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) Jokke (valentinerne) lagde en låt om å steke pizzaen med plasten på. Den var på en demosamling. Endret 6. november 2018 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Rolf X sinn pizza er den største trur jeg ha ha. han er en venn av meg https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=106937 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Med andre ord så er pappen det beste med Grandiosa?Har lite å utsette på plastemballasjen heller. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ble nesten kjørt ned da jeg skulle til butikken isted. Tosken som var på vei ut av parkeringsplassen syntes det var en flott ide å krysse over på min side av innkjørselen. Siden jeg var på motorsykkel havnet jeg perfekt i blindsonen til hans venstre bærebjelke. Det gikk greit, men man kjenner virkelig slike hendelser på kroppen. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ble nesten kjørt ned da jeg skulle til butikken isted. Tosken som var på vei ut av parkeringsplassen syntes det var en flott ide å krysse over på min side av innkjørselen. Siden jeg var på motorsykkel havnet jeg perfekt i blindsonen til hans venstre bærebjelke. Det gikk greit, men man kjenner virkelig slike hendelser på kroppen. Blir jevnlig forsøkt nedkjørt i rundkjøringer jeg, når jeg er på MC. So much fun. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Har mistet tellingen på alle som har brutt vikeplikten, og svingt ut like foran meg, men det har aldri skjedd noe slikt i rundkjøringer. Enda... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Jeg satt og så på en moon hoax-video i stad og så mista jeg nettet. Coincidence? I think not. De vil skjule sannheten fra oss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Trump gikk nok personlig inn og stoppet streamen så du ikke skal få vite The Truth. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Andregangsintervju hos NextGenTel på fredag. Spennende. Fikk tilbud om jobb i Oslo. 20.000,- i mnd som fastlønn + provisjon. Firmaet "hevder" at snittet ligger på 52.000,- i måneden. Godt mulig hvis du tar med sjefene. Men jeg flytter ikke for 20k. Det er 240.000,- i året. Endret 7. november 2018 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Han er jo en shapeshifter-reptil, så jeg kjøper den @bytex Endret 7. november 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Klarer man i det hele tatt å leve i Oslo for 20k i måneden? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Han er jo en shapeshifter-reptil, så jeg kjøper den @bytex Trump Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Klarer man i det hele tatt å leve i Oslo for 20k i måneden? Neppe. Hun: Jeg vil ha kjæreste Jeg: Åå vil du det? Hun: Men jeg blir ikke forelsket. Hun: Jeg åpner meg heller ikke for noen. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Håpet hun ville ha noen som deg. Men ikke akkurat deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Klarer man i det hele tatt å leve i Oslo for 20k i måneden?Burde ikke være noe problem. Må sikkert inn på kollektiv da. Men det er mange uføre som klarer seg fint på en slik inntekt selv i Oslo, så du burde klare det også. Endret 7. november 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 20 000 NOK brutto er nok i det minste laget om du ikke har egen bolig. Men du kan jo alltids bo i Akershus og pendle inn til Oslo da... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Å bo i en ravine er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå